6 . Bölüm Ya Dön Ya Da Kal

35 8 4
                                    

Sabah olmuştu erken kalmıştım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı doğru inmiştim. Ve Baran Alkan aşağıda koltukta oturuyordu. Yanına gitmiştim.
Miray: Günaydın Baran Bey
Baran Alkan: Sanada günaydın ama benim seninle birşeyler konuşmam gerek .
Miray: Tamam konuşalım. Baran konuşmaya başlamadan önce oturduğum sandalyeyi kendine doğru çekti . Kalbim çok hızlı atmaya başladı ve "neden kendine doğru çektin beni"dedim.Baran Alkan 'da "belkide bir nefes kadar aramızda boşluk kalmasına istiyorumdur". 
Baran konuşmaya başlamıştı ve şu şekilde: Seninle konuşmak istedim çünkü hayatında beklenmedik bir şekilde farklı bir dünyadasın ve herşey senin için çok karmaşık biliyorum . Sana bir söz verdim ve Baran Alkan olduğum için asla sözümden geri dönmem bunu bil . Sana bu kolyeyi vereceğim ama gerisi senin kararın. Ya kalacaksın ya da döneceksin ? Miray 'da duygularını şu şekilde ifade etti .
- Bunu karar vermem için çok erken bence . Burada da artık bir hayatum var ama önceki hayatımda geride kalan ailem var . Çok kararsızım. Aklım çok karışık. Ailemi de çok özlüyorum . Peki Baran Alkan "sen benim yerimde olsaydın ne yapardın"?
Baran Alkan: Bu senin hayatın ve her insan kendi yazar hayatını bul bil . Benim sana diyeceğim tek şey şudur" kalbinin sesini dinle " dedi ve  evden dışarı çıktı. Şuan tek düşünmem gerek şey kalacak mıyım yoksa gidecek miyim? Evde boş boş oturuyordum moralim çok bozuktu . Ne yapacağımı düşünürken bir anda kapı çalıyordu kapıyı açmaya gitmiştim . Ve karşımda Baran Alkan duruyordu içeriye girdi.
Miray: Neden eve erken geldin.
Baran Alkan: Senin için geldim çünkü şuan zor bir dönemden geçiyorsun ve moralini yerine getirmeye geldim. Kafanın dağıtmak için bara gidelim mi?
Miray: Nasıl yani benim için mi geldin ? Şaşkınlık içerisindeydim.Hemen yukarı gidip üzerime birşeyler giymeye gittim. Üzerime siyah bir elbise gitmiştim ve merdivenlerden aşağı inerken Baran Alkan aşağı inerken bana :
Çok güzel duruyorsun.
Miray: Güzel mi duruyorum?
Baran Alkan'da : Dedim ya güzle duruyorsun diye .
Miray: Tabi diyebilirsin de çok değişiksin ya duyguların çok karışık dedim ve hadi ozaman gidelim . Arabaya bindik ve mekana gelmiştik . İçeriye girdiğimizde müzik son ses çalıyordu kendimi tutamayıp dans etmeye başladım . Baran Alkan'da içiyordu köşesinde yorulduğum için Baran Alkan' ın yanına geçip bende içmeye başlamıştım. Ama içmeyi fazla abarttım ve Baran Alkan beni durdu arabaya bindirip eve götürdü. Çok yorgun ve üzgün olduğum için beni yatağa yatırıp kendisi odadan dışarı çıkacakken kolundan tutup "gitme" dedim  durdu bir an . Yanıma oturup sohbet etmeye başladık.
Miray : Sen bana çok iyi geliyorsun lütfen gitme hep yanımda kal . Tabi ilk başlarda çok sinir bozucuydu ama gitme benimle kal .
Baran Alkan' da şunu dedi:
- Böyle deme çünkü ben hep buranın hükümdarı olacağım içim yanına olmayabilir dedi ve Miray ağlamaya başladı .
Miray: Ailemi çok özlüyorum. Onlar benim herşeyim . Baran Alkan Miray'ın ağlamasına dayanamayıp dudaklarına yapışmıştı. Miray bişey anlamamıştı ve uyuya kalmıştı. Sabah olduğunda farkında değildi aynı odaydılar . Miray şu şekilde cevap verdi. 
- Naptın dün gece bana ben sarhoştum hiçbir şey hatırlamıyorum dedi ve Baran Alkan "bende hiçbir şey hatırlamıyorum ". Böyle birşey yaşanmadı tamam mı hiç kimseye söylemek yok dedi Miray. Yataktan kalkıp aşağı inip kahvaltımı yaptım ve kararımı vermiştim . Baran Alkan'ı da çağırıp kararımı söyleme zamanı gelmişti .
Miray: Kararım dönmek ama Baran Alkan ile gitmek istiyorum dedim ve Baran Alkan senin kararın ne peki ?

Peki arkadaşlar Baran Alkan' ın kararı ne olacak? Yorumlarda yazalım düşüncelerinizi okuyacağım sizleri seviyorum sağlıkla kalın .😊

Son Nefes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin