KITABA OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMA GÜZEL OKURUM.
"Ecrin yks'yi kaçırdın"
"NE!, YA ABİ BIRAK UYUYAYIM"
"tamam bugün anteremanın yok ama imzalanan gereken belgeler var kalk"
"Saat kaç"
"3"
"NE"
"NE BAĞRIYON BE SAĞAR OLDUK"
"ABİ BEN DAHA SAÇIMI YAPICAM, MAKYAJ YAPICAM VE BEN NE GİYİNECEĞİMİ BİLMİYORUM"
"OZAMAN KALK ABİM VE HAZIRLAN, he bu arada ali koç seni aramış ulaşmamış ne olur ne olmaz benim numaram vardı onda imzadan sonra takımca yemek varmış."
"Hadi bide burdan bak"
Hemen yataktan kalktım, hiç aç olmadığım için hemen hazırlanmaya başladım.
Elbise giyinsem çok abartı olurdu hem şık hemde güzel olmamız lazımdı.
Ecrinin giyindiğiSadece toka yok.
Ecrinin makyajı.Ecrinin saç modeli.
Evettt hazırdım. Saat 4:26 geçiyordu, hemen abi sarılıp evden çıktım. Güneşde benimle geliyordu. Hemen arabaya bindi, Ve Güneş arabayı sürmeye başladı.
"Kızım sakin ol ellerin zangır zangır titriyo"
"Yok güneş ben sakin olamıyorum imzayı atamicam galiba"
"Öyle deme, merak etme ortama alışınca merakın gider"
"İnşallah"
İmzayı atacağım yere gelmiştik. Şık bir şekilde süslenmiş herkerde yuvarlak masalar vardı. Ve tam karşıda sahne vardı.
Erkek futbol takımının bir çoğu gelmişti. Birkaç kişiyoktu sadece.
Onlara baktığımda kendimi çok yabancı gibi hissedip. Tabi İsmail abi galiba bunu hissetmiş olacak hemen yanıma geldi.
"Ecrindi dimi"
"Evet"
"Hoşgeldin"
"Hoşbuldum"
Hemen masaya oturduk.
Herkeze sarılmıştım ve tanışmıştım.
"Ecrincim çok güzel gözüküyorsun"
"Teşekkürler"
Bunu diyen irfan abinin karısı gözde ablaydı. Herkez bana öldürücü bakışlar atıyordu.
Yok bunlar beni çiğ çiğ yerler.
"Vay koçum gelmiş"
Gelen kişiye baktığımda fenerbahçenin genç yıldızı arda gülerdi.
"Ya abi"
"Kardeşimin yakışıklılına bak"
"Abi işte hazırlandık normal"
Arda benim yanıma gelmişti.
"Ecrindi sanırım"
"Evet"
Arda benim elimden tutup oturduğum yerden kaldırdı ve bana sarıldı.
Birden şaşırmıştım ama garibime gitmişti. Bende ona sarılmasına karşılık verdim.
Arda benden ayrılıp yanıma oturdu bende yerime oturdum.
Ve takımla konuşmaya başladık.
"Ee ecrin heyecanlımısın"
"Yani heyecanlıyım"
"Aslında biz sana yalan söyleyemeyiz, ilk transfer haberlerin çıktığında bi kız çocuğu ne yapabilirki demiştik, senin kadın futbol takımındaki maçları izledik ve gerçekten çok iyisin fanlarının dediği gibi sende kasırga ruhu var"
"Teşekkürler mert abi, tabi ilk de böyle düşünmeniz çok normal, kasırgada abim bana hep kasırga diyo ee fanlarada ordan alıştırdı"
Hepimiz sohbet etmiştik. Çok iyi anlaşıyoruk, birisi gelene kadar.
Kadın futbol takımında hiç anlaşamdığım elif gelmişti.
"Merhaba aşkalor"
Aşkolar hahahahahah
Herkeze sarılmıştı.
Bu kız ali koçun kızıydı ondan gelmişti.
"Ecrincim hayırlı olsun canım"
"Teşekkür ederim elif"
"Ecrim sen ordan kalksan ben ardamın yanına geçsem"
Bu güzel günümün bozulmasını hiç istemiyordum.
Ben tam kalkmıştım ki arda kolumdan tutup beni yerime otutturdu.
"Elif ecrin burda oturucak sen kendine başka biyer seçebilirsin"
Elif yüzüme bakarak kentin yanına geçti.
"Niye bunu yaptın, sevgiliyseniz aranıza girmek istemem"
"Ben ve elif güldürme beni Allah aşkına ecrin, hem ben senin benim yanımda oturmanın istedim"
Tanm bişey dicekken ali koç ve teknik direktörümüz ismail kartal sahneye çıkmıştı.
"Arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz, öncelikle bugün çok güzel bişey için burdayız, kasırga daha 16 yaşındayken bizimle beraber çalışmaya başladı, tabi yine çok hızlıydı, hırslıydı, başarılıydı kasırga 17 yaşındayken artık kadın futbol A takımında yer almasını istedim. Ve 1 senedir kasırga orda oynuyordu, şimdiyse artık erkek futbol takımıyla oynicak, Ve işte karşınızda ecrin akkaya"
Hemen sahneye çıktım, herkez alkışlıyordu kameralar bizi çekiyordu. Ali koça ve ismail hocaya sarıldıktan sonra ortadaki sandalyede oturdum.
"Evet ecrin, ilk defa bir kadın erkek futbol takımında oynicak ve o kişi sensin ne hissediyorsun"
Ali başkanım mikrofonu bana uzattı ve konuşmaya başladım.
"Öncelikle herkezs merhaba, çok mutluyum, ben aslında küçüklüğümden beri futbolla ilgileniyorum, oynuyorum ve hiç kendimi böyle hayal etmemiştim, tabiki erkek futbol takımında ilk kadın oynayacağımı beni çok gururlandırdı kendi içimde, benim aslında içimde futbolcu olmak yoktu rahmetli annem ölmeden önce eğer futbolcu olursan çok başarılı olucaksın kızım sakin bırakama demişti, Ve gercektende başarılı oldum ve hayalimi gerçeğe dönüştürdüm, umarım bizim için bu yıl şampiyonluk ile biter takımıma başarılar diliyorum, İYİKİ FENERBAHÇE."
Büyük bi alkış kopmuştu. Ve daha fazla uzatmadan ali koç imzalayacağım belgeleri bana doğru uzattı. Ve imzaladım.
ARTIK FENERBAHÇE ERKEK FUTBOL A TAKIMINDA OYNUYORDUM.
herkez alkışlıyordu.
Ve imza töreni bitmişti şimdi yemek yiyeceğimiz yere doğru gidiyorduk. Güneşin arabasında ben Altay abi ve arda gidiyorduk.
"Ne hissediyorsun ecrin"
"Garip, ama bi taraftan çok mutluyum"
"Biz seni çok sevdik umarım çok başarılı olursun"
"İnşallah arda, İnşallah hepimiz başarılı oluruz"
"Galiba szymaski seni çok sevmedi"
"Evet ferkettim, boşversene ben buraya futbol oynamaya geldim birilerin tribini çekmek için değil"
Yemek yiyeceğimiz yere gelmiştik. Hemen içeri girdik çok şık bir restoranttı. Hemen rezervasyon yapılan yere oturduk arda benim yanımda, Altay abi ve güneş de bizim karşımızda oturmuştu.
Herkez geldi, yemekler söylendi ve sohbet ediyorduk.
"Kumam çekilde sevgilimin yanına oturayım"
Bunu diyen mert abiydi ama gözde abla ters ters bakıyordu.
"Mert elimde kalırsın, zaten karnım burnumda sus be, ne kumaymış ya"
"Tamam aşkım sakin ol çocuğa bişey olucak Allah korusun"
Mert abinin yüzü düşmüştü. Mert abinin irfan abiye olan aşkı herkeze bi mert abi gibi biri.
"Ee ecrin senin sevglin varmı"
"Yok irfan abi olmazda"
"Niye kız sevemiyormusun, yardımcı olalım"
"Yok sevmemmek değil, daha karşıma güzel ,saf seven birisi gelemdi ondan ben bide kimseye güvenemem on biraz ilişki yapmam benim gözümde imkansız"
"İrfan biz hallederiz dimi aşkim"
"Olur merdomda, şu aşkım lafını atsanmı, çünkü birazdan sinirden çocuğum annesinin karnından çıkıcak"
Hepimiz gülmeye başladık.
"Ardacım bi benimle gelirmisin"
"Ne var yine elif"
"Bişey yok bişey konuşucam"
Arda ve elif masadan uzaklaşmislardı ve dışarıya çıkmışlardı.
Bende ayağa kalkıp onlara bakmaya gittim. En son masaya baktığımda mert ve irfan abi gülüyorlardı.
Onları boş verip ardayla elifin gitti yere Gittim ve onlarö izlemeye başladım.
Elif birden ardayı kendinisine çekip öpüyordu.
Hemen ordan ayrılıp masaya gittim.
Ben niye böyle bişey yaptım ki, ardayla aramda hiç birşey yokken ben niye onları gizlice izledim.
Neyse ardayla elif sevgililer ecrin belli oldu.
Ama ben küçüklük aşkımdan nasıl vaz geçicektim...EVET CANLARIMMMMMMM BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
KİTABA OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGA FENERBAHÇE
FanfictionEcrin 5 yaşındayken babasının annesini öldürdüğünü gözleriyle şahit oluyor. o gün ecrin kendisine bir söz veriyor annesinin ölmeden önce dediği şeyleri yerine getirmek. ecrin büyüdüğünde kadın futbol A takımında daha 18 yaşında muhteşem oyunuyla oyn...