Sabah telefonumun alarmıyla uyandım. Saate bakmadan alarmı kapattım. Acaba saat kaçtı?? Saate baktım. Saat 08:00. 08:30 da ders başlayacak. Çalan alarm 3.alarmımmış. Yani okula gitme saatimi haber veren alarm. Gece geç yatarsam olacağı buydu zaten. Hemen yataktan fırladım. Gözlüğümü taktım. Dünden ayırdığım kıyafetlerimi giydim. Yani yine klasik. Siyah pantolon , siyah tişört , siyah hırka ve converselerr. Converse ve spor ayakkabılar candır. Hemen saçlarımı at kuyruğu yaptım. Deodorantımı sıktım. Buzdolabından ağzıma bir iki şey attım ve kapının hemen yanında duran çantamı aldığım gibi okula doğru koşmaya başladım. Neyseki okul evimize yakın. Okula varmıştım. Okulun dış kapısından girer girmez Sema bana doğru koşmaya başladı ve "Günaydın Meliss" diyerek boynuma sarıldı.
-Günaydın Semaa
Birlikte sıraya geçtik. Çantamı sıraya bıraktım. Dilek ve duygu da yanıma geldiler. Hep beraber sohbet etmeye başladık. Tam sohbetin en heycanlı yerindeyken sıra hareket etmeye başladı. Kızlarla ilerlemeye başladık. Hem ilerliyor , hem de konuşuyorduk. Derken Berkle birden çarpıştık. Kısa süre birbirimize bakakaldık ve aynı anda "pardon" dedik. Sonra ikimizde yandan küçük bir gülücük attık , gözlerimizi birbirinden kaçırarak. Bizim kızlarda farkettirmemeye çalışarak geri geri gidiyorlardı. Biz Berkle yürümeye başladık. Bizle birlikte arkadan kızlarda yürüyordu. Ben; -Ee nbr?
-İyi.! Senden nbr?
-Bende iyi. Melis sana bişey sorcam.
-Tabi sor..!
-Ben....
Hay Allah .! Berk tam sorusunu sorcakken knkcıkları geldiler ve Berki de alıp koşmaya başladılar. Berk koşarken benden "özür" diledi. Off yine o. Raşit. Raşit yine Berklerin yanında. Bu çocoğu pek sevmiyorum. Çok itici biri. O da koşarken "Melis nbr knk?" dedi bende "iyi" diye cvp verdim. Daha sonra kızlarda koşa koşa yanıma gelip;
-Eee ne konuştunuz bakalım aşkısılar.. dedi Sema.
-Sizinkiler sayesinde hiç bir şey konuşamadık kızlar yaa.. Tam bir şey sorcaktı ki sizinkiler koşarak alıp götürdüler çocuğu. Ayy bide yanlarında Raşitte vardııı..
Dilek; -Ayyy.. Knk boşver. Berk bu elinde sonunda soracağını sorar. Zaten şu salakları da dövmek gerek zaten bir ara.
Böyle böyle konuşarak sınıfa çıktık. Tam kitapları çıkardık , kızlarla bir araya geldik , zil çaldı. Oflaya oflaya yerlerimize geçtik. Derslerde de hep beraber oturuyoruz. Dersler güzel geçti. Veeee öğlen olduu. Biz kızlarla sınıftan çıktık ve bu aralar sık sık gittiğimiz bir yere "BİRTAT" a gittik. Yinee. Dilek ve Sema'nın servisten arkadaşı Cenkle BİRTAT ta karşılaştık. Cenk aynı anda bizim şapşiklerin sınıfından ve ve iyi arkadaşlar. Dilek birden Cenke seslenmeye başladı ve yanına çağırdı. Ben , Duygu ve Sema şaşkın şaşkın birbirimize baktık. Cenk geldi. Dilek bizimkileri sordu. Cenk de "-Onlar bugün başka yerde yiyorlar. Ama isterseniz yarın buraya çağırabilirim...
Sema hemen heycanla atıldı; - Tamam olur.
Cenk yerine doğru gitti. Duyguyla ben önce birbirimize baktık sonra Dilek ve Semaya bakarak; -iyi halt ettiniz!
Dilek;"-Ee tabi. Kötü mü ettik yani. Ben sizin için yaptım ztn. Benim sayemde yarın sevdiklerinizi görceniz fena mı??"
Duygu;"-Sadece Melis ve Sema için mi , yoksa kendine bir pay var mı acaba bilemedim :) " dedi. Tekrar birbirimize baktık ve güldük. Hiçbirimiz daha fazla uzatmadık bu konuyu. Yemeğimiz bitti. Masadan kalktık. Okula girmeden önce bir kaç parça yiyecek aldık sınıfa gittik. Yine ders fln fln.... Okul bitti sonunda. Çok ödev var çoookkk.. Biticek mi acaba??
Çıkışta Berkle karşılaştık "Berk bana bişey sorcaktın sanırım."
-Hmm evet. Bende bir heyecan. Ne sorcak diye beklerken kütük odun bana "-Ya , ben, ingilizce egzersizine başlicam da... Bana biraz bahseder misin?" diye sordu. Büyük hayal kırıklığı sonrası anlatmaya başladım.Teşekkir etti. Yollarımızı ayırıp eve doğru ilerledik. Ben yavaştan yavaştan koşmaya başladım. Eve gittim ve kapıdan içeri girer girmez ödevleri yapmaya başladım. Bir yandan ödev yapıp bir yandan da Berk beyi düşünmeyi nasıl beceriyorum bilmiyorum ama beceriebiliyorum işte. Neyseki ödevlerim bitti. Rahatım artık. Yatağımın içine girip, kitap okumaya başladım. Sonra aklıma bir kaç aoru takıldı. Acaba Cenk Berk ve knkcıklarıyla konuştu mu?? Acaba yarın gerçekten gelicekler mi?? Bişey dicekler mi?? Falan falann... Kısa süre içinde düşünmeyi bıraktım ve "-Amann gelmezlerse gelmesinler. Benim kardeşlerim gibi 3 knkm var. Ne de olsa biz bize yeteriz. İyi geceler knklarım.. İyi geceler kiraz ağacımm.. İyi gecelerrr...!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Bize Yeteriz
Teen FictionBen Melis. Ben daha 16 yaşındayım. Ve küçük olmama rağmen bir çok şeyin tadına bakmış biriyim. Örneğin hayalkırıklığı, aşk, acı, zorluk, hırs, başarı, galibiyet, mağlubiyet.... Ama dostlarımla birlikte hepimize gelen bu zorlukları aşıyoruz. Bazen el...