namjoon: şey jimin
jimin: efendim
namjoon: ( artık hemen cevap veriyorsun)
ben dışarıya çıkabilir miyimjimin: namjoon
konuşmuştuk bununamjoon: evet ama hoseok hyung benimle buluşmak istiyormuş
bende kıramadım
hem artık korkmuyorum
jimin: korkmadığını biliyorum
ama tekrar
zarar görmeni istemiyorum
namjoon: bütün korumalar
gelebilir benimle
hiç yanlarından ayrılmam söz
hem arkadaşımda var
jimin: zaten bütün korumalar
yanında olacak
kimmiş bu arkadaşın
ben tanımıyorum
namjoon: yurt dışındaydı
yeni geldi benide çok özlemiş
buluşmak istiyormuş
jimin: peki
sen korumalarla önden git benimde işim erken biterse gelirim ziyarete olur munamjoon: çok teşekkür ederim
evet gel sende lütfen arkadaşımla tanışırsın
jimin: tamam dikkatli ol----------------------------------------
Namjoon
Jiminden son mesajıda alınca telefonu masaya bırakmış hazırlanmaya başlamıştım uzun zaman sonra tek başıma çıkacaktım normalde hep yanımda jimin oluyordu beni yanlız bırakmıyordu o olayı yaşadığımız günden beri bana hep ilgiliydi bu halleri beni çok mutlu ediyordu ilişkimize bir şans vermişti ve bu sefer herşeyin daha iyi olacağını biliyordum.
Bugünde bana izin vermez zannetmiştim ama benide şaşırtarak izin vermişti hoseoku da çok özlemiştim bir seneden beri görüşmüyorduk sabah onun mesajıyla uyanıp buluşmak istediğini söyleyince çok mutlu olmuştum üstüme yeşil şortlu takımı giymiş ve en sevdiğim çantamı almıştım yanıma aşağıya inince beni korumalar karşılamış ve nereye gideceğimizi sormuştu.
Bu sefer sakin bir kafeyi seçmiştim tekrar bir olay daha yaşamak istemiyordum boş bir masa bulmuş ve oturmuştum beş dakika sonrada hoseok gelmişti sıkıca sarılmış ve yanağına öpücük kondurmuştum hyunglarımdan sonra en sevdiğim oydu bütün çocukluğumuz beraber geçmişti benden iki yaş büyüktü ama hep enerjisiyle beni mutlu ediyordu.
" namjoon çok özlemişim seni" " bende hyung telefonla konuşmak yetmiyordu artık " " artık temelli geldim buraya" " çok mutlu oldum seninle alışveriş yapmayı çok özlemiştim" gerçekten tekrardan buraya yerleşmesi beni çok mutlu etmişti çünkü düğünüme bile katılamamıştı ve bu beni çok üzmüştü " ben de öyle asıl sebebim sevgilim için geldim" " yaa hyung sevgilin mi bana neden söylemedin " diyince kollarımı birbirine dolamıştım bana neden söylemiyordu " küsme hemen tam belli olmadan bir şey demek istemedim daha bir aydan beri çıkıyoruz" " küsmedim ama bir haberim olsaydı fena olmazdı" " bak sana fotoğrafını göstereyim" " hemen görmek istiyorum hemen" diyince telefonunu eline almış bir şeyler arıyordu bu sırada garsonda gelmiş siparişlerimizi almıştı " hyung hadi ama " " bekle ya en güzel halini bulmaya çalışılıyorum sana " demiş ve gülmeye başlamıştık aşk böyle birşeydi işte bizde jiminle böyle olabilirmiydik acaba.
Siparişlerimiz gelmiş ve bizde bolca sohbet etmiştik bu arada sevgilisi gerçekten muhteşemdi konuşurken bir ara görüntülü aramış ve hoseok hyung bizi tanıştırmıştı ve çok sevmiştim bir gün yüzyüzede buluşacaktık artık kalkma zamanımız gelince jimininde gelmeyeceğini anlamıştım büyük bir ihtimal işi bitmemişti sanırım yoksa gelirdi demi.
Yavaştan kalkmış ve dışarıya çıkmıştık korumalarda beni bekliyordu hoseok hyungda kendi arabasına doğru gidecekti son kez sarılmış ve tekrardan buluşma planları yapıyorduk artık gitme zamanım gelince gitmeden önce yanağına tekrardan öpücük kondurup ayrılmıştım ama belimde birisinin tutuşunu hissedince arkamı dönüp bakarken jimin olduğunu görmüştüm.
HELLO
JİMİN GELDİİİ BAKALIM NE YAPACAK
YORUM BEKLİYORUMM
Namjoonun kombini
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia (Nammin)
Fanfiction" Bazen beklemek lazım,en güzeli için... " uke namjoon mpreg!