1.Bölüm Sihirli Kolye

110 11 12
                                    

Yine her zamanki gibi sabah erken kalkıp okul için hazırlanmaya başlamıştım. Ben hazırlanırken annemde o sırada kahvaltı hazırlıyordu.Kahvaltımı yapıp çantamı alıp okulun yolunu tutmuştum. Sırama geçip çantamı  masama bırakıp ders zili çalmıştı. Aradan zaman geçtikten sonra teneffüs zili çalmıştı arkadaşım Asena ile sohbet ediyorduk . Derse geçtik ve zil çalmıştı . Çıkışta eve giderken derste çok yorulmuştum yakınlardaki bir  banka oturmuştum.Ve o an birşey fark etmiştim bankın yanında bir kolye vardı. "Nasıl olurda böyle değerli bir kolyeyi burada bırakırlar" dedim. Sonra kolyeyi çantama koyup eve gittim. Eve varmıştım . Kolyeyi hiç kimseye söylemek istemiyordum. Ailem ile birlikte akşam yemeğini yedikten sonra odama çekildim. Ve kolyeyi ellerimin içine alıp bu kolyede gariplik olduğunu fark etmiştim ve kolye şu şekilde.

 Ve kolyeyi ellerimin içine alıp bu kolyede gariplik olduğunu fark etmiştim ve kolye şu şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat geç olduğu için uyuma kararı almıştım. O gece gördüğüm rüya çok garipti. Rüya şu şekildeydi; Rüyamda bir adam bana o kolyeyi boynuna takarsan" herşey eskisi gibi olmayacak" dedi. Merak ediyordum kolyeyi takarsam ne olacaktı diye düşünüyorum ama okula geç kaldığımı fark ettim ve okula yetişmem gerekiyordu. Okula varmıştım. Ders zili çalmıştı.Derste kolyeyi düşünüyordum.Derside dinlemememiştim öğretmenim teneffüs zili çaldığında yanına çağırmıştı benden şikayetçiydi bugün çünkü derslerde dalgındım. Bu duruma çok sinirlenmiştim. Akşam olmuştu bugün ki olaya sinirlenip ani bir kararla kolyeyi boynuma taktım.Bir an kendimi yorgun ve bitkin hissediyordum .Sanki başka bir dünyadaydım. Heryer çok ıssız ve karanlıktı. Yapayalnızdım ne yapacağımı bilmiyordum. Etrafı keşfedemiyordum.Çünkü çok karanlıktı uzun süre yürümeye başlamıştım ve karşıma eski bir kulübe çıkmıştı ama ışıkları yanıyordu yoksa kulübede birisi yaşıyor olabilir mi ? Kalacak yerim olmadığı için bu kulübede kalmak zorundayım. Ve içeri girmiştim ışıklar yanıktı ama kimse yoktu . Ve gözlerimin kardığını fark edip uyumuştum . Sabahın güneş ışıklarıyla gözlerim açılmıştı. Heryer aydınlık olduğu için hemen dışarı çıkıp, etrafı keşfetmeye başladım .Dışarı çıktığımda karşımda duran yabancı biri vardı . Hemen yanına koşup kim olduğunu soracaktım bir ses duymuştum arkamı dönmüştüm ve geri döndüğümde yabancı ortadan kaybolmuştu . "Nasıl bu kadar hızlı ortadan kaybolabilirdi ki ". Çok garipti bi zaman sonra karnımın acıktığını fark ettim . Ama nerden bulacaktım yiyecek birşeyler ormana doğru yürümeye başladım . Kendimi bir anlığına çok bitkin hissediyordum. Gözlerimin kararmasıyla yere yığılmıştım. Gözlerimi açtığımda başka bir yerdeyim ve karşımda siyah saçlı sinirli bir bakışlara sahip olan bir adam vardı .
Peki bu kim ?

Son Nefes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin