ÖNEMLII..
MERHABA CANLARIM UZUN BİR ARADAN SONRA SİZLEYİM. WATTPAD KAPANDİI SİZE BÖLÜM YAZAYIM DİYE VPN GİRDİM. 17 DEN SONRAKİ BÖLÜMLERDE BAZI YERLERİ DEĞİŞTİRDİM ONLARİ OKUYUP SONRA BUNU OKURSANIZ ÇOK SEVINIRIM. EĞER WATTPAD VPNEYLE BİLE GİRMEZSEK BİR GÜN ALLAH KORUSUN SİZİ ÇOK SEVIYORUM. HİKAYELERIMİ ÇOK SEVİYORSUNUZ, YORUMLARİNİZİ MUTLULUKLA OKUYORUM. SİZİ ÇOK SEVIYORUM.Arda güler.
Bugün evleniyordum. Hiç mutlu değildim. O gürcistan maçından sonra EURO2024 bitmişti,Ve biz ilk 16 da veda etmiştik. O günlerim üstlerinden tam 6 ay geçmişti. Bugün düğünde ecrinde gelicekti. Ama ben evlenmek istemiyorum, hatta duruyla evlenmek istemiyordum.kafamı kapıya çevirdiğimde irfan abiler içeri giriyordu."ooo paşama bakın be"irfan abiye gözlerimi devirdim."Abi evlenmek istemiyorum ben, bunu bile bile yapıyorsunuz"altay abi derin nefes aldı."ozaman sende ecrinin karşısına geçip deseydinki, ecrin durunun babası beni zorluyor babamla kavgalı oldukları için desen kız inanırdı bence."gülmüştüm."Ecrin buna inanmazdı."Kapıya baktığımda duru gelmişti. Beyaz gelinliğin içinde, ben o gelinliği başka birisinde görmek istiyordum...
"Aşkım hadi herkez bizi bekliyor."Ecrin akkaya
Bugün arda evleniyordu. Egeyle beraber düğün salonuna gelmiştik. En çok kalbimi acıtan şey şuan arda beni gelinlik içinde görebilir ve biz evleniyor olabilirdik.
Ecrinin giyindiğiArda ve duru çıkıyorlardı. Bense kalp kırıklığıyla alkişlıyordum.
Nikahları kıyılıyordu. Duru tabikide evet demişti. Aynı soru ardaya geldinde. "Arda güler sen duru naymanı eşin olarak kabul ediyormusun?" Arda derin bir iç çekip."HAYIR" Evet hayır demişti. Arda kürsüden inip bana doğru koşuyordu. Bende birden ayağa kalktım. Arda benim elimden tutup arabaya doğru koşmaya başladık. Arda önce beni arabaya bindirmişti sonra kendisi arabaya binmişti. Durun babası ve duru bizim arkamızdan geliyorlardı. Malesef ki yetişememişlerdi çünkü ordan hızlıca uzaklaşmıştı. Maalesef demem gerek yoktu bu halimden çok memnundum ama hala ardaya kızgın ve kırgındım.
"Arda sen napmaya çalışıyorsun." Arda gülmüştü."sevdiğim kadını kacırıyorum" bu sefer bende gülmüştüm."Arda sen.."? Arda benim cümlemi kesip konuştu." Durunun babası beni zorladı kızıyla evlenmem için çünkü babamla kavgalılardı, ama babam bişey yaptı inan niye bişey yapmadı onu bile bilmiyorum, o foğrafta babası inanması için öyle yazmıştım."rahatlamıştım, ardadan bunları duymak rahatlatmıştı."barıştıkmı??" Ardaya gülerek cevap verdim."Barıştık sevgilim"arda gözlerini kapatmıştı."birdaha söyle" gülerek"sevgilim" ardaya gerilerek bakmıştım çünkü kaza yapıyorduk. Önümüzdeki biz tir hızlı bir şekilde önümüze geliyordu. Arda direksiyonu çevirdi. Ama başarılı olmadı tır gelip arabaya vurmuştu. Tek hatırladığım şey şuydu.
"Seni çok seviyorum güzelim"
"Bende seni sevgilim"EVETTT CANLARIMMMM BIR BÖLÜMÜN SONUNA GELDIKK. BÜYÜK İHTİMALLE BENDEN BOLÜM BEKLEMEYIYORDUNUZ. AMA HEPINIZ YORUM YAPMİŞSİNIZ VE ISTEMIŞSINIZ. BU BOLÜMEDE BOL YORUM GELIRSE 21. BÖLÜMÜ YAZİCAM. SIZII SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGA FENERBAHÇE
FanfictionEcrin 5 yaşındayken babasının annesini öldürdüğünü gözleriyle şahit oluyor. o gün ecrin kendisine bir söz veriyor annesinin ölmeden önce dediği şeyleri yerine getirmek. ecrin büyüdüğünde kadın futbol A takımında daha 18 yaşında muhteşem oyunuyla oyn...