'9

13 6 6
                                    

Selammmm

Tatlış bir bölümle karşınızdayım...

Şarkı: Sarhoşum~ Yedinci Ev

İyi okumalar...

Annem bana hayretle bakarken yanağına bir öpücük bıraktım. "Sen elbise giyebiliyormuşsun." dedi şaşkınlıkla.

Bazen benim bile kendime hayret ettiğim oluyordu ancak annem biraz abartıyordu. Ben de anneme baktım şaşkınlıkla o da süslenmiş püslenmişti.

"Sen nereye gidiyorsun? " dedim merakla.

"Ayten teyzenin kızının düğünü var ya bugün. Sizin şu balo mudur parti midir nedir olmasa götürürdüm seni. " dediği an gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Melis ablam evleniyordu.

"Melis ablaya da çok ayıp olcak şimdi ya. " dedim üzülerek. Annem " Yok onun haberi var 'partisine gitsin gelsin yarın bana uğrasın' dedi. " dedi annem. Ben de başımla onayladım ve çantamı alıp evden çıktım.

Babam işte olduğu için taksi çağırdım. Genelde mesaiye kalmazdı ama bu gün kalmıştı. Taksici gelince maskeli balonun yapılacağı yerin adresini verdim. Kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım.
•••••••••••••••••••••••••••••••
Aldattın mı beni?
Bunu yaptın mı bana?
Durma öyle
Birşey söyle
Sakladın mı benden
İhanetin neden?
Durma öyle
Birşey söyle
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Balonun yapılacağı yere geldiğimde ücreti ödeyip taksiden indim. Siyah mini elbisemi düzelttim ve Rüzgar'ı aradım.

"Alo nerdesin Rüzgar? " dediğimde geldiğini arkadan gelen yüksek sesli müzik belli etmişti.

"Ben geldim Alin de sen geç kaldın galiba? " dedi sorarcasına. "Evet." dedim ben de. Rüzgar, Gonca, Ayla, Eren ve ben bir arada olacaktık tabi Rüzgar kız peşinde koşmaya gitmezse.

Mekana girdim ve Eren'in olduğu masaya gittim. Yine en sessiz kuytu köşedeydi. Yanına oturdum. Son zamanlarda benimle konuşmuyordu. Aslında kimseyle konuşmuyordu.

"Naber? Gonca'yla Ayla nerde? " dedim. Yüzünü bana çevirdiğinde "Dans ediyorlardı. " dedi ve tekrar önüne döndü. Neden bu kadar soğuk davranıyordu?

Ayaklanıp Ayla ve Gonca'yı aramaya gittim. Dans pistininin ortasında dans ediyorlardı. Yanlarına gidip onlarla ben de dans ettim.

Arada sırada geçen garsonlardan kokteyl alıyordum. İçkili olup olmadıklarını umursamamıştım ama başımın hafiften dönmeye başlamasıyla içkili olduklarını anladım.

Kendime oturacak yer ararken Eren'i göremeyince başka bir yere oturdum. Başım daha da kötü bir şekilde dönmeye başlamıştı.

"Nasılsın güzelim? " dedi yüzünü tam seçemedi ğim biri. Burnumun ucunu dahi göremeyecek kadar sarhoşken hiçbir şeyi algılayamıyordum.

"Bağkk çakarıııım bii taneee görürsün hağğğ! " dedim. Kelimeleri öldürmüş tüm resmen. Çocuk sırıtır gibi olmuştu. Ya da sırıtmış mıydı lan?

"Çak." dedi omuz silkip daha da sırıtarak. Yüzündeki gülümseme eksik olmuyordu malesef ki.

Sinirle ofladım. Bu çocuk kimdi ya? Sesi çok tanıdık geliyordu ama bir türlü çıkaramıyordum.

"Midas? " dedim şaşkınlıkla. Ağzımdan adı sadece düzgün çıkmıştı. Bu gevşek davranışlar zaten anca onda olurdu.

"Efendim güzelim? " dediğinde daha da sinirlerim bozuldu. Bu çocuğu her gördüğümde 2 tane çakasım geliyordu.

"Bağk zaten sanağğ gıcıkımm güzelim falağn demeee lağğn banağ! " diye bağırdım. Oysa o umursamadı ve sırıtmaya devam etti.

"Kimeğ diyoommm lanğ beğğğn! " diye bağırdım. Yine umusamamıştı. Ben de ayağa kalktım ve Eren'lerinin olduğu masayı aramaya gittim.

"Alin beni bekle bi. " dedi arkamdan galiba. Yönlerden bile emin değildim. "Güzelim bi dur düşeceksin. "

"Sus lağn yavşağkk" dedim ona döndüğünü düşünerek. Dibime gelmişti.

"Ne demek bılıyon mu sanki de yavşak diyon bana?" dedi bana sırıtarak. Uzun boyluydu ama kafamı kaldırmayacaktım.

"Biğt yavrusuğğ. " dedim ben de gülerek.

"Ama ayıp ediyosun. Engellerim bak. " dedi. Başım döndüğü için fazla anlamamıştım. İçnde aşıro derecede yumruk atma isteği vardı.

Acaba Midas'ı boks torbası niyetine mi kullansam?

Elimi yumruk yaptım ve aniden Midas'ın yüzüne geçirdim. Şaşkınlıkla ve acıyla kafasını eğidi.

Ben de arkamı dönüp Eren'leri aramaya koyuldum. Ama arkamdan bir el kolumu tutunca bıkkınlıkla nefesimi verdim. Neydi bu çocuğun benle derdi?

"Yineğ ne va-" diyeceğim şeyi bile tamamlayamadan Midas'ın dudakları alnımı buldu...

__________________________________________________________

Selammmm bölüğm sonu

Skdvamsn

Neyse

Oy verip yorum atmayı unutmayın!

Yazın arkadaşlar tanışak...

İnstegram: Elida_Watpadd

Seviliyorsunuz....

Madem TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin