3. Bölüm

24 7 6
                                    


Hanna ve Nina her zamanki gibi tahtın üstünde keyif ile oturan ama bir o kadarda sinirli olan annelerini dinliyorlar di. Vaziyet sıkıntılıydı. Kızlar 18 yaşına girdiği için bir çıkış partisi yapılması gerekiyordu. Annelerinin yanında ayakta 1,65 boylarında orta yaşlı kısa siyah saçlı bir kadın, elinde belgeler ile duruyordu. Suratında anneleri kine benzeyen ciddi bir ifadeyle. Bu kadın onların Dadısı ve koruması Çexi idi. Çexi, Terra Somnia'nın en güçlü savaşçısı ve sertifıkalı annesiydi. Kızlar için her zaman en iyisini düşünmeye çalışırdı.
Anna konuşmaya başladı
"Kızlar Çexi sizin için bir doğum günü planı hazırladı"
Çexi hemen elindeki belgeleri masaya yerleştirdi.
Üzerinde kızların giyiniceği kıyafetlerden hareketlerine kadar herşey yaziyordu.
"Anne bu ne şimdi?!"
Anna Nina'nın gözlerinin içine baktı ve konuşmaya devam etti
"Arkadaşlarınızı davet edebilirsiniz."
Nina Nin gözleri pardi
"Tamam o zaman" dedi ve hannaya bakıp sirtti
"Ama birbirinizden uzakta durucaksınız kavga gürültü kesinlikle istemiyorum"
Hanna saygı ile kafasını eğdi
"Elbette, Kraliçem siz hiç merak etmeyin"
Çexi masanın üstüne iki tane kara ipekten bir çanta koydu:
"Laydı Hanna kırmızı simli olan senin, yeşil simli olan laydı Nina'nın" dedi
Kızlar kafalarını salladı ve çantaları actilar
‌Hanna'nın çantasinda, kolları kısa ama fırfırlı bir elbise vardı uzun bir elbiseydi. Kan kirmizi. Kocaman kalın topuklu kırmızı bir ayakkabı, 9 taşlı ejderha kırmızısı bir kolye, kırmızı ve üstünde altanrengi bir düğme olan çanta, beyaz incili bir şal ve gümüş parlak bir yüzük
"BAYILDIM!!" Dedi, hanan' nın tepkisine Anna gururla baktı
ve o sırada Nina da kendi çantasını acıyordu:
İçinde uzun, gözleri ile uyumlu, askılı, yeşil bir elbise vardı, dekoltesi ve yırtmacı biraz derindi. Onunda 7 taşlı bir kolyesi vardı ama hanna'nın kinin aksime yeşildii. İki katmanlı zümrüt yeşili küpesi, malakit taşlı bir çantası altin rengi yüzüğü ve ince topuklu ayakkabıları ile bu kombin tam olarak onun dişli karakterini yansıtıyordu.
"Çok güzel!"

Sonra Çexi ortamı nasıl süsliceklerini ve servislerin nasıl yapılacağını nelerin ikram ediliceğini anlattı. Plan kusursuzdu ne eksik ne fazlaydı. Zaten Çexi den daha azı beklenemezdi.
Sonra çalişanlara gerekli talimatlar verildi ve hazırlıklara başladı.
"Kızlar çexi son olarak yatamadan önce genel bir bakım yaptirmaniz gerektiğini söyledi"
Çexi söze girdi
"Evet efendim masaj da dahil çünkü yarın onlar için biraz stresli olabilir"
Kızlar kafalarini anladım der gibi bir ifade ile salladılar ve çecinin eşliğinde taht odasını terk ettiler....
Nina taht odasının önünde hannaya seslendi
"Bana baksana sen"
Çexi boğazinda gıcık varmış gibi bir ses çıkardı
"Milaydim lutfen size yakışmayan bu tonda konuşmayıniz"
Nina gözünü devirdi ve konuşmaktan vazgeçti
"Çexi! Saçımı Sen Tara olur mu?" O kadar tatlı konuşmuştu ki Hanna. Çexi'nin onu reddetme ihtimali yoktu, Sonuçta o kendisini büyüten kadındı onu bu yaşa getirmişti.
"Elbette, hadi odanıza gidelim ve bir duş alın sizde Milaydim"
Nina kafasını salladı ve hızlı adımlarla odasına gitti
"Çexi?"
"Buyrun?"
"Edi gelicek mi?" Diye sordu çekingen bir tavırla Çexi kıkırdadı çünkü Hanna'nın o çocuğa ne kadar aşık olugunu biliyordu. Sevgilisiydi sonuçta. Ve kraliçe Anna da ilişkilerini onayliyordu.
"Evet davetli listesinde ailesi ile ismi var"
Hanna sevinç ile ellerini çırptı ve Çexi'nin baskısını görunca alkışlamayı bırakıp sadece mutluluk ile gülümsedi. odasına doğru yol aldi....

Düş Kafesi 🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin