Vortex

11 3 0
                                    

Se adâncesc umbre inefabile ale tristeții mele ce se scurg în șirul lung plin de întrebări
Oare tu m-ai iubit vreodată sau doar ți-a fost drag să-ți păstrezi biletul de intrare?
A rămas doar o nebuloasă afectivă din existența ființei tale
Și mă întreb cât o să mai poți evita contactul vizual
Parcă ochii mei ar fi din sticlă pentru tine, îți este frica să-ți reflecți ființa temăndu-te de cioburile pe care tu le-ai sfărâmat, dar nu ți-a pasat la fel de mult precum atunci când mi-ai eclipsat inima

Trăiesc în bezna umbrei tale, trăiesc cu gândul la uitare, dar doar inima ta e singura care ne-a uitat și ne-a îngropat în țărână
Mi s-a și zburlit pielea de pe oase când am încercat cu atâta neputință, cu tot cu inima zbuciumată să te văd pentru o ultimă oară
Mi s-a evaporat fiecare părticică din mine pe care se presupunea ca o îndrăgești și s-a scurs cu tumult privind la gura care mi-a uitat numele
Voiam sa cred că mă iubești, dar mă amăgeasc singură cu iluzia că iubirea noastră a existat cândva, prezentă în a ta inima de fier stimulând un fior a amorului animă

Poezia explorează tema suferinței și confuziei în legătură cu iubirea, precum și acceptarea inevitabilului înfrângerii în fața acestor sentimente. Prin metafore puternice și imagini evocatoare, poezia dezvăluie o poveste de dragoste nedreptățită sau neîmpărtășită, în care persoana se simte prinsă într-un vârtej de tristețe și întrebări fără răspuns.

Termenul "vortex" sugerează o stare emoțională tumultuoasă și haotică, în care persoana se simte pierdută și prinsă în gândurile și sentimentele sale întunecate. În timp ce încearcă să înțeleagă și să obțină răspunsuri la întrebările sale, simte că este eclipsat de indiferența și insensibilitatea persoanei iubite, exprimată prin metafora "inimii de fier".

Coceptul cu "biletul de intrare" sugerează că persoana intră în relații doar pentru a se distra sau pentru a avea un beneficiu personal, fără să fie cu adevărat angajată în relație sau pregătită să o întrețină pe termen lung.

Această metaforă se referă la ideea că persoana vede relația ca pe un eveniment temporar sau o oportunitate de a se distra, similar cu achiziționarea unui bilet pentru un eveniment. După ce se distrează sau obține ceea ce își dorește, poate să plece fără să-și asume responsabilitatea sau consecințele pe termen lung ale relației.

În contextul poeziei , această metaforă subliniază lipsa de angajament sau de investiție emoțională din partea persoanei iubite, sugerând că sentimentele autorului au fost neglijate sau că relația a fost tratată superficial. Este o expresie a suferinței și a dezamăgirii față de lipsa de seriozitate și implicare a partenerului în relație.

Vortex:Acest termen sugerează un vârtej emoțional puternic și tumultuos, în care persoana se simte prinsă și învârtită într-o stare de confuzie și suferință.

Umbre inefabile ale tristeței mele:Metafora umbrelor inefabile sugerează o tristețe profundă și dificil de exprimat în cuvinte, care planează asupra persoanei și o învăluie complet.

Metafora"nebuloasa afectivă" sugerează o stare de confuzie, incertitudine și ambiguitate în ceea ce privește sentimentele sau emoțiile unei persoane.

Eclipsat inima:Eclipsa sugerează acoperirea sau întunecarea inimii, adică sufletul, de către altceva sau de către cineva, aici fiind vorba de sentimentele neîmpărtășite sau de pierdere.

Inima ta de fier:Această metaforă sugerează insensibilitatea sau recele unei inimi care nu simte sau nu împărtășește sentimentele celorlalți, în acest caz, a celui care a provocat suferința.

Amorului animă:"Amor" este un alt termen pentru iubire, iar "animă" sugerează esența sau sufletul profund al iubirii. Această metaforă exprimă dorința sau speranța că iubirea adevărată a existat sau există încă, chiar dacă este eclipsată sau neînțeleasă.

În acest context figurat, referirea la "țărână" poate sugera lipsa de valoare sau de importanță acordată persoanei iubite.

În poezie, această expresie poate indica faptul că persoana iubită nu acordă importanță sentimentelor, iar autorul nu se consideră demn de respect sau atenție. Prin folosirea metaforei "ne-a îngropat în țărână", poezia transmite ideea că autorul și sentimentele sale sunt neglijate sau uitate, tratând-o ca și cum nu ar avea valoare sau importanță.

Această expresie subliniază durerea și umilința resimțite de autor în relație, sugerând că este tratată cu dispreț sau ignorată de către partener. Este o expresie a dezamăgirii și a suferinței generate de lipsa de respect sau de apreciere din partea celui iubit.

Ecouri în UiversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum