Namjoon
Doktor bugün çıkmama izin vermişti gerçekten şu yatakta makinelere bağlı ve hareketsiz yatmak çok kötü bir histi.
O gün tuvalette adam kafama vurup kaçınca neye uğradığını şaşırmıştım çünkü neden beni seçmişti çok merak etmiştim orda beni hyungum bulmuş ama ben hiç birşey hissedip konuşamadığımdan tepki veremiyordum.
Şimdide uzun bir süre sonra uyanmıştım karşımda ailemi görünce duygulanmıştım çünkü onları çok özlemiştim ve bir an hiç göremeyeceğim zannetmiştim sonra bir an tae hyungumun arkasında kafası eğik bir şekilde oturan jimini görmüştüm şahsen onu orda görmeyi beklemiyordum ve neden üzgün ve boynu büküktü benim için üzülmüşmüydü yani.
Herkes benimle bolca ilgilenmiş ve dinlenmem için beni yanlız bırakmışlardı benimle beraberde jiminde kalmıştı odada ortam sessizken bir birimize bakıyorduk jimin mahcup bakışlarıyla yanıma doğru gelmişti bana soru sorunca dayanamamış sarılıp ağlamaya başlamıştım gerçekten o bana ne kadar kötü davransada ona aşkımdan dolayı onu bir türlü bırakamıyordum.
Bugünde sadece yanımda jimin vardı ailem yorulduklarından evlerine gitmelerini istemiştim ne kadar jin hyungum ısrar etsede karşı gelmiştim çünkü çok yorgun gözüküyordu hepsi hem ben biraz toparlanmıştım sadece kafamda dikişler ve kolumda kırık vardı jimin kendisinin halledebileceğini söylemişti ve bende çok mutlu olmuştum.
Yarım saat araba yolculuğundan sonra bir zamanlar durmak istemediğim ama şimdi hastanede kaldığım sürece özlediğim evime gelmiştim.
Herşey bıraktığım gibi duruyordu hiç dokunulmamıştı acaba jimin hiç buraya kalmaya gelmemişmiydi sormak istemiştim ama yine önceden olduğu gibi bağırır diye korkmuştum dikkatlice koltuğa oturmuş jiminin benim için hazırladığı hastane çantasını odaya götürmesini izlemiştim gerçekten bunları benim için yapıyormuydu.
" senin için çorba yapmamı istermisin " diyince şaşırmış şekilde ona bakıyordum bana mı diyordu " gerek yok zahmet etme" " daha hızlı iyileşmen için yapıyorum hem ilaçlarını da içersin " diyip arkasını dönüp mutfağa gitmişti evlendiğimiz günden beri ilk defa benim için bir şey yapacaktı ve beni çok mutlu etmişti.
Güzel bir çorba hazırlamış ve önüme getirmişti kendim yemeğe çalışmış ama her tarafa dökmüştüm jimin halimi görüp beliki bana acımış ve kaşığı eline alarak bana yedirmişti bu hallerine gerçekten alışkın değildim mutlu olsamda karşısında geriliyordum.
İlaçlarımı da içmiş dinlenmek için yatak odamıza çıkmıştım kafamı yastığa koyunca kafam biraz agrımıştı ama zorda olsa uyumaya çalışıyordum aradan belli bir zaman geçmiş yatağın sağ tarafında bir çöküntü oluştuğunu hissetmiştim kısık sesle bir şeyler söylemiş ve saçlarımı okşamıştı kendimi uykuya teslim etmeden önce.
HELLOOOOO
JİMİN SEN NELER YAPIYORSUN ÖYLE
NAMJOONUM BENİMMM🤧🥺
BOL BOL YORUMMMM BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia (Nammin)
Fanfiction" Bazen beklemek lazım,en güzeli için... " uke namjoon mpreg!