7 "dikkat çekmek "

78 12 30
                                    


NAMJOON

Jiminden zorda olsa izin alabilmiştim çünkü neredeyse hiç dışarıya çıkamıyordun evlendiğimiz günden beri en son haberi olmadan çıkmıştım ondada demediğini bırakmamıştı.

Madem beni sevmiyordu neden beni korumaya çalıştığını anlamıyordum yoksa babam istediği için mi ama babamın dediklerinide dinlemiyordu ki  ve beni eve hapis etmişti resmen.

Kısa süreliğine izin aldığım için ilk önce hyunglarıma buluşmak isteğimi yazmıştım ikisinden de cevap gelirken jin hyungun toplantısı olduğu tae hyungumda şuan boş olup benimle geleceğini yazmıştı ikiside benimle olsa mutlu olurdum ama babamın onlara emanet ettiği şirketle ilgileniyorlardı bazen beni neden hyunglarımla şirketin başına geçirmedigini çok merak ediyordum ama bir türlü cevap  bulamıyordum.

Cevap aldıktan sonra banyoya girmiş güzel kokulu ne bulduysam küvete dökmüş ve kısa bir banyo keyfi yapmıştım daha fazla oyalanmadanda çıkıp ne giyeceğime karar vermiş fazla abartmadan takı takıp makyaj yapmıştım çünkü jimin bunada izin vermiyordu.

Aşağıya inip mutfaktan bir kaç çilek ağzıma atıp dışarıya çıkmıştım mutluydum korumalardan sunoo yanıma gelip nereye gideceğimi sormuş sonrada jiminin söylediği birkaç uyarıya bana iletmişti zaten bana bunu yüzlerce kez söylemişti tamam dikkatli olacaktım fazla oyalanmayacak ve insanların gözüne çok batmayacaktım kendisine evcil hayvan almıştı sanki neyse sinirlenmeyecektim mutluydum.

Bana dikkat çekmememi istemişti ama arkamda yirmi tane korumayla herkes bana bakıyordu ne rezillik ama sonunda hyungumla buluşacağım alış veriş merkezindeki hep internetten gördüğüm kafeye gelmiştim burası birkaç ay önce açılmış bende bolca tanıtımını görmüş gelmek istemiş ama gelememiştim tae hyungumu görmüş yanına geçmiştim sunooyada dışarıda beklemelerini söylemiştim çünkü çok ama çok dikkat çekiyorduk böyle ilk başta kabul etmesede zorla ikna olmuştu herkes jiminden korkuyordu çünkü.

"bu kadar korumaya ne gerek var acaba " diyince bende bilmiyorum diyerek kafamı eğmiştim  " hiç bilmiyorum hyung ne yapmaya çalıştığını" diyip gelen garsonla siparişleri vermiş sohbet etmiştik babamın bizi birgün bizi yemeğe davet ettiğini öğrenmiştim ve oldukça şaşırmıştım çünkü altı aydan beri beni arayıp sormayan adam bi anda yemeğe davet ediyordu annemle hergün konuşuyorduk ama bana söylememişti demekse haberi yoktu.

Aradan yarım saat geçmiş biz içeceklerimizi içmiş ve başka yerlere gitmek için kalkmış  ama ondan önce lavaboya gitmek için hyunguma haber vermiş onunda  hesap ödemek için kasaya gittiğini görünce hızlıca lavaboya gitmiştim korumalara görünmeden .

İşimi halletmiş ellerimi yıkamak için musluğu açmıştım benimle beraber giren adamda çıkmış bana bakarak sırıtmıştı rahatsız olup acele etmiş ve dışarıya çıkmak için kapıyı açmaya çalışmıştım ama açılmıyordu biraz daha zorlarken adam arkamda belirmiş kafama bir şeyle vurarken beni yere ittirmişti ben yardım bile isteyemeden dışarı çıkıp kaçmıştı.

En son hatırladığım tae hyungumun koşarak yanıma gelmesidi.




HELLOOO

KAOS YAPAYIM DEDİM AMA BAKALIM

OLDU GİBİ

JİMİN NE TEPKİ VERECEK ACABA

BOL BOL  YORUMMMM BEKLİYORUM







BOL BOL  YORUMMMM BEKLİYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Opia (Nammin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin