Önemli tavsiyeler

3.5K 81 25
                                    

• Arkadaşlarınla birlikteyken, başka birinin arkasından kötü şeyler söylememelisin.
• Güven kazanmak istiyorsan, sır tutmayı bilmelisin. 
• Boş zamanlarında annene ev işlerinde yardımcı olmalısın.
• Evde yalnız bile olsan müziğin sesini sonuna kadar açmamalısın.
• Şartlar ne olursa olsun, her zaman kibar olmaya çalışmalı ve sesinin tonunu yükseltmemelisin.
• Her zaman bakımlı olmalısın. Manikür-pedikürünü ihmal etmemelisin. 
• Farklı olacağım diye çirkin bir saç modeli denememelisin.
• Anne ve babana karşı daima saygılı olmalısın.
• Mimiklerini kontrol altına alıp, aşırı tepkilerden her zaman kaçınmalısın.
• En azından gün aşırı duş almayı ihmal etmemelisin. 
• Ter kokusuna karşı mutlaka deodorant ya da hafif kokulu bir parfüm kullanmalısın.
• Son moda giyinmek zorunda değilsin ama kıyafetlerinin her zaman temiz ve ütülü olmasına dikkat etmelisin.
• Bir partiye katılacaksan ve nasıl giyinilmesi gerektiğini bilmiyorsan, arkadaşlarından yardım almalısın.
• Dekoltenin dozunu iyi ayarlamalısın. Eğer düzgün oturup kalkamıyorsan, pantolon senin için en iyi seçenek olmalı.
• Çok sinirlenmiş olsan bile asla küfür etmemelisin.
• Erkek arkadaşınla birlikteyken, başka birine bakmamalısın.

• Fırsat buldukça spor yaparak, vücudunun formda kalmasını sağlamalısın.
• Fast- food yiyeceklerden uzak dur ve sebze-meyve ağırlıklı beslenmeye çalışmalısın.
• Evden çıkmadan önce, herhangi bir ters duruma karşı aynada kendini kontrol etmelisin.
• Kalabalık bir partide gaz yapacak yiyecek ve içeceklerden uzak durmalısın.
• Modayı takip etmelisin, ama esiri olmamalısın.
• Sivilcelerinle oynamamayı öğrenmelisin. Hatta kendine bir cilt bakım seti alıp, düzenli olarak kullanmayı denemelisin.
• Epilasyona vakit ayırmalısın. Kendin yapamıyorsan, en az ayda bir kere bir güzellik salonuna gidip, tüylerinden kurtulmalısın.
• Yemeğini ağzın kapalı olarak ve küçük lokmalar halinde yemelisin. Asla ağzında yemek varken konuşmamalısın.
• Hangi çatalla ne yeneceğini hala bilmiyorsan mutlaka öğrenmelisin.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin