Sa
.
Tam 1 Ay olmuştu.
Evet.
Chuuya mafyaya döneli tam 1 ay.
Dazai ile garip bir ilişkiye başlayalı 1 ay.
Tamam...
Bu lanet girmesine bir wattpad hikayesi değildi, yani Chuuya patron - işçi ilişkisinde olmaktan kesinlikle hoşlanmadı.
Hoş, onlarınkine ilişki de denemezdi. Dazai kesinlikle tek taraflı aşıktı. Çünkü Chuuya, onu ortak veya başka bir şeyden ileri görmedi.
Eh... Yapacak bir şey yok. Şuan bu noktadalar.
Chuuya nefes verdi. Elindeki dosyaları patronun ofisine götürüyordu.
.
.
.
Dazai mutluydu.
Çok sevgili kızılı yanındaydı. Hiç olmadığı kadar, mutluydu.
Bu Kazan ya da Kazan ilişkisiydi.
Chuuya ait olduğu yere ve kişiye, mafya ve Dazai'ye dönmüştü.
Kapısı çalındı.
Gelen sevgilisiydi.
Gülümsedi.
Dazai-" Merhabalar Chuuya~! Sen buralara ben çağırmadan gelir miydin ya? "
Chuuya Dazai'yi görmezden geldi.
Chuuya-" Bunlar Tokyo limanı için projeler. Hükümet yeterli miktara karşın yaptıklarınızı görmezden gelir. "
Dosyaları masaya bırakıp gitmek için haraket etti-
Tabii Dazai engelledi.
Bandajlı, ellerini masanın yanlarına koydu ve Chuuyayı tam önünde sıkıştırdı.
Dazai-" Ama, neden 'siz' diyorsun Chibi? Sende mafyadasın."
Dazai'nin soğuk sesi Chuuya'nın tüylerini ürpertti.
En son... 17 Yaşında mı duymuştu? O olayda? Asla bahsetmek istemediği, kendisinin mafyaya uygun olmadığını ilk kez düşünmesini sağlayan olayda?
Evet.
O zaman olmuştu.
Anıları zihnine doldu.
Korku bedenine hükmederken, istediği tek şey ondan uzaklaşmak olmuştu. Yerçekimi onu lanetlemişti ki her adımı çığlık atıyor, onu düşürmek için uğraşıyordu...
Tekrar yaşamak istemediği tek şeydi.
-" Ah... Unutmuşum. "
Diye yanıt verdi Chuuya. Acele ile, Dazai'yi ittirerek odadan çıktı.
.
.
.
Dünyanın en yapmacık insanı, Nakahara Chuuya ve Ozaki Kouyou konuşuyordu.
Mafya güvenli değildi, ama Ajansa dönme zamanı henüz gelmemişti.
Yani...
Tanıdığınız Şeytan, tanımadığınız Şeytandan daha iyidir. Ozaki ile sohbet etmesi diğerleri ile göz göze gelmesinden daha tercih edilebilir.
Chuuya iç çektikten sonra başını masaya yasladı.
Kouyou-" Chuuya, canım.. Bir sorun mu var? "
Evet. Bir sorun var.
Ama asla dışından söylemeyeceği bir sorun.
-" Hayır, Anee-san. Sadece yorgunum. Ajansta sabah 10'da başlıyor saat 4'e kadar, yani 6-7 saat civarları çalışıyordum. Burada tüm gün çalışmak biraz... Alışılmadık oldu. "
Ozaki kıkırdadı ve kalktı. Yanındaki dolaptan iki şişe şarap çıkardı.
Kouyou-" İçelim mi? "
Chuuya neşelendi.
-" Tabii ki, buna hayır demem! "
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
๑| Aynı Ama Farklı |๑
FanficYa Mafya'yı terk eden Dazai değil Chuuya olsaydı? ∞ Uyarılar! Kan Şiddet Baskı Manipüle Sigara vb. kullanımı sansürsüz küfür silah/bıçak vb. kullanımı ölümler cinayetler Soukoku Yandere! Dazai