Megrendeljük a kajánkat és le ülünk egy közeli asztalhoz . Botond nem hagyta hogy fizessem az én részemet hanem helyette meg hívott .
- És amúgy Zsófi-ék tudják hogy nem szereted a horror filmeket ? – kérdezi .
- Nem , vagyis nem tudom . Nem nagyon szoktunk horrort nézni így sosem került szóba a téma . Most pont az volt hogy nem én vettem a jegyeket a kiválasztott filmre hanem Zsófi . És persze el is felejtettem hogy most moziba jövünk . – mesélem neki . Egyik szemöldökét felvonja és ilyenkor egyszerre néz ki őrülten cukin és szexin . Mindketten a gondolatainkba mélyedünk és én közben megcsodálom őt . A különböző színű szeme csak úgy ragyog . Bámulásomból az ránt ki hogy szólnak hogy készen van a rendelésünk . Botond nem hagy időt hogy segítsek ide hozni az ételünket , mire fel ülnék már vissza is ért .
- Jó étvágyat . – szólal meg amikor vissza ér és leteszi a tálcát . Megvárom hogy le üljön és csak utána kezdek neki enni .
- Jó étvágyat .- viszonzom . Egy ideig csak eszünk majd megszólal .
- É hogyan ismerted meg a lányokat ? – kérdezi . Lenyelem a falatot amit éppen rágtam majd válaszolok is .
- Zsófit amióta az eszemet tudom ismerem . Azt hiszem óvodában ismerkedtünk meg és azóta elválaszthatatlanok vagyunk . Annát pedig az első osztályban ismertük meg . Hárman jártuk végig az általánost és mivel mind hármunkat a vendéglátói szakma vonz így egy helye is jelentkeztünk középiskolába . Igaz majdnem szét váltunk mert Zsófit először nem akarták fel venni de végül mind a hárman ugyan ott tanulunk . És hogy mindenkinek könnyű legyen így össze is költöztünk . – mesélem neki . Olyan jól esik hogy figyelmesen végig hallgat . Nem nagyon van tapasztalatom a fiúk terén de nálam az hogy valaki figyel rám és végig hallgat fel ér egy tökéletes lánykéréssel . – És te mióta ismered Mátét ?
- Én nem ilyen hosszú ideje ismerem őt . Igazából a koliban ismerkedtünk meg . Az első nap éppen pakoltam ki a cuccaimat amikor valaki szó szerint be rúgta az ajtót majd be is csapta . Az ajtónak támaszkodott és erősen lihegve ezt mondta : „ Csá ! Bocsi az ilyen váratlan találkozásnak csak azt hiszem magamra haragítottam egy takarítónőt és a gondnokot is , amúgy Máté vagyok .’’- mire be fejezte én szakadtam a röhögéstől . Lassan vissza néztem rá és amikor vigyorogva megforgatta a szemét akkor még jobban el kezdtem nevetni és ő is csatlakozott hozzám . Miután ki nevettük magunkat és befejeztük az evést . Elkezdtünk kifelé sétálni az utcára amikor eszembe jutott hogy nem csak mi vagyunk .
- Nem kéne vissza mennünk a többekért ? – kérdezem . Igazság szerint nem nagyon szeretnék vissza menni a filmre de a lányokat csak így szó nélkül nem hagyhatom itt .
- Mi lenne ha írnánk nekik egy SMS-t hogy el menetünk majd otthon találkozunk ? – féloldalasan rám néz amitől legszívesebben el olvadnék . Csak bólintok majd be írom a lányokkal közös csoportba hogy majd otthon találkozunk . Botond is szól Máténak majd kézen ragad és a Dobó tér felé sétálunk . Út közben sem engedi el a kezemet . Megeszünk egy kürtős kalácsot és iszunk ez kávét majd a tér szinte közepén lévő szökőkúthoz sétálunk . A közelben valaki zenélni kezd mire támad egy ötletem . Botondot a szökőkút felé húzom ő pedig kérdőn néz rám .
- Mit szeretnél Dóri ? – kérdezi . Csak mosolyog és egyre közelebb érünk a szökőkúthoz .
- Mi lenne ha táncolnánk ? Igaz ez nem olyan mint az esőben de így is folyik a víz és már egyszer Zsófival meg csináltuk és nagyon élveztük . – mondom neki .
- Te táncolni akar a szökőkút közepén ? – értelmezi a kérésemet Botond .
- Igen … Vagy talán te nem szeretnél ? Nem muszáj be jönnöd velem ha nem akarsz . – szögezem is le az elején de Botond csak meg szorítja a karomat és megforgat és úgy találom magam a szökőkút közepén a Footloose –re táncolva . Mind a ketten úgy mosolygunk mint az ökör és egyre jobban élvezzük egymás társaságát . Amikor a zene az ,, Oh my lord ’’ részhez ér én is így gondolom . A pólóját át áztatta a víz így rá tapad az anyag az izmos hasára és mellkasára és az iszonyatosan nagy és széles vállára . Mellette egy kis törpének érzem magam annak ellenére hogy 175 cm vagyok . Amikor véget ér a szám megfogja a karomat majd ki rohanunk a szökőkútból . Kicsit ki fújom magam amikor azt látom hogy Botond csillogó szemekkel néz engem . Mintha vágy csillant volna a szemében, de gyorsan el hessegetem ezt a gondolatot . Majd végül le nézek és látom hogy a póló rám is ugyan rá tapad a pólóm ezzel kiemelve a mellemet . Ércem ahogy egyből cékla vörös leszek és a mellem alatt össze kulcsolom a karomat .
- Lehet kicsit hülyén jön ez ki de talán át kéne öltözünk . – mondja és akkor jövök rá mekkora hülye is vagyok .
- Igazad van , Lehet nem is kellett volna ezt csinál…- nem tudom be fejezni a mondtatott mert Botond keze a számom van és a közelebb hajol hozzám .
- Dóri , ne idegeskedj –e miatt . Most már tudom ha valakivel táncolni akarok egy szökőút közepén akkor téged hívlak fel . – mondja és közben olyan édesen mosolyog rám hogy a térdem majdnem fel mondja a szolgálatot és térdre vágom magam . Finoman meg fogja a kezem és el kezd egy irányba húzni .
- Hova megyünk ? – kérdezem .
- Hozzánk a koliba . Át öltözünk és amíg száradnak a ruhánk ott maradtunk rendelünk valami kaját és mondjuk filmet nézünk . – veti fel .
- Tökéletesen hangzik . – mondom és hagyom hagy vezessen a helyes irányba .
🍽️
A fürdőben megszabadulok mindentől és felveszem Botond pólóját és mackóját . Amikor ki lépek az ajtón kezemben a vizes ruháimmal hallom hogy valamit motyog az orra alatt amikor meg lát . Valami olyasmi volt hogy ,, Kisebb pólót kellett volna adnom ’’ de biztos csak félre értettem . Miután ki teregettünk az ágyára ülünk és a hasára teszi a laptopot miközben keresi hogy milyen filmet nézzünk . Fejemet óvatosan a vállára hajtom nézve a reakcióját hogy el húzódik tőlem vagy nem , de nem lök el hanem ő az én fejemnek dönti az övét . Elindítja a filmet de nem nagyon tudok rá figyelmi mert megfogja az egyik vizes tincsemet és azzal kezd el játszani . Amikor meg unja a hajamat meg fogja a kezemet és a mellkasára teszi és el kezdi simogatni a kezem . Az érintése szinte éget . A filmet nézve egyre álmosabb vagyok majd egyszer csak el alszok . Arra ébredik hogy a film már véget ét a fejem Botond mellkasán van ő pedig az egyik kezével át öleli a csípőmet míg a másikkal az arcomat simogatja . Le hunyom a szemem és élvezem az érintését . Szerintem egy idő után észre veszi hogy ébren vagyok mert gyengéden belecsíp az orromba . Amikor föl emelkedek a mellkasáról mintha nem tetszően fel mordult volna . Kezét még mindig nem vette le a csípőmről . Egy jelentőségteljes pillantással jutalmazom mire le veszi rólam a kezét .
- Szerintem már megszáradtak a ruháink . – mondja és föl kell az ágyból . Csak bólintok és utána megyek a ruhák miatt . Most magamhoz veszem már a száraz ruhákat és bevonulok a fürdőbe . Gyorsan vissza öltözöm . Mire kész vagyok Botond már ott vár engem az ajtónál . Kérdőn pillatok rá mire így válaszol .
- Gondoltam haza kísérlek . – egyik kezét a tarkójára teszi mintha zavarban lenne .
- Nagyon örülnék neki . – mosolygok rá . Viszonozza a mosolyom majd ki kísér az ajtón . A haza úton csendben maradunk de szerintem mind a ketten élvezzük ezt a kis csendet .
YOU ARE READING
Ki a konyhámból!
RomanceUtolsó év a suliban majd meglesz az érettségim és nyitok egy éttermet a barátaimmal együtt , vagyis így terveztem . Na de ne szaladjunk ennyire előre . Először is bemutatkoznék , Hello az én nevem Dóra Brown . Mielőtt megfordulna a fejedben az a gon...