Merhabaaa aaaa
Arkadaşlar yeni bir kurgum daha var artık
Dinle Beni Bi'
Okuyup yorumlarınızı belirtirseniz sevinirim
Şimdi dinle beni bi mi madem mi ön planda olacak derseniz ikisine de yetişmeye çalışacağım ama olmazsa madem ile devam edeceğim sonra dinle beni bi ye geçeceğim.
Şarkı: Lovely ~Bille Ellish
İyi okumalar canlarım...
Midas evine gitmişti ben de evime doğru gidiyordum. Telefonumdan açtığım şarkıyı dinliyordum bir yandan da.
Eve geldiğimde kapıyı anahtarımla açtım. Bu vakitte bir de geç geldin lafı yiyemezdim.
Eve girer girmez ayakkabılarımı çıkarıp odama geçiyordum ki. Kolumun çekilmesiyle ofladım. Yine Eren'di.
"Yine ne var? " diye cırladım Eren'e doğru. Neden böyle davrandığını düşünüyordum uzun zamandır.
"Ne mi var? " dedi gülerek. Sinirlenmişti. "Midas'tan nefret eden, okulda ona en çok gıcık olan Alin bir partiden sonra çok iyi arkadaş oldu. Sence de bunda bir tuhaflık yok mu? " dediğinde sinirlenme sırası bendeydi.
"Eren senin ne derdin var benle? Hayır bunca zamandı soğuk davranan sendin bir anda ne oldu da bu ilgili abi tavırları? Beni rahat bırak artık! " dedim yüzüne bakarak. Sonra da hızlı adımlarla odama gittim.
Odaya girince kapımı kilitledim. Kendimi hemen yatağıma attım. Gözlerimden akan yaşlarla uykuya daldım.
~Sabah~
Gözlerimi yorgunlukla açtım. Ağlayarak uyuduğum için başım feci bir şekilde ağrıyordu. Yataktan doğrulup telefonumu aldım. Saat 07.38' di. Okula yetişebilirdim ama hiç gitmek istemiyordum.
Ayaklanıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayaıp odama geri döndüm. Hazırlandım ve evden çıktım. Şu son günlerde elimden geldikçe evdeki kimseyle muhattap olmamaya özen gösteriyordum.
Okulun bahçesine girince gözlerim Gonca ve Yeliz'i aradı. Banklarda oturmuş hararetli bir şekilde sohbet ediyorlardı. Tahmin ettiğim kadarıyla dedikodu yapıyorlardı.
Yanlarına gidince bir anda sustular. Gonca'ya 'hayırdır? ' bakışı attım ama ağzına fermuar çekmişti çoktan.
Zil çalınca sıra olduk. Yine hocaların boş laflarını dinledik ve sınıflara geçtik. Sınıfa girince aklıma Midas'la oturduğum geldi.
Hay lanet.
Çoktan sıraya oturmuştu. Uyku moduna geçmişti. Kokunu dürrtüğümde gözlerini zorlukla açtı. Ne yani gerçekten mi uyumuştu?
Duvar kenarında oturduğum için kalkmasını bekledim. Ama o uykulu gözlerle etrafa bakıyordu.
"Kalkarsan yerime geçeceğim. " dediğimde aklı başına geldi va kalktı.Ben geçtikten sonra o da oturdu ve tekrar uykusuna döndü. Ben de fizik hocasının gelmesini bekledim.
Fizik hocası sınıfa gelince herkes ayağa kalktı Midas hariç. Kokunla dürt sende uyanmadı bu sefer. Umarım fizikçi görmezdi çünkü görürse sabah sabah 10 saat birşeyler anlatacaktı. Bu hoca tam bir başbelasıydı.
Dualarım kabul oldu ve fizikçi Midas'ın kalkmadığını fark etmedi. Yoklamada da sorun çıkmazssa iyiydi.
"Midas, " diye seslendim kulağına doğru. "Midas kalk ders başladı. " dedim. Homurdanma ya başladı. Kolunu dürtünce kafasını kaldırdı.
"Ne var Alin? " dedi. "Ders başladı fizikçi uyuduğunu görürse başına bela olur. " dediğimde onaylayan mırıltılar çıkarıp gözlerini ovuşturdu.
Derse odaklanmaya çalıştığım sırada arka sıradan gelen sele kafamı o tarafa çevirdim. Kalem kutusunu düşürmüştü Alihan. Tekrar derse odaklanmaya çalıştım. Olmuyordu. Bir türlü aklımı derse vermeye çabalasan da olmuyordu.
Sinirle kafamı defterime eğdim. Kalemi de alıp defterime birşeyler çizmeye başladım. Zil çalana kadar kafamı defterinden kaldırmadım.
Zil çalar çalmaz sıradan çıkmak için ayaklandım. Midas'da gideceğimi anlamış olacak ki o da ayaklandı. Kantine giderken Midas bana seslendi. "Alin bekle bi'" dediğinde durmadım. Ama yavaş adımlarla ilerlemeye devam ettim.
Midas yanıma gelince sessizce ilerledik. Sessizliği bozan ben öldüm. "Ne oldu? " dediğimde yüzünü bana çevirdi. "Hiç. Sadece yanına gelmek istedim. " dediğinde kaşlarımı çattım.
"Midas zaten bütün ders yanımdaydın ve diğer derslerde de yanımda olacaksın. Bilmem farkında mısın? " dedim ben de ona dönüp. Sonra yürümeye devam ettim. O da peşimden geliyordu. Kantine girince kendimi boş masallardan birine attım. O da karşıma oturdu.
"Midas, " dedim o da beni dikkatle dinlemye başladı. "Niye bu kadar çevremdesin? Neden hep yanımda dolaşıyorsun. Daha okula geleli iki gön olmadı niye başka arkadaş edinmiyorsun?" dediğimde kaşlarını çattı.
"Belki ben seninle arkadaş olmak istiyorumdur Alin. Belki tek arkadaşım sen ol istiyorumdur. Bir şans versen ne olur ki bana? " dediğinde düşündüm. Kendimi herkese kapatarak yaşayamazdım. Son senemdi zaten. Bir zarar gelmeyeceğini düşünerek "Tamam." dedim.
"Ne? " dedi şaşkınlıkla ben de gülmeye başladım. "Tamam arkadaş olmaya çalışalım ama bir gıcık davranışın yada sinirimi bozan bir davranışını görürsem biter. " dediğimde başıyla onayladı.
Değişiyordum. Yavaş yavaş değişecektim. Kendim için yapacaktım.
Selammmmmmm tekrardan
Evet sonunda Midasımla arkadaş olacak
Nasıl bir bölümdü?
Karakterler hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum.
Alin?
Midas?
Eren?
Şimdilik bunları sorucam diğerleriyle fazla haşır neşir değiliz çünkü.
Oy verip yorum atmayı unutmayın lütfen!
İnstegram: Elida_Watpadd
Seviyorum siziii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madem Texting
Teen FictionAlin Koçan hayatının bir mesajla değişeceğini düşünmüyordu. Ama hayat insana asıl beklemediği şeyleri yaşatmaz mıydı?