17. YAŞŞ

44 11 12
                                    

Ahhh tam bir hafta. Dolu dolu bir hafta oldu ve sonundaa 17 yaşima giriyorum. Ama maalesef oyle bir gunde dogmusum ki okul hep o gun tatil oluyo. Iscile ve emekciler bayraminda yani 1 mayista dogmusumm. Okul hep tatil dogum gunumde. Ve bu da demek oluyo ki bugun onunla yani Berkle hic konusamicam yuz yuzer. Sanki cok konusyoduk yaaa. Ama dogum gunlerimin hic birinde onunla konisamicam buyuk ihtimal. Amann bugun benim dogum gunum. Bugun cok mutlu olcam. Kendimi Berki dusunerek uzemem bugun. Cunku ben 17 yasima giriyorumm. Ayy acaba bugun benim dogum gunumu kutlar mi?? Sonucta yuz yuze konusamasak da sosyal medya denilen bisey var oyle degil mi?? Isterse kutlayabilirrr.
Ağağağağğģaaa.. Derin cok derin bir esneme. Bugun benim dogum gunumm.. bunu cok fazla soyledim herhalde. Bugun okullar tatil. Dogum gunu sansi. Bari faceyi aciyim de kimler dogum gunumu kutlamis diye baktim simdilik kutlayan sayisi iyi ama Berk kutlamamis. Whatsapptan da kutlamalar var yine Berk kutlamamis. Instagramda yok twitterda yok hic bi yerde yok.. yok yaa.. bu Berk dogum gunu falan kutlamazzz..
Neyse yaa hele sukur yataktan kalktim elimi yuzumu yikadim. Bugun 17.yasima girmem dolayisiyla guzel gozukmem gerek. Ama simdi degil. Simdi pijamali evde dolasma vakti. Kendimce bi kahvalti ettim. Annem daha yeni kalkti kahvalti ettin ki diye sordu bana. Tabikiii... odama gectim tv yi actim sarki actim yeli aldim ve dogum gunumu kutlayanlara tesekkur mesaji yazdim. Off hep ayni iste. Derken birden Duygu mesaj atti;
"Miray doğum günün kutlu olsun knk. Nice beraber bizli senelereeee.."
"Sağol knkk."
"Ee napon knk?"
"Hiic iste uzanip sarki dinliyorum sen napon knk?"
"Bnd ayni. Knk bugun dogum gunun ve sen evde mi oturuyosun. Knk cabuk hazirlan bi yerlere gidiyoz hadi hadi.. bn simdi dilekle semaya da haber vercem. "
"Off tmn knk da nereye gitcez..?"
"Knk soru sorma bnd o is hadi bekletme bni cabukk!!"
"Tmm duygu tmm.. "
Duygu'nun ısrarı üzerine yatagimdan gotümu kaldirip dolabimin karsina gecip dolabimla bakismaya basladim ne giysem acaba yaa. Dolabi karistirmaya basladim ama Duyguyu bekletmemek icinde acele ederek bi kac parca giysi cikardim. Mavi kisa kot sort,gobegi hafif acik siyah bir üst ve altina da beyaz spor ayakkabi.. belime de bir gomlek bagladim.. hafif bir makyaj.. siyah goz kalemi ve rimel. Birazda kapatici tabi.. uzun duz saclarimin tepesine de gozlugumu taktim ve duyguyu aradim;..
"Duygu ben hazırım."
"Tamam knk ben de hazırım. Bn sizin oraya geliyorum simdi sen kapiya in bnd o sirada kizlari ariyim yola ciksinlar. "
"Tamam knk cikiyorum ben o zaman bayss."
"Tamam cnm bayss.:
En son evden cikmadan oncede annemden izin almaya annemin yanina gittim;
"Anneee.. anne kizlarla bi yerlere gidebilir miyiz?? Bugun benim dogum gunum ya Duygu biseyler yapalim diyoo???"
Annem once hafif bir guldu ve;
"Zaten hazirlanmissin meliscim. Eh peki madem gidin ama cok gec kalma tamam mi annecim"
Annemin yanagina kocaman bi opucuk kondurdum ve;
"Tamam annecim.. hadi bn cikiyorum bayss.."
" tamamm"
Kapinin onune ciktim Duyguyu bekliyorum ama Duygudan iz yok.. Ohh hele sukur Duygu hanim geldii..
"Duygu nerde kaldin ya agac oldum beklemekten!!"
"Ay tmm knk geldim iste hadi gell gidiyoz."
"Tmm da nereye gidiyoruz yaa.."
"Gidince gorursun cok guzel bi yer kesfettim."
Nys Duyguya guvenmekten baska carem yok. Duyguyla bi yere gittik. Meger duygunun kesfettigi yer bi cafeymis ama cok guzel bi yere benziyo.. Semayla Dilek cafeye girmis bizi bekliyolarmis. Kizlarla oturduk icecek biseyler siparis ettik icecekleri gayet guzel ama yemeklerini de test edicez tabiki.. iyice sohbete dalmisken bana bir mesaj geldi. Ayy messengerdan.. kesin yine bi dogum gunu kutlamasi yaa.. actim bi baktim ki kimdenn.?? Kimdennnn??? Tabiki Berktennnnn.. Yasasiinnn oleyy hele sukur yaa..
"Nbr ☺"
Ayy farkinda olmadan herkesin ortadinda ciglik atmisim yaa.. herkes bize bakiyo. Sonra bizim kizlar noldu meliss diye sordular. Berk bana mesaj atmis diyince sonra hep birlikte tekrar ciglik attik. Bizi cafeden kovmasinlar diye sesimizi kistik ve cvp verdim..
"Ii snd nbr ☺"
"Bnd ii. Napiuosun?"
" hicc kizlarla cafeye geldik oturuyoruz sen napiyosun?"
"ahaha bnd simdi bizimkilerle buluscaktim."
"Ahaha ne guzel."
Ahaha ne guzel ne yaa.. beyim bn sosyete mi?? Ayy cildiricam yaa adam akilli cvp da veremorumm..
"Aaa.. bugun dogum gunun mu??
"Evt. ☺"
"Dogum gunun kutlu olsun ☺😊"
Veeee dogum gunumu kutladii.. bnm dogum gunumu kutladi..bnm.. sadece bnm.. tmm daha fazla slklasmadan sakince "saol ☺😊"
"Bisey degil. Nys bnm cikmam gerek bizimkiler geldi. Gorusuruzz.."
"Tmm gorusuruz."
Ee.. yazisma cok kisa surmustu ama yaa.. amann olsun sonra yine yazisiriz herhalde.. Sema birden soze girdi.. "knkk.. bak cocuk seni dusunup mesaj atiyo ay ne tatli yaa.. yusuf daha adimi bile adam akilli bilmiyo yaa.."
Ben;
"Ayy oyle mi diyosunn?? "
Duygu;
"Ya of sema sen niye her boka bi yusuf ekliyon yaa.. 2 cumlenin bi tanesi hep yusuf ya.. "
Kizlarla gulduk dilek;
"Hakketten sema hee.. ama kizlar o da seviyo istee yaa. "
Sema;
"Evt seviyorum bn yaa"
Duygu;
"Tmm sema tmm"
Konuyu degistirdik baya bi konustuk yemek yedik fln.. zman ne cabuk gecti yaa.. annemin dedigi geldi aklimaa. Gec kalmaaaa... masadan kalktik evlere dagildik. Aksamaba babam bnm icin bi pasta almis.. babamida kirmadim pastadan da yedim.. hemde en sevdigim pastadan muzlu... hmmm lezizz.. pastayi yer yemez ustumu degistirdim ve pijamalarimi giydi... yatahima uzandim dogum gunu dilekleri icin tesekkurler yazdim.. acaba Berk e mesaj atsam mi diye dusundum.. acaba nasil karsilardi yaa.. off.. nya bn yine deliyurek berk'e mesaj attim...
"Nbr?? ☺"

Biz Bize YeterizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin