Krásný večer vám všem...
Upřímně, je mi špatně. Je mi špatně z toho, jak jsou někteří lidé tak drzí a dovolí si ukrást jiným jejich práci, do níž vložili úsilí a obětovali jí roky. Této knize jsem věnovala tak 6 let. A dost jsem se tady s tím natrápila a byla jsem ráda, když jsem jí dopsala, ale kvůli vám jsem se rozhodla pokračovat a psát další díl, když o něj byl zájem. Nelituji, chci ji dopsat, ale teď? Právě teď nemám sebemenší náladu ani popud k tomu tohle dílo dovést do konce, protože moje dílo bylo zkopírováno. A ano, přímo tady, dokonce pod stejným názvem!
Jak si někdo může dovolit opsat mé řádky? Jak je někdo může s klidným svědomím publikovat na stejné platformě a naivně si myslet, že se to nedozvím? Jak mě může tak nerespektovat? Nechtěla jsem z toho dělat velkou věc, ale víte co? Tohle je za mě prostě krádež a přijde mi správné to sem napsat a informovat vás, jakožto mé věrné čtenáře.
Měli byste vědět, jak znechucená jsem, ale především zklamaná. Tvořím tu pro vás, píšu i pro sebe, píšu, protože mě psaní dělá šťastnou, při psaní prožívám všechny emoce a vkládám jej do svých příběhů. A ne, aby si někdo pak přišel a všechno jen opsal.
Inspirovat se někým x odcizit dílo - jsou dvě úplně rozdílné věci.
Není špatné se inspirovat, i já to dělám, ale do slova a do písmene? To snad dotyčná nemyslí vážně... Jsem strašně zklamaná a také jsem ztratila veškerou motivaci s tímto příběhem pokračovat...
Protože proč psát něco, co jiný zkopíruje? Navíc si holčina dovolila tvrdit, že je to z její vlastní hlavy. Tohle je už opravdu drzost. Ano, něco si tam přidala, upravila, pozměnila jména postav, ale z větší části jsou to moje slova, moje hlava. A do toho informovala své čtenáře, že se chystá napsat i druhý díl. A zeptala se jich, zda chtějí pokračování, stejně jako já vás před pár lety... Úplně stejnými slovy. Naprosto.Už k tomu asi nemám, co říct... Jen to, že tímto dávám možnost holčině příběh z wattpadu stáhnout a smazat. Táborové léto je moje vlastní práce. Nikdo nemá právo mi ho sebrat.
Prosím, buďme k sobě navzájem fér... Podporujme se, motivujme se, poskytujme si slušnou kritiku, respektujme se!!
Jinak to opravdu nemá smysl.Děkuji, a vám, co jste dočetli až sem, přeji krásný zbytek večera. ❤️
Vaše Christinkaa
ČTEŠ
Táborové léto 3
AventuraDalší nezapomenutelné léto je tady. Ellie i všichni ostatní se vrací na letní tábor, kde to kdysi všechno začalo. Tehdy to bylo však mnohem jednodušší. Pro tentokrát je to jiné. Už nejde o to pobavit se, je načase převzít zodpovědnost a chopit se vš...