Adsız Bölüm 31

1K 13 2
                                    

1- Okuldaki sıranız.

Cehennem bahçesine girdiniz. Izdırap kutusu tam karşınızda. İstemeye istemeye kendinizi 6 saatlik ızdırap kutusuna sürüklediniz. Ve sizinle birlikte en az 20 kurbanın daha bulunduğu işkence odasındasınız.

En azından, benim bakış açımla.

Görünmez olmak istiyorsanız, sıranız ne en arka olmalı ne de en ön. Ortalar güzeldir. Sağınızda, solunuzda, önünüzde veya arkanızda dersleri iyi olan bir arkadaş da varsa, dünyanın en iyi sırası sizinkidir. 

2- Ne erken, ne geç

Görünmez olmak istiyorsanız, ki büyük ihtimalle istemiyorsanız tavsiyeleri okumazsınız, okula gelişinizi ne çok erken yapın ne de çok geç. Yani siz gelmeden önce bir kaç kişinin daha gelişini hesaplayıp öyle gidebilirsiniz. Geç kalırsanız herkesin gözü üzerinizde olur. Çok erken gelirseniz oturup diğerlerini beklemek zorunda kalırsınız. 

3- Sessiz olun

Derslerde sessiz ama atılgan olun. Hocayı dinlerken canınız sıkılıyorsa dinlermiş gibi yapın ama kimseyle konuşmayın. Yanınızdaki çalışkan arkadaştan sorulara cevap isteyebilirsiniz, sözlü puanınızı artırmak amacıyla. Bilmediğiniz soruları mutlaka sorun ki aklınızda kalmasın. Bildiklerinizi de söylemekten çekinmeyin.

4- Arkadaşlık

Arkadaş grubunuz olsun ama herkesin sinir olduğu bir grup olmayın. Sürekli kavgalar çıkaracağınız arkadaşlarınızı da ayıklayın bir zahmet. Tabii ki herkesle arkadaş olabilirsiniz, yine de arkadaşlarınızı iyi seçin. Pişman olacağınız arkadaşlıklardan uzak kalın. Sırf "popi"ler diye sizin tam zıttınız olan gruba uyum sağlamaya çalışmayın çünkü büyük bir başarısızlık ve çaresizlik sergilemek istemiyorsunuz.

5- Unutmayın ki

Bu tavsiyeler sadece kendinizi bir kalıba sokmak istiyorsanız geçerli.

Eğer gerçekten görünmez, "popi" (o ne ya) veya herhangi bir şey olmak istemiyorsanız KENDİNİZ olun. Yine de arkadaşlık konusundaki tavsiyelerimi ciddiye almanız öneririm.

Olmadığınız birisi gibi davranmayın. Eğer bağırarak gülüyorsanız, bağırarak gülmeye devam edin. Eğer hayatı umursamıyorsanız, umursamamaya devam edin. İtici olmaktan korkuyorsanız, lütfen ama, sizin sizi tanıyan kendi arkadaşlarınız size yeter. Neden başkalarının düşüncelerini umursuyorsunuz ki ?

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin