3. Bölüm: Dedikodu sevmiyosan bizden değilsin

5 0 0
                                    

Yarın taburcu edildikten sonra eve geldim annem klimayı açtı ve benim dinlenmem için kızılcık şerbeti açtı seviyordum bu diziyi aslında güzel bir dizi. Klima üstüne serin serin vururken annem bana yaklaştı.

"Ne kadar yüzsüzmüş o oğlan. Utanmadan bide hastaneye mi gelmiş" dedi.

"Valla anne o kadar yüzsüz o kadar bok ki afedersin ama kendisi tam bir yavşak" dedim. Ama öyle yani. "Anne bu çocuk beni ittiği zaman çok kan akmıştı şerefsiz vide arkadan oh olsun demişti bana yemin arkadaşı daha merhametli anne en azından bana iyimisin diye sordu arkadaşından o yüzsüzcen hesap sordu naptın kıza diye" dedim.

"Ay arkadaşı çok merhametliymiş onun adı ne?" Dedi annem merakla.

"Valla bilmiyom anne öğrenirim yarın artık" dedim.

"Kız belki sana yaparız He ne dersin" dedi annem yalaka gözlerle.

"Anne daha saçmala istersen He yok olmadı evleniğim onla bide çocuk yapayım He kız bitane torun istiyorum hem" dedim dalga geçer gibi.

"Tamam bu kadar dedikodu yeter izle sen diziyi zaten izleyememiştin" dedi kalkarak.

"Anne" dedim. Annem arkasını döndü. "Dedikodu sevmeyen bizden değildir ha!" Dedim ve güldüm. Annem güldü ve içeri gitti bende diziyi izleyerek oracıkta uyumuşum.

Gerçek rüya (GERÇEK SERİSİ #1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin