Bu bölümü bugünkü minimoni videosuna özel olarak yazdım.
İzlediniz mi videoyu
Çok güzellerdi 🥰🥰Namjoon
Eve gidiyordum jimine erken gelicem dememe rağmen hyunglarım beni akşama kadar salmamıştı ve şimdi evde kavga edeceğimizi biliyordum.
Altı aydan beri hergün jiminde kavga ediyorduk beni hiç kabul etmiyordu ama ben onunla gerçekten evli çiftler gibi olmak istiyordum ne kadar o beni sevmesede ben onu seviyordum .
Biliyorum istemediği bir evlilik yapmıştı ama bi şansı hakediyorduk bence ben nasıl çabalıyorsam oda öyle yapabilirdi hergün birbirimizi kırmamıza gerek yoktu.
Şoförün geldik demesiyle daldığım yerden çıkmış ve arabadan çıkmıştım ne kadar hızlı varırsam bu sorun o kadar kolay çözülürdü ama beni pencere kenarına bekleyen jiminle bugünün kolay bitmeyeceğini anlamıştım kapıya gelmiş anahtarla açıp içeriye girmiştim hiç etrafa bakmadan direk mutlaka gelmiş jin hyungla yaptığımız kurabiyeleri koymak için kap bulmuş ve dizmeye başlamıştım moralimin bozuk olduğunu anlayınca hyunglarım beni eğlendirmek için çok uğramışlardı onların da ellerinden birşey gelmiyordu olan olmuştu artık sadece jin hyung bu olaydan dolayı babama çok kızgındı ve bazen banada yansıtıyordu sinirini ama tae hyungum hemen hallediyordu.
Ben odaklanmış şekilde kurabiyeler koyarken birden elimin altından saklama kabı yeri boylamıştı arkamı dönüp bakınca jimin sinirli gözlerle bana baktığını görmüştüm bende ona bakarken daha fazla dayanamamış ve yere eğilip kurabiyeler toplamaya başlamıştı " ne yapıyosun sen"
" hiçbirşey"
" neden kurabiyelerime zarar verdin jimin"
" ne zamandan beri bu evde sözlerim çiğneniyor benim söylesene bana" tekrar ona bakınca ağlamamak için direniyordum artık " ben senin evcil hayvanın değilim istediğimi yaparım"
" yapamazsın bana haber vereceksen her nereye gidiyorsan"
" haber vermek zorunda değilim sende bana hiçbirşey söylemiyorsun sende söyle o zaman" kolumdan tutup beni tezgahla arasına sıkıştırmıştı " beni sinirlendirme bi daha haberim olmadan çıkmayacaksın evden"
" çıkacağım " diyince kolumu tutan elleri iyice sıkılaşmıştı
" canımı yakıyorsun bırak "
" tamam mı dedim"
" hayır dedim bende bırak artık acıyor " diyince kolları gevşemiş ve karşıma geçmişti " hadi bakalım böyle sözümü dinlememeye devam et sen sonuçlarına da katlanacaksın o zaman" demiş ve arkasını dönüp gitmişti .Olduğum yere yığılmış ve ağlamaya başlamıştım aradan on dakika sonrada kapı gürültü şekilde kapanmış ve evden gitmişti yine tek başıma kalmıştım kendisi bana dediğinin aynısı yapıyordu ama ben ona hesap dahi soramıyorumdum bir kez daha güçsüz olmaktan nefret ettim oturduğum yerden kalkıp bir buz torbasını alarak yatak odamıza çıktım altı aydan beri tek yattığım odamız kendimi sıcak suyun altına atmış ve saatlerce altında ağlamıştım artık ellerim buruşunca çıkmış ve kollarımda morararan yerlere krem sürmüş birazda buz koyup yatağa yatmıştım ve uyumaya çalışmıştım.
NASILDI DÜZ YAZI
JİMİN NEDEN BASKI YAPIYOR SİZCE
NAMUM ÇOK ÜZGÜN
BAKIN BOL YORUM YAPIN HEMENCİK GELSİN YENİ BÖLÜMLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia (Nammin)
Fanfiction" Bazen beklemek lazım,en güzeli için... " uke namjoon mpreg!