BÖLÜMÜN ŞARKISI:SEZEN AKSU GERİ DÖN
Yıldız hanım hemen Ay'ın yanına gelip sarılmıştı.
Babamsa bizim yanımıza gelmişti.
"Hadi çocuklar gidiyoruz"
"Biz seninle gelmiyoruz"
"Geliceksiniz dedim"
Babam birden kolumdan tuttu ve çekiştirmeye başladı.
"BABA BIRAKIRMİSIN??"
"EREN SENDE GEL"
abim birden babam ve benim önüme geçti ve babamın elini benim kolumdan çekip beni arkasına aldı.
"Ben ve kardeşim hiç biryere gitmiyoruz ayda öyle"
"Eren ecrinin annen gibi olmasını istemiyorsan bin şu arabaya"
Abim bana baktı, ben abime baktım.
"BİNİN ŞU ARABAYA DEDIM"
abimle korkarak arka koltuğa oturduk.
Abim kolunu benim omzuma attı ve kafamı abimin göğsüne koydum. Aynı 14 yıl önce polis arabasında abimle böyleydim...
Babam sürücü koltuğuna geçmişti. Yıldız hanımda ay'ı kucağına larak ön oturmuştu.
Abime sessizce birşey dedim.
"Abi ben korkuyorum"
"Korkma güzelim 1, 2 gün kalırız evimize geri döneriz tamamı"
"Tamam"
Ve eve gelmiştik baya büyük bir evdi. İçeri girdik.
"Ecrincim gel ben sana pijama vereyim tatlım"
"Peki"
Elimi abimden ayırıp Yıldız hanım ben ve ay üste odaya çıktık.Eren akkaya.
"Gel bakalım, seninle konuşalım Eren efendi"
"Ne konuşucaz baba beni nasıl tehdit ettiğinimi"
"Hayır, olum ben sizi çok özledim"
"Biz seni özlemedik ama baba"
"Hadi benden bukadar nefret ediyorsunuz neden baba diyorsunuz hala"
"Saygıdan, saygıdan baba ama sen saygının ne olduğunu bilmiyorsun ki"
"Sözlerime dikkat et"
"Niye baba sinirlendinmi?, tamam herşegi bugün burda konuşalım"
"KONUŞ OZMAN"
"bağırma kerem çocuk uyuttuk"
"Hadi kızım gel otur özledim seni"
Ecrin gelip yanıma oturmuştu.Ecrin akkaya
"baba annemi niye öldürdün"
"Kızım"
"Kızım lafı ağzına hiç uymuyor"
"YETER BE!! BEN SİZİN BENDEN NEFRET ETMENİZLE YAŞAYAMAM SİZİ ÇOK SEVIYORUM İYİ DAVRANMAYA ÇALİŞİYORUM, AMA SADECE CALİŞİYORUM"
"ÇALİŞMA, BİZE MUTLU DAVRANMAYA ÇALIŞMA, BİZ O GÜN ANNEMİZİ ÖYLE GÖRDÜK YA BİZİM İÇİN HAYAT BİTTİ BABA, ECRIN YA DAHA 4 YAŞİNDAYDİ ANNEMIN YANİNA DEDIKI "Anne, annecim lütfen uyan böyle üşürsün dur ben sana battaniye getiriyim, üşüme" dedi ben sadece ağlıyordum sonra anneme battaniye getirdi üstünü örttü ve anneme acıktığını söyledi.
AMA ANNEM UYANMADI ECRIN ANNEMIN YANİNA DA UYUDU BABA"
"KEREM BUKADAR ŞEY BEKLEMEMİŞTİM"
"Şimdi gidiyoruz bidaha lütfen karşımıza çıkma, Yıldız hanım ay'ı getirirmisiniz?"
"Hayır o benim kızım onu biyere göturemezsiniz"
Ay'ı almaya gidiyordum ki Yıldız hanım önüme geçip bana tokat attı.
"Ay'ı alamazsınız dedim"
Birden kendime geldim.
"Pardon hanım efendi siz kimsiniz ben kardeşimin böyle bir adamla beraber yaşamasını istemiyorum"
"ECRIN"
"BABA SUS LÜTFEN SUS, BEN ARTIK ÇOK BIKTIM BEN 14 SENEDİR BABAMA SARILMADIM, BABA KOKUSU NASIL BİŞEY HATIRLAMİYORUM, ANNEME BUNLARI YAPMASAYDIN BELKİ DAHA DEĞİŞİK OLABİLDİK, OZAMAN SENI SEVERDİM."
Yere çömelip ağlamaya başladım. Birden birisi bana sarıldı bu babamdı. Hemen onu ittirdim ve ayağa kalktım. Kıpkırmızı olmuş gözlerimle babamın dolmuş gözlerine baktım.
"AMA SANA SARILMİCAM, ÇOK İSTEDIM YA DİĞER BABALAR GİBİ OLMANI, LÜTFEN HAYATIMIZDAN GİT ARTIK SENİ GÖRÜNCE DAHA KÖTÜ OLUYORUZ LÜTFEN"
hemen üste çıkıp ay'ı kucağıma aldım ve evden çıktık. Hala ağlıyordum. Bir taksi çağırıp hemen binip eve gitmiştik.
Eve gelmiştik. Abim benim ve ay'ı öpmüştü, Ve ayla ben odamıza gitmiştik hemen kendimi yatağa atmıştım. Göz yaşlarımı silip uyudum.
Hiç kahvaltı yapmadan direk üstümü değiştirip anteremanna gelmiştim. Dünkü olanlar hala aklımdaydı, hiç aklımdan çıkmıyordu ki.
Biraz erken gelmiştim hemde baya, daha anteremanlarıh başlamasına 2 saat vardı. Ama bana iyi gelen şey futboldu. Bende öylesine top oynuyordum. Birden gözlerimin dolduğunu hissettim ve ağlamaya başladım. Sağanın bir yerine oturup sadece ağladım.
anteremanın başlamasına 1 saat kalmıştı. Ayağa kalkıp kadın soyunma odasına gittim sadece üstümü çıkardım ve antereman sarı tşortümuzu giyindim.
Ecrinin giyindiğiSadece şortu var.
Hemen kramponlarımi giyinip aşağı inmiştim. Birçok kişi gelmişti Bile.
"Aşkım erkencisin"
"Biraz öyle oldu"
"Sen iyimisin"
"İyiyim"
Arda tam gelip yanağımdan öpücekken.
"Arda bugün hiç halim yok sonra konuşalımmi??"
Hemen Ardanın yanından gitmiştim. Dokunsalar ağlicaktım çünkü.
Hemen sahaya gidip anteremanlara başlamıştım.
Bugün anteremanımız erken bitmişti. Saat 17:30.
Kadın soyunma odasına gidip üstümü giyindim, Ve kramponlarımı çıkarıp ayakkabılarımı giyinip soyunma odasından çıktım.
Tam karşımda arda duruyordu.
"Niye bana soğuk davranıyorsun"
"Soğuk davranmıyorum"
"Niye kaçıyorsun ecrin benden"
"Bilmem"
"Bilmem, yok sen iyi değilsin"
"İyiyim ben arda sonra konuşuruz görüşürüz"
Tamam gidicekken arda kolumdan tuttu.
"Ecrin bana bi cevap ver, benden mi sıkıldın sen"
"Hayır tabikide"
"ECRIN OZAMAN NIYE BÖYLE DAVRANIYORSUN"
"Bağırma"
"BENİ SİNİR EDİYORSUN, SİNİD HASTALIĞIMI BİLDİĞİN HALDE"
"arda bağırma dedim"
"ECRIN BÖYLE BU İLİŞKİ YÜRÜMEZ"
"NE DEMEYE ÇALİŞİYORSUN BANA"
"ayrılılalım..."
Ardaya hiçbirşey demeden ordan ayrıldım. Zaten tesislere çok yakın bir sahil vardı oraya yürümeye başladım.
Hemen bir banka oturdum.
Geldiğim sahil ardayla sevgili olduğumuz sahildi.
"Ecrin nasıl söylicemi bilmiyorum, ben hiç bir zaman seninle bir arada olacağımı zannetmiyordum, iyiki karşıma çıktın iyiki şuan benim yanımdasın Evet sana çok yanlış yaptım bunları bi tarafa bırakıp benimle sevgili olurmusun çocukluk aşkım??"
"Olurum"
Ve tekrardan ağlamıştım. En kötü haftami geçiriyor olabilirdim. Önce babam şimdi arda hepsi aynı güne geliyordu.
"Ecrin"
"Szymaski"
"Ben gidiyorum..."CANLARIMMMM BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR CANLARIM.
KİTABA OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGA FENERBAHÇE
FanfictionEcrin 5 yaşındayken babasının annesini öldürdüğünü gözleriyle şahit oluyor. o gün ecrin kendisine bir söz veriyor annesinin ölmeden önce dediği şeyleri yerine getirmek. ecrin büyüdüğünde kadın futbol A takımında daha 18 yaşında muhteşem oyunuyla oyn...