1,5 ay sonra...
Artık milli maçlar başlıyordu. 5 gün önce anteremanlara başlamıştık. Ve şimdi milli takım otubüsündeydik. Egeyle beraber oturuyorduk.
Şimdi dicektiniz siz en son bişey yapmıştık. Ben bundan sonra çok utanmıştım ve baya bir süre egeyle konuşmamıştım. Egeyse daha fazla dahayanamadığını benimle konuşmayınca kötü olduğunu söyledi, Ve biz yine eskisi gibi olduk.
Arda, ardaysa duruyla sevgili olmuşlar ve gayet mutluydu ama mutlu olmayan biri vardı oda ardaydı Evet duru çok mutluydu ama arda değildi. Ayrılmamızın üstünden 1,5 ay geçmişti ve ben unutmuştum. Yanındakiler bana ardayı unutturmuştu.
Şimdi Gürcistan maçı için Almanyaya gidiyorduk. EURO2024 başlıyordu artık. Bizim pazar günü maçımız vardı. Ve yarın akşama doğru almanyada olacağımızı düşünüyorduk.
Bizde egeyle bu atalar brawl stars çok sanmıştık. Hep oynuyorduk.
"Şimdi ikimiz adama dalıyoruz ve alıyoruz bu maçı tamammı"
"Tamam ecrin kaptan"
İkimiz adamın üstüne yürüdük arkadaşını öldürmüştük. Ve egeyle sıkmaya başladık. Ve evettt adamı öldürmüştük.
1. Olmuştuk.
"Afferim be"
"Senin sayende herşey kaptan"
"Hahahaha"
En arkada bizim dörtlü vardı. Hepsi horlayarak uyuyorlardı.
"Bak nasıl çekmişim"
"Ya ege çok çirkinim sil"
"Hayır çok güzelsin"
"Peki sen öyle diyorsan"Egeçelik8 (otobüsteler gibi canlanrın canlarımmmm"
Güzellikk... @Ecrinakkaya4
Beğenme 2.826.914 Ecrinakkaya4
Yorumlar,
Ecrinakkaya4:ya anlık çekme
↪️çekicem😎Yolculuğun yarısına kadar egeyle brawl stars oynamıştık. Bir çokğundada kazanmıştık. Baya uykum gelmişti. Kafamı egenin omzuna koydum oda başını benim başımın üstüne koyduk ve öyle uyuduk.
Arda güler.
Deliricektim. Acayip kiskanıyordum. Ecrinle ayrılmamızın üstünden tam 1,5 ay geçmişti ama ben ecrin siz yapamıyordum.
Aslında gerçekleri öğrense benimle barışıcaktı ama benimle konuşuyordu bile en iyisi zaman vermek olucaktı...Ecrin akkaya.
Otele gelmiştik. Yerleşmiştik. Cumartesi sabahın 4 idiydi acayip uykum vardı. Pijamalarımı giyinip hemen uyudum.ÖNEMLII...
ÇEREZLIK BIR BÖLÜM ATAMİYORUM CANLARİM.
CANLARIMMMM BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR CANLARIM SAAT GECE 5 OLDU VE BEN 18 BÖLÜMÜ BİTİRDİM. BU BÖLÜMLERİ SABAH ATİCAM ONDAN SABAH OKUYACAKSİNİZ AMA SİZİN İÇİN UĞRAŞIYORUM. NOLMAKDE UYURUM, UYUMAK BIR MARKADİR. NEYSEE SIZI SEVIYORUM BU ARALAR ONEMLI YAZILARINI FAZLA YAZIYORUM SIZINLE KONUŞUYORMUŞ GIBI HISSEDIYORUM VE BANA ÇOK IYI GELIYORRR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGA FENERBAHÇE
FanfictionEcrin 5 yaşındayken babasının annesini öldürdüğünü gözleriyle şahit oluyor. o gün ecrin kendisine bir söz veriyor annesinin ölmeden önce dediği şeyleri yerine getirmek. ecrin büyüdüğünde kadın futbol A takımında daha 18 yaşında muhteşem oyunuyla oyn...