19 Bölüm

11 2 0
                                    

İyi okumalar

Arkama dönüp ceme vurmaya başladım "Allahın cezası bide arasın sesinin taklitini yapıyor '' ben vururken o gülüyordu sonra ciddileşti

" Nasıl fark ettin anlamadım! '' dedi geri çekilerek

" arasın lavanta ya alerjisi var ve sen Şuanda lavanta parfümü kullanıyorsun '' dedim bir sinirle

" Aranızda olan ilişki beni korkutmuyor değil kardeşinin lavanta ya alerjisi olduğundan bile haberi olmayan bir Büşra var sen nasıl öğrendin merak ediyorum doğrusu ''

" 15 16 filan heralde o gün o parfümü kullandım işte biraz sohbet ettik baktım hasta oluyor solu gözler falan sonra hapşurdu neye uğradığımı şaşırdım sonunda iyi şeyler olmadığını fark edince hastaneye gittik ordan öğrendim ''

" Adamın ölmediği kaldı bir ya sen neden ona ait herşeyi biliyorsun ''

"onunda benden farkı yok vişne ye alerjim olduğunu biliyor. Hem biz ne yapıyoruz yürü bakayım sen sis seni niye aradı ayrıca telefonlarımı açmaman beni fena korkutmadı değil.''

Kollunu belime koyup beni yönlendirdi
"Korkacak birşey yok sadece mesleğim ile ilgili küçük bir olay oldu o kadar.''

Arabayı görmemele arabaya bindim yol boyu sohbet edip duruyorduk sonunda eve geldiğimizde "Her seferinde diyorum yine diyeceğim dikkatli ol bak bu hayata senden ve sis ten başka kimsem yok benim. dikkatli olun yoksa sizi havuza atmasını bilirim''

Bu dediğine güldüm cemi ailesi çocukken terk etmişlerdi  şimdi bir ben bir sis vardı.

"Birsey diycem senin bu Aras hiç yakışıklı değil bence yol yakınken vazgeç''

Kaşlarımi cattım hatırladığım bir anıyla "Vazgeçe bilseydim 18 yaşında vazgeçmiştim!?''

Cem hemen suratını astı sanırım hatırlamışıtı

"Haklısın ama bence işin içinde başak birşey vardı''

İç çektim "Neyse ne hadi gel içeri annem seni görünce çok sevinecek''

Bu dediğime anında aydınlandı "hüma teyzeyi çok özlemiştim zaten
(Anne karakterine bir ad koydumu hatırlamıyorum bunla idare ederiz)

Bölüm sonu

Oy vermeyi unutmayın

Kelime: 281

24/12/2023



DERT ORTAĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin