9/6/2024
Kelime:831
İyi okumalar
"Dua edin tek ben duydum başkası duysa namus deyip durur.''
Gergin gergin halama baktım
"Hala sen ne zaman geldin.''
"Nasıl tanıştıklarını sorduğunda beri''
Nermin halama bak sen kapıları dinler olmuş resmen. Tabi bunu dışımdan söylemeyeceğim.
"Ya halam bak kimseye söyleme ben zaten ona karşı olan hislerimi ona söyleyeceğim.''
Halam bana kınar gibi baktı "Kızım sen saf mısın! yoksa saf yağına mı yatıyorsun? Kadın dediğin hanım hanımcık olur eğer senden hoşlanıyorsa söyler zaten senin yapman gereken onun gözüne gözükmek.''
"Hala ben nerdeyse çocukluğumdan beri gözüne gözüküyorum adamın gözü kör gibi görmüyor beni.''
Nermin hala başını iki yana saladı eniyisı bu kızlara ders vermek diye düşündü
"İkinizde bundan sonra benden ders alacaksınız yoksa ohooo Zehra 2 çocuğa hamile kalana kadar sizden birşey olmaz. Sıfırdan başlıyoruz artık saçınızı başınızı düzeltin güzel görünün''
"Hala daha Zehra evleneli 3-4 ay olmuştur nasıl hamile kalıp birini kucağında diğerini karnında dursun.''
"Ciddi ciddi safsın... Yarından itibaren başlıyoruz işiniz bitince yanıma gelirsiniz öğretirim herşeyi.''
Deyip mutfaktan çıktı hejayla birbirimize baktık
"Anlamadım ben ne alaka?'' dedi
Bilmem der gibi omzumu sılktım
Ben çaydanlıkları alırken heja tepsiyi aldı birlikte mutfaktan çıktık
***
Yelizden
Hani demiştim ya 3-4 aya doğurmaz diye hah bok dedim bu mardinin kafası biraz farklı mı çalışıyor yoksa halam mı kafayı bozdu.
Yanımda hem heja hemde Büşra vardı
Büşra ne ara geldi diye sorsanız halam ne edip yaptı arasla Büşrayı getirdi Büşranın da abimden hoşlandığını öğrenip üçümüze de ders vermeye başladı daha yeni bitmişti son durum
Heja domates gibi kızarmıştı
Sanırım bizimde pek farkımız yoktu
"Yeliz yanlış anlama ama senin halan biraz fazla mı cüretkar... Kadın küçük olmamızı umursamadı tüm herşeyi öğretmeye başladı... Sanırım bundan sonra emirin yüzüne bakmayacağım.''
Sonunu söyleyince yüzünü kapadı
"Kızlar size söyle bir gerçek söyliyim halam haklı eğer biz gözlerine gözükmesek bizi kör bir yol bekliyor.''
Heja daha fazla kızararak
"Ramazanı yatağa mı atacağım.''
Bu Söylediğine kahkah attım "Senin birşey yapmana gerek yok sen şu dolabındaki kırmızı geceliği giydin mi yatağa atılan sen olursun.''
Heja terliği bana atmasıyla hızla eğildim terlik avluya düşmüştü
"Yaktın beni hala!?'' diye isyanda bulundu heja kırmızı geceliği halam alıp vermişti. Tabi şu anki alaylı halime bakmayın ben bile orda yerin dibine girmiştim.
Küçük bir sohbetten sonra odama girip duş aldım
Sanırım halamın dediklerini yapmaya başlıycaktım ne kadar erken o kadar iyi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERT ORTAĞIM
ChickLit056*** : Selam nasılsın? Aras : Kimsin!? 0564*** : Bir arkadaş diyelim Aras :? 056*** : Her neyse nasılsın bugün seni çok üzgün gördüm Aras : Madem sordun cevap vereyim sevgilimeden ayrıldım. ...