☆Chapter Ten☆

Saturday||10:45 P.M

D'Andre Cunningham

Ozzy nuh know when fi shut him fucking mouth.

Him nuh know the kinda rassclaat hole him dig gimme.

Fi have mi woman a laugh and a act like she interested inna everything wah him a seh and not even realize is a mad bloodclaat sumody him a laugh wid.

Mi know when Jhené a pretend, mi know she a play along and the fact that she drag out the night until we end up having dinner with Ozzy just make mi know a baay fuckery mi affi go explain.

Jhené might laugh and play dumb, but the glares, the shady comebacks and the little giggles she used while he reminisced about our earlier years.

I was young, rich and reckless.

I had a lot of fun before Jhené.

Yanique nuh count.

Mi used to have woman all over, every weh mi go mi have at least one or two a dem.

Me, Trev, Matt and Ozzy used to roam.

When Matt and Trev know what and what to say around Jhené, Ozzy wouldn't know.

And mi nuh blame him.

Mi feel sorry fi him.

Him nuh understand the level of pettiness she can get to, me can be petty but my woman nuh make nutn pass her.

And she a laugh like it funny.

I couldn't take it, I had to get up and go for a walk.

Jhené gritting her teeth at the stories while keeping a smile on her face, eyeing me every now and then.

One of the stories in particular happened when we first started.

It was during the time I wasn't sure what I wanted from her.

And Ozzy so naive, him have the date and everything.

A put mi inna problem.

Standing alone, I called Trev and Matt, I needed to get somebody to distract Ozzy from saying things he's not supposed to say.

He has some secrets that I'd rather keep hidden from that crazy ass woman I have.

Cho bumboclaat, mi shuda never make she meet him.

"Please tell we ano put she put yuh out" Matt says answering.

"Cause a she we a come fah and not you" Trev adds.

"No, none a dat, Ozzy nuh ova yah a tell Jhené things".

The duo laughed at me.

Cackled.

"How yuh manage make Ozzy buck up inna you and Capri?" Matt blares, still laughing at my despair.

"Him a leggo yuh deeds don't?", Trev alone can laugh and make mi feel a way.

"Yo, eh man a chat yuh fuck"

"Wah Capri seh?"

"She a laugh wid him don't?"

They both start laughing again, "yuh get fuck eno".

"Mi know, all Blair and Sierra deh yah, Ozzy ago ask Blair if she remember me, him dutty".

"Bwoii, knowing your psycho, betta ask fi another room or sumn, nuh know how yuh manage make Ozzy buck up Capri".

"A last night him see me and we a chat, mi think him change dawg"