8 " hastahane"

67 13 22
                                    

Hayalet okuyucular neden oy vermiyorsunuz...





Whatsap konuşması

Kim taehyung: jimin buraya bak
hemen

Park jimin: ne var

Kim taehyung: namjoon

Park jimin: noldu namjoona
söylesene


Kim taehyung: namjoonu birisi alışveriş merkezindeki tuvalette bayıltmış

Park jimin: ne diyosun
sen

Kim taehyung: soru sorma
hastaneye gidiyoruz biz
kafasına darbe alınca fazla kan kaybetmiş 

Park jimin: hangi hastane


Kim taehyung: merkezdeki
hastaneye gidiyoruz
çabuk gel
jin hyung senin olmadığını
görünce kızar

Park jimin: geliyorum






JİMİN

Hemen cevap yazmış ve şirketten çıkmak için arabaya doğru gidiyordum.

Ben ona söylemiştim dışarıya çıkmamasını ama beni dinlememiş ve zorla ikna ederek beni izin almıştı altı aydan beri onu korumaya çalışırken şimdi böyle birşey yaşaması hiç iyi olmamıştı.

Ben namjoonla  babalarımızın çıkarları yüzünden evlenmiştik bizim şirket batma durumundayken bay kim teklif sunarak hem şirketi kurtarmak hemde en küçük oğluyla evlenmek şartını sunmuştu bize ben ne kadarda istemesem babam geleceğimiz için kabul etmek zorunda olduğumuzu söylemişti ve benim elimden gelen hiçbir şey yoktu kabul etmekten başka.

Düğünümüzde hızlı olmuştu ve herkes tarafından konuşulmaya başlanmıştık bu sayede namjoonun  bana gizliden  aşık olduğunu bile öğrenmiştim ben onu ne kadar sevmiyorsam oda beni bir o kadar seviyordu ama bizden olmazdı evlenmeden önce  sevdiğim birisi vardı ne kadar bunun bir çıkar evliliği olduğunu söylesemde beni dinlememiş ve benden ayrılmıştı ama belli bana düşman olmuş ve namjoona zarar vermeye çalışıyordu bu yüzden izin vermiyordum dışarıya çıkmasına.

Şimdide söylenilen hastaneye gelmiş ve namjoonun kaldığı odanın önüne gelmiştim abileri oradaydı beni görünce jin ayaklanmış ve yakamdan tutarak beni duvara vurmuştu " nerdesin lan sen benim kardeşim burda canıyla uğraşsın" " canıyla mı" derken yakamı bırakmış ileriye geriye gitmeye başlamıştı bişey demeyeceğini anlayınca taehyung yanıma gelmiş " fazla kan kaybetmiş yoğum bakıma aldılar ne zaman uyanacağı belli değilmiş " diyince neye uğradığımı şaşırmıştım çünkü bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum.

Polisler gelmiş tutanak tutmuşlar ve bizden kimden şüphelendiğimizi sormuşlardı hiç kimse bişey dememişti onlar olayı araştırmak için gitmişlerdi ben bunu kim yaptığını tahmin ediyordum ama kimseye söylemeyecektim bu işi kendim çözecektim çünkü benden ayrılan kendisiydi o yüzden derdi benimleydi yakınlarıma zarar veremezdi.

Üç saat sonra namjoonun annesi babası gitmiş abileri ve ben kalmıştım namjoona karşı bir şey hissetmiyordum ama benim yüzümden böyle olması nedense canımı yakmıştı zaten ona karşı hep soğuk ve ilgisiz davranıyordum  bana olan duyguları biter diye ama bazen geceleri eve sarhoş  geldiğimde sabahlara kadar benimle ilgileniyor sabahta hiç birşey olmamış gibi devam ediyorduk.

Odasının camının önüne gelmiş solmuş teni ve kablolara bağlı vücudunu görmem bir kez daha kalbime ağrı girdirmişti neden böyle olmuştu anlamamıştım tam oturduğum yere doğru gidecekken namjoonun vücudunun titremesini görmüş hemşire ve doktorların odaya girip bir şeyler yapmasıyla orda olduğumum yerde kalmıştım.






HELLOOO

NEDEN BÖYLE OLDU ŞİMDİ

BURDAN TOPARLAYABİLİRİM GİBİ HİSSETTİM BAKALIM

BENİM AKLIMDA NAMJOONUN SADECE KOLUNUN ALÇIDA OLMASINI YAZMAK VARDI

AMA BİR BAKTIM  YOĞUN BAKIMLIK ETTİM ÇOCUĞU

JİMİNİN SEBEBİNİ ÖĞRENDİK

BU ARADA ÖNEMLİ BİLGİYİ SÖYLEMEMİŞİM
NAMJOON: 20
JİMİN: 25 YAŞINDA

BOL BOL YORUMMMM BEKLİYORUM





BOL BOL YORUMMMM BEKLİYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Opia (Nammin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin