.
.
.
Ane-san ile içtiğim 5. Bardak ardından yettiğini düşünerek yanından ayrılmıştım. Biraz daha içseydim muhtemelen sarhoş olurdum ki isteyeceğim son şey bile değildi.
Maalesef Dazai’nin bir alt katında olan odama gitmem gerekiyordu. Motorsikletimin anahtarlarını alıp yeni evime gidecektim.
O şeref yoksunu haysiyetsiz köpek ile karşılaşmak istiyor değildim, hızlıca gidip gelmeyi hedefliyordum.
Yolda Akutagawa ile karşılaştım. Başıyla selam verip gitti.
Gördüğüm diğer üyeler de aynısını yaptı.
Tamam... Yönetici olduğum için bu normaldi elbet ama... Gereğinden fazla şeylerdi...
Tedirgin?
Ah..
O aptal, sikik, boktan, berbat, köpek, mal, gerizekalı derecede dahi, İblis zekamız Dazai bunları tehdit mi etmişti?
Niye lan?
Tamam, bakışların oldukça rahatsız ediciydi ancak bana, yerçekimi manipületörüne saldıracak kadar salak değillerdi.
Herneyse. Odamdan anahtarı alıp evime gitmem gerek. Burası boğucu...
.
.
.
6 Yıl Önce...
Chuuya ve Dazai, bir görevden dönmüş içki içiyordu. Chuuya her zamankine kıyasla daha az, Dazai ise tam tersi koca bir şişeyi içmişti.
Odasaku’nun ölümü üzerinden 3 ay geçmişti bile.
Chuuya-" Oi! Aptal Dazai, içme daha fazla! Alkol krizinden ölmek mi istiyorsun piç kurusu?! "
Dazai-"...."
Hâlâ arkadaşını unutamamış Dazai, kızıla biraz olsun umutla bakmıştı.
Chuuya-" Kes köpek bakışlarını, daha fazla içersen gerçekten krizden nalları dikersin. "
Dazai-" Ho, hoo. Chuuya’m benim için endişeleniyor. Çook mutluyum! "
Chuuya-" ...Chuuya’n değilim ben senin. "
Dazai-" Aiya, neden böylesin? Yine ne yaptım ki triplisin bana??? "
Chuuya-" Off, of! Seninle uğraşmak ayrı sarhoşluğun ile uğraşmak ayrı! "
Dazai gülümsemişti.
Dazai-" Bu gece midem şarap, kalbim neşeyle doldu..."
Chuuya ona anlamazca baktı.
Chuuya-" Tamam, yeter. Gerçekten. Toparlan Uskumru. "
Dazai, Chuuya’yı duymuyor gibiydi.
Dazai-" Hey Chuuya."
Chuuya-" Ne var? Sonunda düzeldin mi? "
Dazai-" Benimle çıkar mısın?.. "
Chuuya-"...Elbette seninle dışarı çıkarım. "
^^
Chuuya.ai mod: On
C.ai böyle yapınca dövesim geliyordu, ona inat bende yapmaya başladım ama istediğim tepkiyi vermiyor... 🥲
İki gündür Out For Love [ Hazbin Hotel ] söyleyerek geziyorum, nasıl dilime dolandı onu da bilmiyorum.
Gelmemekte ısrar eden canım ilhamım benim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
๑| Aynı Ama Farklı |๑
FanfictionYa Mafya'yı terk eden Dazai değil Chuuya olsaydı? ∞ Uyarılar! Kan Şiddet Baskı Manipüle Sigara vb. kullanımı sansürsüz küfür silah/bıçak vb. kullanımı ölümler cinayetler Soukoku Yandere! Dazai