4. bölüm

1.1K 23 10
                                    

HELLOOOO BEBIŞLERRRR 4.BÖLÜM GELDİ AMA HİC OY ATMIYORSUNUZ SINIRI 5' e indiriyorum
İyi okumalar:)

Gözlerimi açtığımda baranla çok yanlış bir pozisyondaydık ben onun kalın beline sarılmıştım o ise benim ince belimi kavramıştı. Dudaklarınızında birbirimizi bulması an meselesiydi.

Hemen belimi baranın kollarından kurtardıktan sonra yataktan kalkacaktım ki arkamdan bir sırıtma sesi geldi arkama dönüp baktığım da baran uyanmıştı ve hızla kolumdan tutup beni kendine çekerek zorla yatağa yatırmıştı.

"Günaydın prenses"
-Günaydın b..Baran
"Biraz daha böyle yatsak mı çok uykum var"
-Baran zaten öğlen oldu ne bu uyku sen yat ben kalkıcam.
"Tamam be güzelim ben az daha yatarım öyle kalkarım.

Yataktan kalkarak kendime kahvaltı hazırlamak için odayı terk edip mutfağa indim.

Biraz birşey yaptım ve atıştırdım sonra kafamı dinlemek için odama çıktım girdiğimde Baran hala benim yatağımda yatıyordu.

-Ohaa
"Ne var güzelim cin mi gördün"
-Senin hala benim yatağımda ne işin var.
"Ne yani senin mis kokan yatağında yatmicam da kimin yatağında yatcam"
-kandı yatağında yatacaksın Baran.
"Offf tamam ya kalktım.

Yatağımdan kalkarak bana baktı ve
"Ben bişeyler yiyip evden çıkarım arkadaşlarla gezcez sonra club' e gideriz yani akşama kadar gelmem evde tek başına korkmanada gerek yok dışarıda korumalar var."

-tamam

Kapıyı kapatıp Odamdan çıktığında yatağıma oturdum fakat yatağımda dahil her tarafın Baranın ağır ve erkeksi parfümünün koktuğunu fark ettim. Şimdi bu konuda odam dan anca geçer diyip odamdaki bütün pencereleri açtım.

Ardından elime telefonu alarak zaman geçmesi amacıyla tiktok' da gezinmeye başladım.

****

Baran evden çoktaaaan çıkmıştı bende tek kalmıştım sürekli canımın sıkıntısından evi turluyor aynı odalara bir daha bir daha girip duruyordum ve akşamın 9' uydu.

O anda aklıma bir fikir geldi annemi arayabilirdim hem biraz vakit geçer Baran gelirdi hemde annemi çok özlemiştim onlara aramıyorsa ben ararım diyip elime telefonu kaptığım gibi ANNİŞ💖 diye kaydettiğim numarayı aradım.

-Alo
"Kızım sen misin"
-Evet anne benimmm
"Ayy kızım çok özledim seni ama o kadar yoğunuz ki arayamadım seni"
-Bişey olmaz annecim bak ben aradım seni

Ardından onur amcanın sesi "Baran nerdeymiş" dedi büyük ihtimal bunu anneme soruyordu annemde telefonu onur amcama verdi.

"Merhaba kızım"
-meraba onur amca
"Nasılsın iyimisin bizim Baran seni çok sıkmıyor dimi"
-yok onur amca canını sıkma çok iyi anlaşıyoruz. (Artık anlaştığımız kadar)
"Eee Baran nerde kızım yanındamı"
-yok onur amca o arkadaşlarıyla dışarı çıktı
"Ben ona gelince sorarım seni evde nasılsın tek bıraktıģını"
-yok onur amca benim için sorun deil
"Olurmu kızım. Neyse kızım şimdi biz annen le asansöre binicez haliyle de yorulduk yatıp uyuyacağız kapatıyorum ben. İyi geceler"

Ohh annemin sesini duymak çok iyi gelmişti şuan bana saat' e baktığımda ise saat 10'u geçmişti.

Tam Baran nerde die iç geçirirken bir anda kapıdan zili çaldı bu Baran olmalıydı hemen kapıyı açmak için kapıya koştum kapıyı açtığım gibi böyle bir baranla karşılaşacağımı ummamıştım. Esmer sacları dağılmış ful icki kokan ve ayakta zar zor duran bir barandı karşımdaki.

Bana neden beni içeri almıyorsun gibi bir bakış attı ardından hemen onun koluna girerek salondaki koltuğa gitmesi için yardım ettim.

-Neden bu kadar içtin ki
"Napim alla allaaa dayanamadım"

Koltuğun önüne gelince Baran hemen kendini koltuğa attı.

-Baran duş alman lazım
"İstemez"
-Baran kendine gelmeni için duş alman gerekiyor ne istemez
"İstemez işte. Yorgunum zaten"
-vala bak gel banyonu yap yorgunluğun gerçek

Bu lafımı üstüne baranı koltuktan kaldırmak icin koluna girdim ve kaldırmayı başardım ama sanki salıyordu yani bırakıyordu kendini bana yoksa onu bu koltuktan kaldırmak neredeyse imkansız olurdu.

Banyoya doğru yol aldık ve onu banyodaki küçük puf a oturttum ardından kúvetin suyunu açmak için yöneldiğimde arkamdan gelen bir sesle dona kaldım.

ıddırıdıttt yine ben sizce ne olcaaaakkk
Bir ipucu diğer bölüm çok ateşli olacak onun için baya oy istiyorum
Sizce asyanın adını degistirmelimiyim
Bolbol yorum bekliyorum
İnşallah beğenmişsinizdir hikayeyi 😘
Byebyeeee💝👋

ÜVEY ABİ 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin