Evet tam 1 hafta sonra 17 yaşima giricem. Açikcasi heycan duymama biraz sacma ama evet heycanliyim da. Heycanli olmak guzeldir ztn.
Bugunde 17 yasima girmeme 1 hafta kalmasjnin heycanini yasayarak uyandim. Ilk uyanan bn oldum her zamanki gibi. Ve en acisi da alarmdan once uyanmak. Ama prensip meselesi alarm calmadan asla yataktan kalkmam. Ve alarmin calmasina 3 dk var. Aman ne cok. Uyandigim zaman alarmin calmasina az kalmasindan nefret ediyorum.
Bugun acaba okulda neler olcak diye dusunmeye ve aklima berk i getiremeye baslamistim ki alarm caldi. Tamamiyle hayallerimin katili alarmmm. Hemen bi hışımla dogruldum ve alarmi gormeden kapatmaya calistim. Bu igfenc alarm sesine ragmen dilek hala uyanmamisti. Allahim ya ne kadar uykucu bi kiz bu dilek. Dilegi biraz durttum ve "dikek hadi uyan gec kaliyoruz." dedim ama bni pek taktigi soylenemez. Bnde careyi bir sonraki adimda buldum. "Dilek,Burak geldi!!" fln diye sacmalamaya basladim.ama ise yaradi. Buna nasil inandi bende anlamadim ama yataktan birden firlamisti. Ona gercegi acikladiktan sonra giyinmeye basladik. Bugun annem uyanmamisti. Biz kendi zevkimize gore mütüşş bir kahvalti hazirladik. Bayagi guzel olmustu. Yemekleri de yedikten sonra ayakkabilari giyip yola koyulduk. Hava biraz soguktu bugun. Hemde bayagi soguktu. Okula nasil gittigimizi gercekten anlamadim. Sinifa gectik kizlrla gunaydinlastik. Bizim sinifta bir cok kisinin toplandigimiz ve sohbet ettigimiz bir yer var. Oraya gectik sinifca sohbet etmeye basladik. Sonra erkekler baska bir yerde toplandi kiz kiza kaldik. Ucussun dedikodularr. Hemen dunki olayi kizlara hizla anlattim. Sema sok, duygu saskin. Sonra Sema; "ay ne kadar tatli ya bak nasil da merak etmis senii??" deyip kocaman bir tebessum yerlestirdi suratina. Duygu;"ayy semacim bunu melise anlatamiyosun iste. Dun bin tabe sey dedim bu turlu kendisiyle ilgili bisey oldugunu anlatamadim" dedi hepimiz hafiften gulduk. Duygu da; "kizlar melis sadece heveslenmek istemiyo. Kendini en ufak seyde heveslendirip sonra uzulmek istemiyo. Herkes sema degil."dedi ve bunu dedikten sonra guldu. Bn ve diger kizlarda gulduk. Sonra sema" farkim tarzim za."fln dedi. Evtt ders zili caldi. Bugun haftanin son gunu. Yani cuma gunu. Oha o mu?? Sinifimizin onunden berk ve knklari gecti. Biz kizlarla bi heycanlandik fln. Masallah hepsi de sinifin icine bakarak gecti. Ya madem bizi gormek istiyosunuz adam akilli soyleyin. Siz cikma teklifi etceksinoz de biz kabul etmivek miyiz?? Nys bugun onu gormus oldm. Ayy bugun hava soguk diye cuma bitisi toreni blk disarda yapamayabiliriz. Hayrrr.. Oyle bisey olmasi bugun okul cikisi onu gormeyebilirim demek. Insallah gunes acar ve hava sicak olur. Ahh hoca geldii. Bugun ilk dersimiz edebiyat. Edebiyatim aslinda iyidir. Cnm hocacigimiz da havanin kotu olmasindan faydalanarak siir yazdiriyorr. Of ya bn aniden birden siir yazmam kii. Duyguyla derste birbirimize bakip sacma sapan seyler soyleyip guluyoruz. Hocada bizi hic farketmiyo. Birinci dersimiz siir yazmayla gecti. Ikinci dersimiz edebiyatti. Ikinci derstete hocamiz yazdigimiz siirleri ozetlicek sorular yazdirdi ve onlari cavapladik. Pek bisey olmadi yani. 3 ve 4.derslerde bedendi. Ahah birden hava gunes acti ve hava tam ilik oldu. Hava suan cok guzell. Umarim bu hava gun sonuna kadar devam eder. Beden derslerinde de 1.ders kizlarla oturup dedikodu yaptik, 2.ders te voleybol oynadik. Ohh be sonunda oglen olmustu. Ayy yine karsolasmak umuduyla okulun dis kapisina hizli adimlarla yuruduk ama ortada yoklar. Off yaa. Bugunde BIRTAT'a gitmedik artik. Bildigimiz ve sevdigimiz baska yere gittik. Bugunde doner yedik. Sinifa yolda donerleri yiyerek gittik. Bizimkiler yine BIRTAT a gitmisler. Nerden mi biliyorum? Birtatin camindan gozukuyorlardi.. ahaha. Bizi mi bekliyolardi acaba orda? Belkide bizi gorme umuduyla gitmislerdir. Ama dunden sonra biraz ara veriri ve oraya gimeyiz buyuk ihtimal. Bugun secmelimiz de yok. Secmelileri aslinda braz gereksiz goruyodum. Hafta da 3 gun secmeli cok gereksiz. Ama sonra 3 secmelinin 2si berkle ayni olunca birden gayette gerekli gibi geldi. her oglen yaptigimiz gibi abur cuburlarimizi aldik ve sinifa gittik. Sinifa giderken berk ve burakla karsilastik. Yusuf yoktu. Semanin yine surati dustu;"of ya yusuf nerde ya." Ogle bitti. Yine dersler fln ve okul bitti. Oley toren icin disari cikiyoruz. Ee onlar gelmediler derken birden kapidan siraya gelmeye basladikar. Siralarimiz da yan yana. Ayy caprazlama duruyoruz. Oha bizim yanimiza yaklastilar. Istiklal marsini okumaya basladik. O sirada ara sira bana bakiyodu gozumden kacmadi. Ayrica o yusuf yok mu. Istiklal marsi okunmadan once arkadaslariyla konusuyi gibi yapio semaya bakiyodu haylaz. Tabi bnm gozumden hic kacar mii? Tabikisi de hyr. Istiklal marsi bittikten sonra semaya bunu soyledigimde yerinde hoplayip ziplamaya basladi. Hemen kizlarla onu yerine sabitledik. Bu kiz fazla sevinc gosterbiliyor bazen ama o zmnlar cok tatli oluyor.. ee kimin knksi? sirdan ayrildik herkes dagilmaya basladi. Be yazikki sema servisle gidiyo o yuzden onla yollari ayirdik. Birbirimize iyi tatille fln dedik. O sirada berk yanimdan gecti ve yanimdan gecerken sanada iyi tatiller diyip o yemyesil gozlerini kirpti ve yandan hafif bir gulumseme... ayy o an kendimden gectim ama belli etmeden bnde guldum ve iyi tatiller dedim.. birbirimize guldum ve ayrildik. Dilek bize gelicek ordan da eve gecicek. O yuzden kizmarla beraber yuruyerek eve gittik. Dilekle biraz oturduk sohbet ettik ve tam zamaninda dilegin annesi geldi dilegi almak icin. Dilek gitti ama biz whatsapptan mesajlasmaya devam ettik. Ahh biraz sakinlik cok iyi gelicek bana. Hava cok guzell.. Benimde aklima bir sey geldi. Gidip mutfaktan bir kac atistirmalik aldim. Yanina da bi icecek. Tabiki telefonumu almadan olmaz. Bir de gunlugumu aldim. Kiraz agacimin ynina gittin dibine golgesine oturdum bugun basimdan gecenleri yazdim ve atistirmaliklarimdan yedim. Yazmam gereknler bitmisti. Hava da biraz kararmaya basladi. Telefondan watpad i acip biz bize yeteriz adli kitabi okumaya basladim. Bu kiatp ayni beni ve kizlari yani bizi anlatiyordu. Bur kac bolum okudum ve biraz dinlenme vakti. Yarin bol bol odev yapicam off.. Nys bunlari hic takmadan kulakligimi taktim ve en sevdigim sarkiyi actim. Sesini son ses actim ve dunyadan hayattan tamamen kopmustum resmen. Cok guzel bir duyguu. Bir yandan sarkiyi dinliyor bir yandan da hayaller kuruyordum derken saat bayagi gec olmus. Annem bana seslenmis ama duymamisim. Annemde o yuzden beni aradi. "Kizim nrdesin sesleniyorum sesleniyorum yoksun ortalikta."
"Annecim kiraz agacimin givdesinde oturuyorum. Sarki dinliyodum duymamisim."
"Hee tmm. Hadi artik gel kizim gec oldu."
"Tmm anne geliyorum."
Eve gittim biraz oturdum bi kac test cozdum. Artik yoruldum beynim eror vermeye basladi. Artik yatiyim dedim. Basimi yastiga koyar koymaz dalip gittim. Hayal kurmaya vaktim bile oladii. Sorun degil. Iyi gecelr kiraz agcim.. iyi gecelerr..Arkadaslar hikaye yazmaya bayagi bir ara verdim.. cok mesguldum. Sinavlar dersler cok yogun ama tekrar yazmaya baslamayi dunuyorum. Eger begeniler azlamazsa yazmaya devam edicm.. Her sey icin tesekkurler. Bir sonraki bolumde gorusmek uzere canlarr..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Bize Yeteriz
Teen FictionBen Melis. Ben daha 16 yaşındayım. Ve küçük olmama rağmen bir çok şeyin tadına bakmış biriyim. Örneğin hayalkırıklığı, aşk, acı, zorluk, hırs, başarı, galibiyet, mağlubiyet.... Ama dostlarımla birlikte hepimize gelen bu zorlukları aşıyoruz. Bazen el...