:) Eğer başka bir okula gittiysen okulun ilk günü gülümse. İnsanlar seni sevecen biri olarak görsün ve sana ısınsınlar.
:) Birisi seninle dalga geçerse insanlardan korkmadan kendinle dalga geç. Bu seni güçlü, kendine güvenen yapar ve kimse seni eleştiremez.
:) Çantanız eğer sadeyse rozet takın yoksa çok kalabalık duruyor ve hoş görünmüyor. Ama fermuarlara anahtarlık takabilirsiniz. Birden çok anahtarlık alın ve her gün veya haftada bir değiştirin. Dikkat çekmenizi sağlar.
:) Eğer liseniz disiplinli ise ve sadece düz siyah bir ayakkabı tercih ediyorsa converse veya vansın düz siyah ayakkabılarını kullanabilirsiniz.
:) Kalem kutunuzda:
Pilot kalem
Kurşun kalem
Kalemtıraş
Silgi
Sitabilo
Küçük bir zımba
Küçük bir notebook
Parlatıcı(çantanızda yer bulamıyorsanız)
Bir kaç kuru boya(5-6 tane yeterli olur)
Küçük yapıştırıcı(faber castel veya pritt olabilir)
Makas:) Çalışırken fosforlu kalemleri kullanın. Fakat fosforlu kalemle dikkat çekmek istediğiniz yerleri çizin, her yerini değil. Ayrıca mavi kalemle çalışmak bilgilerin akılda kalmasına fayda sağlıyor.
:)Okul alış verişinizi d&r, geyik dizayn gibi farklı ürünler satan yerlerden yapabilirsiniz. Bu tarz yerler pahalı olması nedeni ile bütçenizi aşıyor ise kırtasiyeden aldığınız uygun ürünleri kendinize göre kaplayabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Tavsiyeler
Non-FictionBelki Bu tavsiyeler hayatınızı değiştirir umuduyla yazıyorum :) <3