Saat akşam 23:23. Biri beni düşünüyor olsa gerek. Gerçi bende düşünmüyor değilim. Hava çok güzel. Hafif bir rüzgar esiyor. Bu rüzgarın esintisiyle odamın camına , evimizin hemen yanındaki kiraz ağacının dalları çarpıyor. Bende rüyalara dalıyorum. Ya da farklı bir değişle olmayacak hayallere.
Ben , Duygu , Dilek ve Sema.. Karşıda da en az bizim kadar harika başka bir dörtlü. Onlar kim mi? Biz süper dörtlünün karşısında dümdük duran 4 kütük yakışıklı çocuk. Veya bizim hoşlandığımız 4 yakışıklı çocukda diyebiliriz. Ama hoşlanan tek taraf biz değiliz gibi gibi.. Onlarda her ne kadar belli etmeselerde bize karşı boş değillerr.. :) Bu arada bu 4 yakışıklının adları ; Berk ,Burak ,Yusuf ve Gökhan.. Ama ne yazık ki bizden ve karşı gruptan birer kişi boşta kalıyo. Onlar Duygu ve Gökhan. Aslında gayet yakışıyolar fakat birbirlerine karşı bir şey hissetmiyolar. Onlar daha çok aşık olan taraf değil de , aşıkları birleştirmeye çalışan taraflar. Ama işlerini iyi biliyorlar.
Bu arada berk benimki. ;) Açık kumral mucizevi saçları , yemyeşil parlak gözleri , harikulade gülüşü ve güldüğü zaman çıkan müthiş gamzeleriyle herkesi kendine hayran bırakıyor.
Burak Dileğinki. Onunda sarı saçları , yeşil gözleri , samimi gülüşü ve keskin bakışları kızları etkilemesine yetiyor.
Yusuf Semanınki. Yusuf kahverengi saçlı , kahverengi gözlü biri. Ama bir o kadar da sempatik ve karizmatik biridir. Bu sayede kızları etkileyebiliyor. Semayı etkileyebildiği gibi.
Gökhan ise... :) Gökhanın bir sahibi yok henüz. Ama eminim ki en yakın zamanda olur. Gökhan kepçik kulaklı , çilli , kahverengi saçlı , kahverengi gözlü biri. Lakin çok esprili , komik ve sempatik biridir. Derken derkenn.. Saat 00:42 olmuş bile. Yarın okul var ve ben hâla uyumadım. Ben hemen bir endişeye kapıldım ve uyumaya çalışmaya başladım. Ve olmayacak hayallere daldım ve o güzel rüyaların içinde kayboldum. En azından rüyalarımda mutluyum. Bide bir tanecik dostlarımın yanında. Çünkü biz bize yeteriz.. :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Bize Yeteriz
Teen FictionBen Melis. Ben daha 16 yaşındayım. Ve küçük olmama rağmen bir çok şeyin tadına bakmış biriyim. Örneğin hayalkırıklığı, aşk, acı, zorluk, hırs, başarı, galibiyet, mağlubiyet.... Ama dostlarımla birlikte hepimize gelen bu zorlukları aşıyoruz. Bazen el...