2 hafta sonra.
Sakatlandığım günden tam 2 hafta geçmişti, benim yerime ali koç 2 aylığına elifi getirmişti. Çok takmıyordum çünkü yine o takımda oynayan kişi ben olucaktım. Bugün güneş gelicekti, biraz sohbet edicektik. Abim işe gitmişti güneşde 15:30 gibi gelicekti.
Birden kapı çaldı, zor yürüyordum ama daha iyiydim, hemen kapıyı açtım ve gelen bütün takımdı çok sevinmiştim geldikleri için. Ama bir taraftanda kızgındım elif artık onlarla oynamaya başlamıştı, ama bir süreliğine, bu iki haftada fenerbahçe instegram hesabımda fotoğraflar paslaşıyordu hep ve bizim takımın hepsi elife okadar iyi davranıyorlardıki.
Takım salonda oturuyordu bende boş koltuk bulup oturdum.
"Niye geldiniz"
"Seni görmeye geldik"
"İnstegramdaki fotoğraflarınızdan sonramı"
Yine kapı çalmıştı, ayaklanmıştım ama birden ağrı girmişti ferdi abi bana yardım ederek koltuğa otutturdu oda yanıma oturdu. Arda kapı açtı ve gelen elifdi.
"Aşkım"
Elif hemen ardanın boynuna sarılmıştı.
Bütün takım elif gelince yüzü gülmüştü.
Elif hemen gidip ardayla biyere oturdular.
"Ecrincim daha iyimisin"
"İyiyim, ama sormana gerek yok sanki çok merak ediyirmuşsun gibi beni"
"Ediyorum tabikide, sonuçta aynı futbol takımındaydık, arkadaştık"
"Biz seninle hiç bir zaman arkadaş olmadık, bunu sende biliyorsun ama şuan iyi gözükmeye çalışıyorsun, çünkü yanında arda var"
"Ecrin yeter"
"Noldu arda, ben 2 haftadır yokum, elif vardı yokluktamıydın?, hadi bak yokluktasın elifmi gerçekten"
"ECRIN YETER DIYORUM ELIFLE ALAKALI BÖYLE KONUŞAMAZSIN"
"ŞİMDİ ELİFİMİ KORUYORSUN ARDA, NOLDU BEN SAKATLANDIM DİYE ELİFMİ YANINDAYDI TEPENEMİ BİNDI"
"ECRIN SUS"
"BEN ÇOK SUSTUM ZATEN INSTAGRAM FOTOĞRAFLARINİZDA HERGÜN YEMEKLERE GİTMELER, FOTOĞRAFLARDA BAKIŞMALAR ETMELER, SEN ÇOK DEĞİŞİYORSUN ARDA"
elif ağlamaya başlamıştı.
Arda elife sarılmıştı, ben ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
"ARDA BİDAHA GERÇEKTEN NE BENİM YAKİNİMDA OL NEDE BENLE KONUŞ HİÇ BİR ŞEYİNİ İSTEMIYORUM ARTIK MUTLULUKLAR"
ayağım acıyordu merdivenleri hep abimden yardım alarak çıkardım ama şimdi abim yoktu ayağımı merdivene attım ve acıyla yere düştüm.
Hemen ferdi abi yanıma gelmişti.
"Ecrin iyimisin"
"Ferdi abi..."
Sonrası karanlıktı.Ferdi kadıoğlu.
Ecrin bayılmıştı, benden önce sebastian gelip ecrini kucağına almıştı, mert, irfan,altay irfanın arabasıyla gidiyorduk. Mert ve Altay, altayın arabasıyla arkamızdan geliyorlardı, irfan arabayı sürüyordu ben irfanin yanına oturuyordum, szymaski arkada ecrinin kafası onun ayağındaydı, saçlarını okşuyordu.
Hastaneye gelmiştik, Sebastian ecrini kucağına almıştı, doktorlar sedye getirdi, Ve ecrini oraya yatırdı, normal odaya aldılar bizde bekliyorduk.
"Çok yanlış yaptık"
"Şimdimi aklına geliyo"
"Ecrin bizim kardeşimiz gibiydi, elifi kardeşimiz olarak gördük"
"Ben görmedim, hatta ben hepinizi uyardım bi gün ecrin gelicek nasıl yüzüne bakıcaksınız dedim"
"Sebastian sen ecrine bukadar sevmezdin noldu şimdi"
"Seviyorum şimdi mert tamam"
Doktor odadan çıkmıştı bizde hemen yanına gittik.
"Ecrin hanım gayet iyi ağrı kesici verdik, serumu bitince çıkabilirsiniz"
"Teşekkürler"
Hemen odaya girdik.
Sebastian hemen ecrinin yanına gidip saçından öptü.
"Ecrin okadar korktukki"
"Sen, senmi korktun sebastian"
"Evet ben korktum"
"Ecrin abicim iyimisin"
"İyiyim, abicim falan demezseniz sevinirim, Teşekkürler buraya kadar gelmişsiniz"
"Ecrin biliyorum bize çok kızgınsın biz özür dileriz"
"Off ben size küsemiyorum niye"
"Bilmem, bizi çok sevdiğin için olabilirmi"
"Olabilir"
Hepimiz ecrine sarılmıştık.
1 saat sonra.
Ecrinin serumu bitmişti ve hastaneden çıkmıştık, ecrinin evine gelmiştik, ecrinin arkadaşı güneşte gelmişti. Takım gitmişti sadece biz kalmıştı. Ecrin ve sebo yani sebastina biz hep ona sebo deriz, Sebo oturmuş ecrinde sebonun dizine kafasını koymuş uzanmıştı.
Altayla güneş çok yakınlardı.
"Arkadaşlar bişey dicem hepiniz çiftinizi almışsınız otruyorsunuz bizim karılarımiz nolucak"
"Kendine göre konuş irfan benim karım yok benim sevgilim var"
"Peki ben napıyim ölen nişanlımın tokasını hala elimde taşıyorum"
"Aga be mertim"
"Neyse konuyu değiştiriyorum irfan abi sen gözde ablayı almaya git ferdi abi sende Sera ablayı almaya git bugün burda kalırsıniz"
"Abin bugün gelmicekmi"
"Yok gelmicekmiş, kendisine bi kız arkadaş yapmış siz anladınız"
"Anladık anladık yakışır kardeşime"
"O benim abim kimseye bırakmam"
"Yo benim kardeşim"
"Mert abi"
"Tamam tamam bişey demedim"
"Ecrin"
"Efendim sebo"
"Sana bu sakatlığı yaşattığım için, Ve ardayla aranızı bozduğum için özür dilerim"
"Arda konusunda özür dileme iyi yapmışsın diyorum gerçek yüzünü görmüş oldum, ve sakatlık konusuna gelirsek sorun değil her insan hata yapabilir sadece hatalarımızdan ders çıkarmaya bakalım"
"Sevindim beni affettığinde'
"Bende sevindim tekrardan eskisi gibi olduğumuza"
"Fotoğraf paylaşalımmı??"
"Olur"Sebastianszymaski53
Güzelimle anlık🤍@Ecrinakkaya4
Beğenme3.289.349 Ecrinakkaya4, İrfancankahveci, merthakanyandaş, Seravrij, gözdekahveci, Altaybayındır, Güneşkaya
Yorumlar
Ecrinakkaya4:sebo anlık çekme çok çirkinim.
↪️hayır çok güzelsin
Ardagüler10:Ecrin senden bunu beklemezdim.
↪️ecrinde senden bunu beklemezdi.İrfan abi ve ferdi abiler gelmişlerdi. Hep beraber oturuyorduk, sohbet ediyorduk.
"Ecom siz fotoğraf paylaştınızya, ardanın yazdığı şeyi gördünmü"
"Gördüm Sera abla umurumda değil"
Birden kapı çaldı, tam ayağa kalkmiştım ki sebo elimden tutup kendisine çekti beni.
"Sen bakma ayağın kötü olur ferdi sen bakarmısın"
Ferdi abi kalkmıştı kapıyı açıyordu. Benim kafam sebonun omzundaydı. Ferdi abi kapıyı açmıştı.
Gelen kişi ardaydı.
"Vay vay vay kimleri görüyorum be"
"Niye geldin"
"Niyemi geldim?, ecrin sen iyimisin sebastianla kavga etmiyormuydunuz ki"
"Evet ediyorduk ama barıştık ve bu seni alakadar etmez, sen kimsin ki"
"Çocuk aşkın"
"Ozaman çocukluk aşkım önündeki küçük pembe elbiseli saçında kurdele olan kızı görsün"
"Ben o kızı hergün görüyorum kahroluyorum"
"Niye bişeymi yapıyorum sana"
"Hayır senin için iyi biri olamadığım için kahroluyorum"
Koltuktan yardım alıp ayağa kalktım ve ardanın yanına gittim.
"Asil ben kahroluyorum seni elifle görünce kalbimin kırıldığını hissettim, boşver ama ya ben sana bunları söylesem ne değişicek"
"Ecrin ben eliften ayrıldım"
"Hayatında verdiğin en Doğru karar biliyormusun?"
"Ve şimdi hayatıma seni almak istiyor ecrin"
"Ama ben senin hayatına girmek istemiyorum Arda, sen zaten benim hayatımi çocuk yetiştirme yurdundan gittikten sonra bitirdin"
"Biliyorum zor şeyler yaşıyordun ama arayamadım"
"Niye arayamadım ben orda her akşam annemin kanlı hali aklıma geliyo ve beni herzaman kendime getiren, beni güçlendiren kişi yok ,nerde gitti, niye benim yanımda değildin bikere beni görmeye gelmedin be bikere!"
"NİYE GELEMEDİM ANNEM ÖLÜM KALIM SAVAŞI VERİYORDU NORMALDE GELİRDİM BİLİYORSUN, SİNİR HASTALİĞİM VAR SİNİRLENDİĞİMDE GÖZÜMÜN HİÇ BİRŞEYİ GÖRMEDİĞİ BİLİYORSUN, VE BENI DAHA ÇOK SİNİR EDİYORSUN"
"BENMİ SENİ SİNİR EDİYORUM"
"EVET"
"Kızım..."
Kapıya baktığımda bi kişi.
"Baba..."EVETTTT CANLARIMMMM BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
EN HEYECANLI YERİNDE BİTİRDİM, BUGÜN 3 BÖLÜM YAYİNLAMAYİ DÜŞÜNÜYORUM.
OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGA FENERBAHÇE
FanfictionEcrin 5 yaşındayken babasının annesini öldürdüğünü gözleriyle şahit oluyor. o gün ecrin kendisine bir söz veriyor annesinin ölmeden önce dediği şeyleri yerine getirmek. ecrin büyüdüğünde kadın futbol A takımında daha 18 yaşında muhteşem oyunuyla oyn...