'17

3 4 0
                                    

Selammmmm

Ben bu kurguyu en fazla 30 bölüm olur sanıyordum ama da tanışamadılar bile napsam çat diye tanıştırsam mı?

Ve haftada 1 gün bölüm atcam dedim 2 oldu. Ben bu kurgu için hep sözümden dünüyomuşum lan!

Neyse yayınladığım bölümlerin okunması bile içimi kırpır kıpır ediyor. 120 okumaydık en son.

Destekleriniz için hepinize teşekkürler canlarım.

Şarkı: Snowmen ~Sia

İyi okumalar canolarrr....

Son 5 gün dedim içimden. Son 5 günü kaldı. Pazartesi sabahı uyanır uyanmaz aklıma bu gelmişti.

Okula varıncaya kadar kim olabileceğini düşündüm. Kimdi ki bu? Bunca zamandır çok dikkat etmemiştim. Öylesine konuştuğum biriydi. Peki şimdi kimdi?

Sınıfa girince Midas'tan önce geldiğimi görünce gülümsedim. Çantamı sırama bırakıp bahçeye çıktım. Midas yeni geliyordu.

"Selam." dedim yanına varınca. Yüzündeki tebessümle o da bana selam verdi. Tekrar sınıfa doğru ilerledim Midas'la beraber. Onun çatasını koymasını bekledim. Koyunca bahçeye çıktık.

Birlikte çardakların olduğu tarafa geçtik. Neredeyse çoğu 12. sınıf sınava hazırlanırken biz dolaşıyorduk. Daha çok var diyordum her seferinde ama çok yoktu. Geleceğimin değişmesine az kalmıştı. Sınava hazırlanmam lazımdı...

Midas'la zil çalana kadar oturmuş ve sohbet etmiştik. Sonra da sınıfa gitmiştik. Ders edebiyat olunca daha erken gelmiştik sınıfa çünkü edebiyat hocası çok dakikti.

Ders bitiminde Midas'a kızlarla buluşacağımı söyledim ve kantine indim. Kantine görevlisi Mahmut amcadan yiyecek birşeyler aldım ve kızların olduğu masaya gittim.

Elimdekileri masaya koyup oturunca dikkatlerini bana verdiler. "Ne var kahvaltı yapmadım sadece?" dedğimde sohbetlerine devam etmişlerdi. Ben de onları dinliyordum tıkınırken.

Eren'in yanıma oturmasıyla aldığım nefesi sinirle verdim. Kızların sohbetinr odaklanmaya çalıştım.
Ama Eren buna izin vermedi. "Alin konuşmamız lazım. " dediğinde göz devirdim.

"Eren senle konuşmayacağım. " dedim. Eren'in şu an Midas'tan gıcık olduğunu düşünmeye başlamıştım.

"Bunu okuldan sonra evde de söyleyebilecek misin bakalım? " dedi ve kalkıp gitti. Kendimi daha rahat hissetmiştim gidince. Ben Eren'le hiç böyle olmamıştım ki. Neden şimdi böyle oluyorduk? Ne o bana ne de ben ona böyle davranmazdık. Şimdi ne oluyordu da böyle oluyordu?

Yiyecekleri bitirip kızların dedikodusuna kafamı vermeye çalıştım. Yeliz "Kızlar şu Ceyda vardı ya 11'lerden, " diyince goncayla aynı anda "Evet?" dedik. "12' lerdeki Hüsyein'le sevgiliymiş." dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Okulun en anlaşmaz insanlarıydılar. Ceyda geldiği gündem beri tartışıp dururlardı.

"Sen ciddisin! " dedi Gonca benden de fazla şaşırmıştı. Ben hem onun bu kadar şaşırmasına hem de Ceyda ve Hüseyin'in sevgili olmasına şaşırıyordum.

Ders zili çalınca hızla sınıfa gidiyordum. Ders hala edebiyat hocasıylaydı. Tam sınıfa koşarken dönüyordum ki birine çarpmam bir oldu.

Gözlerimi açınca çarptığım kişi az önceki şaşkınlıklarımı 4'e, 5'e katlamıştı.

Berrin hocam?

İşte şimdi sıçtın Alin.

Edebiyatçıya çarpmak nedir Alin?

Sen nasıl bir öğrencisin Alin?

İç sesimin beni gömmelerini dinledikten sonra hocanın yere dökülen eşyalarını topladım. Hoca çoktan ayaklanmış üstünü silk elemişti bile. Eşyaları uzattım.

"Hocam ben çok özür dilerim. Derse yetişeyim derken görmedim hocam. Özür dilerim hocam. " Hocaya özür lerimi sıralarken eşyalarının eksik olup olmadğını kontrol etti.

Sanki çalmak amk.

Paronayak karı.

Sakın olmaya çalışarak tuttuğum nefesimi verdim. "Eğer ki bir daha böyle bir şey yaşanırsa seni müdüre şikayet ederim gerisini de o düşünür. " dediğinde tekrar özür dileyip koşarak sınıfa geçtim.

Herkes sınıfa girmemle ayağa kalktı. Beni hoca sanmışlardı. Ben üzerimdeki bakışları umursamadan yerime geçtim.

Hoca da sınıfa geldi ve ders anlatmaya başladı. Ben Midas'ın gözündeki morluğu bakıyordum. Perşembe gününden kalmaydı ama hala geçmemişti. O an aklıma gelince gülümsedim.

Dersler bitmişti. Neredeyse tenefüslerde Midas'la takılmıştım. Bir iki tenefüste test çözmüştük hatta göz yaşartıcı bir şekilde.

Önce eve gideceğimi söyledim kızlara. Eve gittim. Üzerimi giyinip kafenin yolunu tuttum. Yorucu bir gün olmasına rağmen kızlarla buluşmak istiyordum.

Kafeye varır varmaz boş masanın birine oturdum. Yeliz beni arayınca şaşkınlıkla telefonu açtım. "Efendim Yeliz? " dedim.

"Alin'im ben gelemiyorum ya annem iş yaptıracakmış. Temizlik falan. Başka bir zaman buluşalım olur mu? " dediğinde onaylayıp telefonu kapattım. Ama kapatır kapatmaz Gonca da aradı. Neler oluyordu bunlara?

"Alin vardın mı kafeye? " dediğinde "Evet." diyerek onayladım.

"Ben gelemiyorum ki ya. Annem temizlik yaptırcak." dediğinde kaşlarım çatılmıştı. "Ee Yeliz'e de annesi temizlik yaptıracakmış. " dediğimde şaşkınlıkla nidaları atmaya başladı. Pek inandırıcı olmasa da bir süre daha konuşup kapattık.

Bir milkshake söyledim ve telefonumu kurcalamaya başladım. Ama masaya biri oturunca kafamı kaldırmak zorunda kaldım.

Midas?

Selammmmmmm

Nasıl bölümdü? Beğendiniz mi?

Gonca ve Yeliz'in söyledikleri skdvaöVÖ

Nasılsınız? Karneler güzel mi?

Oy verip yorum atmayı unutmayın lütfen!

İnstegram: Elida_Watpadd

Görüşürüzzzzzzz

Madem TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin