Miután mindenki haza ment és egy kicsit a családjával ünnepelt és átöltöztünk elhatároztuk hogy elmegyünk a Sorompóba . Egy rock kocsma ami közel volt hozzánk és Botond és Máté is közel lakott . Este kilenckor találkoztunk a bejáratnál . A srácok kint vártak minket . Nem csak Máté és Botond állt kint hanem kettő másik fiú is . Inkább úgy fogalmaznék hogy egy fiú és egy férfi . Közelebb érünk hozzájuk és köszönünk Botondnak és Máténak . Botond a másik két félhez vezet minket .
- Lányok be szeretném mutatni nektek a bátyámat és egy jóbarátomat . - mondja Botond .
- Ákos , Botond bátyja .- kezét nyújtja amit el fogadok és megrázok .
- Dóri , örülök hogy megismerhetlek . - mutatkozok be .
- Zsófi . - és ők is be mutatkoznak egymásnak .
- Anna . - zárja a sort . Anna mintha kicsit el purilt volna és Ákos is tovább rázott vele kezet azthiszem . A másik sráchoz fordulok aki nekem nem túl szimpatikus .
- Szia édesem , Dávid vagyok . - mosolyog és ahelyet hogy kezet ráznánk megölel . Nem kicsit meglepődtem és nem is mozdultam . Dávid válla fölött át nézek és látom hogy Máté és Botond is rosszalva nézik Dávidot , Botond pillantása sokkal ijesztőbb mint Máté-é . Máté nézése inkább olyan mintha a huga lennék és ezért féltene , de Botond ... Nem is tudom megállapítani hogy hogyan néz . Dávid el enged én pedig zavartan mosolygok magam elé , Annát és Zsófit is megöleli . Mindannyiunk kényelmetlenül érint a dolog . Be megyünk a kocsmába és be ülünk egy boxba . Én és Anna egyből Zsófihoz fordulunk .
- Mit igyunk ? - kérdezi Anna . Zsófi most már hivatalosan is bár pultos és az egész foglalkozása abból áll hogy italokat kever így Annával mindig az ő tanácsát kérjük ha el megyünk inni . Zsófi át nézi az itallapot .
- Anna és mojito kéne innod neked meg Dóri egy aperol spritzet ajánlok . - mondja és mi egyből tudjuk hogy tökéletesen választott .
- Zsófi hogy - hogy téged kérdeznek meg hogy mit rendeljetek magatoknak ? - kérdezi Ákos .
- Mert pincernek tanultam a fősulin de inkább a mixer szakma érdekel és azt is dolgozom és a lányok álltalában rám bízák az ital rendelést . - mondja Zsófi mi pedig Annával egyetértően bólogatunk . A fiúk mind sört kérnek és Zsófi meg Máté megy a pulthoz hogy le adja a rendeléseinket . Dávid hozzám és Annához fordul .
- És ti lányok mivel foglalkoztok ? - kérdezi .
- Én szakács vagyok . - válaszolok .
- Én pedig cukrász .- mondja Anna . Látom rajta hogy feszült , nem is csodálom , Dávid folyamatosan őt bámulja . Ákosra és Botondra pillantok és ők is észre vették Dávid viselkedését . Ákos állkapcsa megfeszül egy kicsit . Botond tekintete villámokat szór .
- És te Dávid mivel foglalkozol ? - kérdezi Ákos .
- Pincér vagyok mint Botond , egy osztályba jártunk . - válaszólja . - És te Ákos ? Ha jól tudom te idősebb vagy nálunk jó pár évvel .
- Igen idősebb vagyok mint te az biztos . Menedzser vagyok . - Ákos válasza kicsit szűkszavú nekem . Mintha többet beszélne álltalában .
- És kit menedzselsz ? - kérdezi heherészve Dávid .
- Az rád nem vonatkozik . - válaszólja hűvösen . Egyértelmű hogy nem kedveli Dávidot . Itt meg áll a beszélgetés és senki nem szólal meg . Botondal találkozik a tekintetünk . Először Dávid felé bökök a fejemmel majd kérdőn nézek rá . Mivel nem látszik rajta hogy meg értette volna mire akarok célozni félre hívom .
- Dávid mindig ilyen szokott lenni ? - kérdezem miután félre vonultunk egy sarokba .
- Nem de már láttam hogy lányok közelében ezt csinálja . Le kéne neki állnia . De nem veszi észre hogy nem kéne neki csinálnia . - sóhajt . - Csak azért akart jönni mert látta a ballagáson hogy veletek beszélgettünk .
- Nem tudnád vele finoman közölni hogy hagyja abba hogy Annát kényelmetlen helyzetbe hozza ? - kérdezem vissza pillantva a boxunkhoz . Dávid valamiről beszél amit Ákos idegesen , Anna pedig veszülve hallgatt . Botond is az asztalunkhoz néz .
- Szerintem Ákos el fogja hamarosan intézni . De ha ő nem fogja megcsinálni azonnal intézkedem , ígérem . - halványan rám mosolyog . Viszonzom a mosolyt majd vissza sétálunk a boxhoz . Időközben Zsófi és Máté visszaértek . Mindenki elkezdi inni az italját . Egy kicsit veszült a hangulat . A jó hangulatúnak induló estéből egy mindenki feszült este lett . Nagyokat kortyolok az italomból . Akkor meghallom hogy a hangszórókból a Wellhello-tól Apuveddmeg című dal . Amint fel ismerem kihúzom a lányokat a veszült légkörből és közelebb visezm őket a hangszórókhoz . Együtt énekelünk és táncolunk . Csak egy pillanatra nézek félre és látom hogy Botond engem néz miközben őrülten szexin és édesen mosolyog rám . Érzem hogy elpirulok . Oldalra nézek és látom hogy Máté Zsófit nézi mosolyogva , Ákos pedig Annát . Dávid a sörét bámulja . Vissza fordulok a lányokhoz és tovább énekelek . Amikor véget ér a szám vissza megyünk a fiúkhoz .
- Sokszor voltatok már itt ? - kérdezi Máté .
- Miután mindanyian be töltöttük a 18-at sokszor jártunk ide . És én itt dolgozom így a legtöbb alkalmazotatt usmerem és jóban is vagyunk . - mondja Zsófi . Máté és Zsófi elkezdenek ezután beszélgetni hogy ki hol fog dolgozni a nyáron . Botond és Anna is elkezdenek beszélgetni mivel Anna megkérdezte Botondot hogy meséljen a Spanyolországi munkánkról . Ákos felém fordul .
- És Dóri hol ismerkedtetek meg Botondal ? - teszi fel a kérdést .
- Hát az úgy volt hogy egyik nap nem reggeliztem és majdnem elkéstem a gyakorlatról amikor beleütköztem Botondba , mivel nem ettem így le esett a cukrom és Botond éppen akkor kísérte Mátét a gyakorlati helyre így tudta hol tud segítséget kérni így be vitt Mátéhoz a fiú öltözőbe ... - mondom és egy kicsit elpirulok mert elégé kínosnak találom a találkozásunkat Botondal . Ákos halkan felnevet .
- Hát biztos izgalmas lehetet . Emlékszem amikor először mesélt rólad .. Nem tudta mit csináljon . - vigyorog rám . Most veszem csak észre hogy nagyon hasonlítanak egymásra Botondra .
- Nagyon hasonlítottok Botondal . Hány év van köztetek ? 2-3 ? - kérdezem .
- Igazából nyolc év különbség van köztem és közötte . A húgom pedig 22 évvel fiatalabb nálam . - mondja és kicsit idegesen a tarkójához nyúl . Kicsit meglepődök .
- Nyolc év ? Köztem és a húgom között 12 év kölünbség van . - mondom . Iszok az italomból egy kortyot amikor meghallom az újabb kérdését .
- Hallottam hogy együtt mentek ki Spanyolországba dolgozni . Várod már ? - kérdezi Ákos .
- Nagyon várom már és izgatott vagyok . Nem nagyon jártam még Magyarország , Anglia és Olaszországon kívül .
- Angliában is dolgoztál már ? Én ott éltem 5 évig .
- Nem Angliában azért jártam már mert apukám szülei ott élnek . - válaszolok .
- És ők is magyarok vagy ők angolok ? - kérdezi kiváncsian Ákos .
- Angolok . Nem nagyon beszélnek magyarul . - mondom .
- Érdekes , szóval kapásból két nyelven is tudsz beszélni anyanyelvi szinten? - Ákos szinte csodálkozva .
- Aha . -
- Zsófi eljönnél velem mosdóba ? - kérdezi hirtelen Zsófi . Ki megyünk a msodóba és arra érünk vissza hogy Dávid átöleli az egyik karjával Annát és közel nyomul hozzá . Tudtam amint megláttam hogy nem normális az a gyerek . Vissaz érünk az asztalhoz és vissza ülünk . Hangosan megköszörülöm a torkomat erre Dávid rám kapja a tekintetét .
- El engednéd Annát ? - kérdezem veszülten . Zsófi úgy nézi a srácot mint aki mindjárt megöli . Mi hárman szorosan állunk egymáshoz és egyből észre veszük ha a másik rosszul érzi magát . Anna kicsit elsápadt .
- Nem vagy te az anyám hogy parancsolgass nekem . - válaszolja kicsit mérgesen Dávid .
- Nem parancsolgatok csak megkértelek hogy enged el a barátnőmet . - mondom higgadtan .
- És mit fogsz tenni ha nem engedem el aranyom ? Sikítozol majd segítségért ? - mondja gúnyosan . És itt szakad el a cérna a fiúknál . Ákos egy egyszerű mozdulattal el húzza Annát Dávid karja alul , aki nem tud semmit sem tenni mert Botond és Máté a hóna alatt felkarolják és ki vonszolják a kijáraton . Anna Ákoshoz simul aki nyugtatóan simogatja a hátát . Felnéz a férfira .
- Köszönöm . - mondja Anna . Ákos halványan elmosolyodik .
- Semmiség , ez csak természetes .- majd Anna el húzódik tőle mire mi Zsófival szorosan megöleljük . Máté és Botond vissza jönnek . Botond jobb kezét rázza és egy kicsit piros is . Megáll mellettem . Egyből finoman megfogom a kezét hogy megnézzem hogy mi baj történt vele .
- Mi történt a kezeddel ? - kérdezem aggódva .
- Dávid kapott egy jobb egyenest . - mondja . Megfogom a kezét és föl állok .
- Kérünk rá jeget .- mondom és a bárpult felé kezdem húzzni .
- Köszönöm Botond ! - szólal meg Anna .
- Semmiség ! - és rámosolyog Annára . Odaérünk a pulthoz és kérek egy kis jeget . Még minig egymás kezét fogjuk . Botond közel áll hozzám . Miután megkapjuk a jeget rá teszem a kezére . Halkan felszisszen .
- Bocsi .- mondom és kicsit föl emelem a kezéről a jeget .
- Semmi baj . - mondja és vissza teszem a jeget a kezére . A másik kezem az asztalon van . Pár pillanat múlva megérzem hogy Botond a bal kezével gyengéden simogatja az asztalon lévő kezem . Nem mondok semmit csak élvezem az érintését .Sziasztok! Bocsánat hogy ilyen ritkán közlöm a részeket, de nagyon köszönöm hogy olvassáktok ! ❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ki a konyhámból!
RomanceUtolsó év a suliban majd meglesz az érettségim és nyitok egy éttermet a barátaimmal együtt , vagyis így terveztem . Na de ne szaladjunk ennyire előre . Először is bemutatkoznék , Hello az én nevem Dóra Brown . Mielőtt megfordulna a fejedben az a gon...