5. Bölüm: Servis

3 1 0
                                    

Aradan baya bir zaman geçmişti artık eve dönüyordum. Ama servisle evet servisle annem benden izinsiz beni servise yazdırmış evimiz yakın zaten neden servisle gidiyorum? Okuldan çıktığımda servis daha gelmememişti. O servisle giden tüm öğrenciler bir kamelyada toplanmıştı. Ve o öğrencilerin arasında emir salağıda vardı. Evet emir malı vardı. Kamelyaya girip oturdum. Cebimden telefonumu çıkardım ve telefonumla oynamaya başladım öyle geziniyordum. Sonra kulağımda bir nefes hissettim hemen sonra kulağımda bir çiçek gördüm sonrada emir salağını. Kulağıma yasemin çiçeğini ruhum duymadan koymuştu ve aşık gözlerle beni izliyordu.
"Gerizekalı" diye bitane tokat attım. Emir salağı bana bakıyordu hala eli yanağında sırıtıyordu. Herkesin bize baktığını fark ettim. Arkadaşı emire doğru
"Emir tamam kızı rahat bırak" dedi. O çocuk geldiği an annem aklıma geldi.

"Senin adın ne?" Dedim çocuğa.

"Aycan" dedi çocuk bana bakarak. Yüzü hafif bir tebessüm etti. Bende ona tebessüm ettim. Emir çocuğun kulağına

"Aşk-ı memnu Behlül gibi yengeci olma Aycan" Ağzım şok içinde açıldı. Ağzımı elimle kapattım ve sinirden gülmeye başladım. Kamelyanın girişindeydim. Emir salağı kamelyaya giriyordu ayağımı uzattım ve emir salağı yürürken takılıp düştü. Ben telefonuma bakmaya devam ediyordum herkes emir salağına gülüyordu. Bitane kız

"Ya napıyosun sen ya" dedi.

"Ya ben emir salağına çelme taktım ya" dedim dalga geçerek. Kız sinirlendimi belli olmayan suratına büründü o sırada servis geldi herkes servis kapısına saldırmaya başladı. Ben servise girdiğimde hemen boş bulduğum bir yere oturdum telefonuma tekrar bakıyordum. Bir kişi "oturabilirmiyim" diye sordu başımı kaldırdım o aycandı. "Gelebilirsin" dedim ve yanıma oturdu emir salağı ordan gördü ve Aycan'a dik dik bakmaya başladı.
"Bu çocuk vallahi yengeci billahi yengeci" dedi kısık sesle. Bitane çocuk önümüzde oturuyordu.
"Sevgilin mi?" Diye sordu. Emir evet anlamında başını salladı.
"Senin ağzına sıçarım" dedim emir salağına. Emir korktu ve korkan gözlerle bana baktı. Çocuk sevgili olmadığımızı anlamış bir ifadeyle önüne döndü. Kulaklığımı çıkartıp müzik dinlemeye başladım.

Lin pesto - Haykıracak Nefesim

Gerçek rüya (GERÇEK SERİSİ #1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin