Selammmm
Evet yazılı bölümler de gelecek artık..
Uzunlukları bunu gibi olur arkadaşlar...
Şarkı: Aşkın Yalanmış ~Göksel
İyi Okumalar...
Sıramdan kalkıp kantine doğru yola koyuldum. Okulumuzda 12. sınıflar olarak çok güzel(!)sınava hazırlanıyorduk.
Kantine girdiğimde çoğu kişinin dağınık bir şekilde oturduğunu gördüm. Eren'i ise en köşede görmüştüm. Hızlı adımlarla onun yanına gittim.
"Naber? " dediğimde kafasını kaldırdı ve bana baktı. Çok dalgın duruyordu.
"İyi gibi. " diye yanıtladı ve kafasını tekrardam telefonuna çevirdi. Ben de yanına oturdum.
Eren benim üvey abimdi. Ailem bana karşı bazen normal bazen de anormal davransa da Eren hep aynı davranırdı bana. Bazen başkaları bizi sevgili sansa da Eren benim iyi kötü abimdi.
Hüseyin'in elinde telefonuyla geçtiğini görünce 11. sınıflardan Ceyda "Animeci hüseyin abi! " diye bağırdı. Bütün kantin gülerken Hüseyin sert adımlarla kantinden çıktı.
Eren'de değişiklik yoktu. Hala telefonuyla ilgileniyordu. Ben de telefonumu çıkarıp instegrama girdim. Öğle arasında olduğumuz için zil hala çalmamıştı. Ayla koşarcasına hızlı adımlarla yanımıza geldi.
"Naber dedikodu kazanı? " dedim kafamı kaldırarak. Bütün okuldaki herkes hakkında bir dedikodu biliyordu. Ben de dahil.
"İyi de siz ne yapıyorsunuz burada. " dedi sakın olmaya çalışarak. "Şu yan okuldaki Midas Tarin ve Kutay Kara bizim okula nakil yapmış. " dedi yerinde duramayarak.
12. Sıınıfa gidiyorlardı bildiğim kadararıyla. Ayla "Ve tahmin edin ne oldu? " dedi heyecanla. "Midas bizim sınıfa geliyor! " dedi.
"Ayla sakin sadece sınıfa yeni biri geliyor. O kadar abartma. " dedim. Kaşlarını çatıp sinirle bana bakınca yanlış bir şey söylediğimi düşünsem de yanlış bir şey söylememiştim.
"Alin sen farkındamısın bilmem ama Midas Tarin geliyor okulumuza. MİDAS TARİN! " dedi bağıra bağıra. Bütün kantin in dikkatini çekmiştik. Yan masadaki kızlar duymuş olmalı ki konuşmaya başladılar.
"Ay sen de tutturdum bi Midas Tarin. Ne Midas Tarinmiş be. Kim ki bu Midas Tarin? " dedim sinirle. Hayır neydi bu Midas Tarin aşkınız da bu kadar içinizde tuttunuz.
Kantine tanımadığım bir çocuk girmişti. Okulda hiç görmemiştim ve tam 'Kim ki bu Midas Tarin? ' kısmında gelmişti. Kutay Kara olması için dua ediyordum çünkü yeni gelen çocuğa rezil olmak istemiyordum.
"Benim Midas Tarin buyrun? " dedi sırıtarak. Dualarım anında kabul olmayınca ofladım. Sinirle Ayla'ya bakıp telefonuma geri döndüm. Eren hiçbir şeyi umursamadan uyumuştu.
Midas'a baktığımda bana baktığını görünce yüzüne daha da bön bön baktım. Hiç de göz kaçırıp utanma numarası kesmeyecektim. Ben bön bön bakınca o bakışlarını başka yöne çevirmek zorunda kalmıştı.
Uzun boyluydu. Esmer ve renkli gözlüydü uzaktan gördüğüm kadarıyla. Bizim okula neden nakil aldırdığını merak etsem de gidip sormazdım.
Ayla hala ayakta duruyordu. Ve Doğukan'a bakıyordu. "Ayla çocuğu gözlerinle yemen bittiyse otur. " dedim. O da fazla uzatmadan oturdu.
Zil çalınca herkes sınıflarına dağıldı. Ben sınıfa gidince sıramda başka bir çanta görmenin şokunu yaşıyordum. Herkes gelince "Bu kimin? " diye sordum, kimseden ses çıkmamıştı.
"Benim." dedi sınıfın kapısından içeri giren Midas. Ben bu çocuğa niye bu kadar gıcık olmuştum ilk günden?
"O zaman al da başka yere otur! " dedim sinirle. Bir de bununla mı oturacaktım?
Yanıma gelip yüzüme baktı. "Sence başka boş yer var gibi mi gözüküyor? " dedi. Bu çocuk daha şimdiden böyleyse aynı havayı solumak bile işkence olacaktı.
Edebiyatçı sınıfa girdiği için sinirle yerime oturdum. O da yanıma oturdu. Sabırlar çekiyordum.
Eline kalemimi alıp sıraya 'Canım sıra arkadaşım dersi dinle!' yazınca sinirden bir kez daha sabır çektim. Mecburiyetten dersi dinledim.
__________________________________________________________
Midas'a aşık oldum ben...
Nys nasılsınız canolar? Ben uykuluyum.
Oy verip yorum atmayı unutmayın!
İnstegram: Elida_Watpadd
Sevgimizsonsuz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madem Texting
Teen FictionAlin Koçan hayatının bir mesajla değişeceğini düşünmüyordu. Ama hayat insana asıl beklemediği şeyleri yaşatmaz mıydı?