Bölüm On İki: 19:00

249 25 22
                                    

.

.

.

Haziranın 19'u, Dazai'nin doğum günü.
Ve Chuuya için kâbusun başlangıcı.

Saatler 17:25'i gösterirken Chuuya sevgili ortağı Dazai'nin doğum günü için hazırlık yapıyordu.

Ortak olmalarının 3. Yıl dönümüydü. O ise bunu kızarmış yengeç ve şarapla taçlandırmak istemişti.

Mori'den aldığı 1 günlük izin sayesinde sabahtan beri evini süslemek ile uğraşıyordu.

Ortağını pek sevmiyordu, ama herkes doğumunun kıymetli olduğunu bilmeliydi.

Koyunlar ilk kez onun doğum gününü kutladığında -Chuuya’nın kralları olduğu gün doğum günü seçilmişti. - oldukça sevinmişti...

Morali yerlerde sürünen ve sürekli olarak saçma salak gülümseyen Dazai’nin onun yanında gardını indirip gerçekten hislerini açığa vurması demek, kendisinin kızıla güvenmesi demekti. Kızılın ona güvendiği gibi.

Bir-iki süsleme daha yaptı. Silahları depoya kaldırdı ve evine güzel kokular sıktı.

Şimdi saat 18:30, o ise ortağını bekliyor.

Bekliyor.

Bekliyor.

Ve hâlâ bekliyor....

Tam vazgeçip etrafı toplamaya karar vereceği zaman, Dazai hızla kapıdan giriyor ve Chuuya’yı gördüğü gibi ona sarılıyor.

Chuuya biraz bekledikten sonra, olayı kavrıyor.

Sakunusuke Oda ölmüştür. Dazai’yi hizada tutan kişi artık yoktur...

Chuuya sarılmaya karşılık veriyor, omzu ıslanıyor ve Dazai’nin ağladığını anlıyor.

Saatler 19:00’ı gösteriyor.

Chuuya’nın kâbusu başlıyor...


^^

๑| Aynı Ama Farklı |๑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin