1

289 13 6
                                    

KİTABA OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

ECRIN 5 YAŞİNDAYKEN.
"KEMAL SEN NE DEMEYE ÇALIŞIYORSUN SEN BENİ ALDATTIN!, BEN SENİ Bİ KANDINLA KENDİ YATAK ODAMDA BASTIM BE!"
"SUS BE KADIN !BEN SENİ ALDATMADIM!, ALDATMAMDA DOĞRU DÜZGÜN KONUŞ BENİMLE!"
"KEMAL ŞUAN KAVGA EDEMEYİZ, YUKARIDA ÇOCUKLAR VAR KÖTÜ ETKİLENİYORLAR!."
Babamla annem aşağıda kavga ediyorlardı, ama annem bana demişti baba ve anne arasında küçük tartışmalar olur diye.
Ben odamda resim yapıyordum ki içeriye abim girdi.
Abimin elinde kulaklık vardı. Ona baktım.
Abim bana kulaklığı takmaya çalışıyordu ama ben izin vermiyordum, çünkü sevmiyordum kulaklık takmayı.
"Abi ben kulaktık takmak istemiyorum"
"Sen şarkı dinlemeyi sevmiyormuydun resim yaparken güzel şarkı dinle istedim"
Abim tam bana kulaktık takarken aşağıdan sanki bomba patlar gibi ses geldi.
Hemen sandalyeden kalkıp aşağı indim.
Abim benim arkamdan geliyordu ama ben çok hızlı koşuyordum.
Babamın elinde bi bıçak, annemse koltukta yatmış karnından ve boynundan kanlar geliyordu.
Abimle kalakalmıştık.
Babam hemen evden çıkmıştı. Biz hiç birşey yapmıyorduk. Abim telefonundan polisi aramıştı. Bende annemin yanına gidip.
"Anne, annecim lütfen uyan böyle üşürsün dur ben sana battaniye getiriyim, üşüme"
Ben annemin yanından kalkıp tam giderken Abim beni tutu.
"Abim annem üşümüyorki"
"Abi annem üşüyor anla beni, o böyle hayatta uyumaz üstüne hep battaniye alır"
Abimden ayrılıp odamdan battaniye aldım ve aşağı indim.
Annemin üstüne battaniyeyi örttüm. Abime baktığımda ağlıyordu.
"Anne seni uyandırmak istemem ama acıktım, uyan hadi yine en sevdiğim sarmadan yap lütfen"
Birden uykum gelmişti. Kafamı annemin omzuna koyup uyudum.
"Abi annem nerde"
Uyanmıştım ama annemin yanında değil bi arabada.
"Abim, annemiz çok uzaklara gitti ama biz hep beraberiz"
"Nereye gitti ki, hem biz Nereye gidiyoruz"
"Birsürü çocuğun olduğu bir yere artık orda kalıcaz" "Birsürü arkadaşın olucak"
"Babam peki"
"Onu bende bilmiyorum, şimdi bunları düşünme sen"
Abim elini benim omzuma koyarak kafamı onun göğsüne koymamı sağladı.

GÜNÜMÜZ.
"LAN SIPA UYANSANA!"
"NE OLUYO BE KULAĞIMIN DİBİNDE KONUŞUYORSUN"
"uyan anteremana geç aklıyorsun"
"Offf doğru bugün antereman var"
Abim benim giyinemem için odadan çıkmıştı. Hemen üstümü giyindim.

 Hemen üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinip aşağı indim. Abim kahvaltı hazırlamıştı hemen masaya oturdum.
ECRİNIN ABISI TANİTİM.
ADİ EREN AKKAYA 22 YAŞİNDA BÜYÜK BİR ŞİRKETTE ÇALİŞİYOR. PARA KAZANDIKTAN SONRA ECRINLE BERABER BI EVE GEÇTILER.

"OO ellerinize sağlık eren bey"
"afiyet olsun ecrin hanım"
Telefonum çalıyordu. Arayan güneşti.
-Alo aşkım nasılsın
-iyiyim güneşim sen nasılsın
-iyiyim iyiyimde bi instegrama baksana
Hemen aramadan çıkıp instegrama girdim.

Futbolmagazine
TFF KADİN FUTBOL TAKİMİNDAN BIR KADİN FUTBOLCUYU ERKEK FUTBOL TAKİNA ALACAĞINI SÖYLEDI. ŞUAN BÜTÜN TAKIMLAR HANGİ KADİN FUTBOLCUYU TRANSFER EDECEKLERİNİ TARTIŞIYORLAR.
SIZCE KİM TRANSFER OLUR.

Geri aramaya dönmüştüm.
-kim olabilirki
-bilemem, seni almaya geliyorum anteremana beraber geçeriz güzelim
-Olurr güneşim, görüşürüz
-görüşürüz

Güneş kim diye soracaksanız. Çocuk yetiştirme yurdunda kaldığımız yıllarda güneşle tanışmıştık, Ve çok yakın olmuştuk.
"Abim ben çıkıyorum güneş geliyormuş"
"Tamam abimde bişey dicem, güneşle bişey konuştunuz bir kadın futbolcu erkek futbol takımlardan birinemi gibicekmiş"
"Evet, kim olduğunu bilmiyorum ama konuşuruz"
"Tamam abim dikkat et"
"Tamam sende"
Hemen ayakkabılarımı giyinip, evden çıktım.
Güneş gelmişti, hemen arabaya bindim.
"Günaydın"
"Günaydınmı? Benim için daha gün aymadıki"
Güneş bu dediğime gülmüştü.
Fenerbahçenin kadın A futbol takımında oynuyorduk ikimizde, Fenerbahçe benim herşeyimdi.
Hemen antereman yapacağımız yere geldik. Arabadan inip içeriye girdik. Girdiğimizde çok şaşırmıştık güneşle ali koç ve bizim teknik direktörümüz konuşuyorlardı.
Aslında şaşırmamız lazımdı ali koçun gelmesi çok normaldi, ama çok fazla buraya gelmezdi ondan şaşırmıştık.
Bizim teknik direktörümüz sahaya bakıyordu sanki birisini arıyordu, hemen güneşle soyunma odasına doğru yürüyorduk ki arkadan ses geldi.
"ECRIN!"
sesin geldiği tarafa döndüğümde. Teknik direktör ve Ali koç bana bakıyordu. Hemen yanlarına gittim.
"Efendim hocam"
"Ali başkanımız seninle bişey konuşmak istiyor"
"Peki konuşalım ,başkanım"
"Ecrim biliyorsun ben uzatmayı sevmem, seni erkek futbol takımıza almak istiyordum tffnin 1 kadın futbolcu getirmesini ben seni istiyorum, sen tam bi kasırga gibisin hızlısın, güçlüsün ve en önemlisi başarılısın ben sana güveniyorum, bugün seninle ilgili transferler daha geldi, galatasaray ve beşiktaşta seni istiyor hangisine gitmek istersen bana bildir unutma sen herzaman Fenerbahçenin kızı olarak kalıcaksı kasırga"
Kasırga... sevdim bunu.
"Başkanım ne dicemi bilemiyorum"
"Sen yarına kadar düşün sonra ne karar verdiğini bana söyle"
"Peki"
"Hadi anteremanına geç kalma kasırga"
"Tamam başkanım"
Hemen onların yanından ayrılıp soyunma odasına gittim.
Ve altıma sporcu şort tayt giyindim. Üstümdede giyidiğim
Beyaz crop vardı.
Hemen anteremana başladık ama aklımda hala o konu vardı.
Erkek futbol takımı ve ben beni orda çiğ çiğ yerler.

Arda güler.
"LAN MERT ŞİMDİ SENIN AĞZİNA SİÇİCAM"
klasik mert abi ve irfan abi kavga ediyorlardı. Amatabo bu sefer apayrı bişeyden, mert abi irfan abiyle çekindiği fotoğrafları gözde ablaya etmiş altınada yeni kuman hayırlı olsun yazmış, e irfan abi bunu duyunca delirdi.
Yanıma ferdi abi geldi.
"Yeni gelicek kız için ne düşünüyorsun"
"Abi biz buraya çok zorluklarla geldik şimdi bi kız erke futbol takımına geliyor bence çok saçma"
"Bende aynı şeyi düşünüyorum"
İrfan abi ve Mert abi hala birbirlerini yerken İsmail hoca yani teknik direktörümüz gelmişti. Ve anteremana başlamıştık.

Ecrin akkaya
Anteremanımız bitmişti. Güneşe bu erkek futbol takımına gitme konusunu anlatmıştım, oda gitmem gerektiğini ve orda kendimi göstermemi söylemişti. Ama hala bilmiyordum, bide abimlede konuşmam lazımdı aslında abim bütün kararlarına saygı duyuyordu ve herzman benim arkamda oluyordu.
Güneş beni eve bırakmıştı, artık hava kararmıştı.
Hemen kapıyı açıp içeri girdim ve kapıyı kapattım. Abim yanıma gelip bana sarıldı.
"Hoşgeldin abim"
"Hoşbulduk abi"
Abim benden ayrılıp yüzüme baktı.
"Noldu sana"
"Abi herkesi anlatıcam"
Abimle koltuğa oturmuştuk, Ve herşeyi anlatmıştım.
"Şimdi abim ben senin Hezaman arkandayım biliyorsun, bence kendini daha iyi göstere bilirsin kasırga"
"Teşekkürler abi"
"Herzaman, herzman senin arkandayım bunu bil, hatırlıyorsun sana küçükken hep kasırga derdim çok hızlı olduğun için şimdi o sahaya çık ve kasırgalığını göster abim"
Kafamı olumlu anlamda salladım. Ve ali başkanımı arayıp. Fenerbahçe erkek futbol A takımında oynayan istediğimi söyledim. Ali başkanda yarın saat 17:00 imza atıcağımı söyledi. Telefonu kapattıktan sonra gözlerimi kapatıp uyudum.
Yarın yorucu bi gün olacaktı...

CANLARİM YENI BI KURGUYLA KARŞINIZDAYIM, BEN BU ECRIN İSMINE ÇOK TAKTİM AMA ÇOK GÜZEL BI İSİM.
KITABA OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

KASIRGA FENERBAHÇE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin