3 gün sonra.
Yarın maç vardı, Ve bugün erken uyanıp hemen anteremana başlamıştık. Güneş dün gelmişti, bizim anteremanınızı izliyordu.
Saat 17:48 geçe anteremanımız bitmişti hemen üstümü giyindim. Burdan sonra hemen yemeğe gidicektik.
Ecrininin giyindiğiHemen bunları giyinip soyunma odasından çıktım.
Arda hemen yanıma gelip elimden tuttu ve arabaya binip otele doğru yola çıktık.
Otele gelmiştik hemen bütün takım yemeklerimizi alıp bir masaya oturduk ve sohbet etmeye başladık.
"Aslanlarım yarın şampiyonluk maçımız var, çok istedik şampiyon olmayı artık 10 yıllık hasret sona ersin ve taraftarımız maçtan mutlu ayrılsın, yarın size çok güveniyorum o sahaya çıkın ve elinizden gelen herşeyi yapın"
Hepimiz rakı bardaklarımizı alıp tokuşturduk.
Bardağı kafama diktim.
"Aşkım iyimisin"
"İyiyim çok iyiyim hemde yarını sabırsızlıkla bekliyorum"
"Bende sevgilim bende"
Yemeğimizi yemiştik, Ve yarın erken kalkıcağımız için Hepimiz odalarımiza gidip uyumuştuk.Sabah güneşin kapıya vurmasıyla uyanmıştım, hemen yataktan kalkıp kapıyı açtım.
"Noldu güneş"
"Kızım seni aradım ulaşamadım arda aradı onunda telefonunu açmadık korktuk"
"Tamam sakin ol alarmı duymamışım, dün okadar içtikten sonra"
"Neyse hadi hazırlar seni bekliyoruz güzelim"
"Tamam"
Hemen kapıyı kapatıp hazırlandım.
Ecrinin giyindiği
Hemen aşağı indim.
"Günaydın"
"Günaydın da, Aşkım çok korktum ya"
"Tamam alarmı duymamışım sadece"
Arda elimi tutup otobüse oturduk yine aynı şekilde, sadece Altay abi en arkada değil güneşin yanında oturuyordu. Onlarda bizim yanımızdaki 2 kişilik koltukta oturuyordu.Antereman yapacağımız yere gelmiştik.
Güneş bizi izliyordu bizim takımda antereman yapıyordu. Maça 3 saat kalmıştı 1 saat antereman yaptıktan sonra maç yapacağımız yere gidicektik.
Anteremanımız bitmişti şimdi yoldaydık ve maç için stada gidiyorduk. Birden fenerbahçenin 100. Marşı çalmıştı Hepimiz söylemeye Başladık.
Telefonuma bir mesaj gelmişti.Millitakım.
Merhaba ecrin akkaya, senin muhteşem futbolunu izlediğimiz seni milli takımımızda görmek çok isteriz tff'ye sorduk ve seni takımımıza alabileceğinizi söyledi, bugünki maçını izlicez ecrin başarılarr!!.Bu mesajı almayı hiç beklemiyordum. Milli maçlar 1,5 aya başlıyordu ve EURO2024 hazırlanacaktık.
Maçtan sonra cevap veririm diye düşündüm. Ve gelmiştik, maça 1 saat kalmıştı Güneş oturup bizi izliyordu, bizde sahaya çıkmıştı, galatasarayın maçı Hataysporlaydı, onlar 2:0 kaybetmişti. Trabzonspor oyuncularıda çıkmıştı. Birisi yanıma gelmişti.
"Ecrin olmalısın dimi"
"Evet"
"Sen takımın en küçüğüsün ve en kötü oynayasısın, şimdi sana söyliyim diğerlerinin aklından beni dövmek geçebilir, Siz kaybedeceksiniz sizi yerlere sericez"
"ENES HADİ DEFOL BURDAN"
arkamdan mert abinin sesi gelmişti arkama baktığımda bütün takım benim arkamdaydı.
"Niye yalanmı söylüyorum mert?"
"Bence kötümü oynuyorum iyimi oynuyoruz onu sağada gösterelim ne dersin"
"Bunu bana küçük kızmı söylüyor"
Enes cebinden emzik çıkardı.
"Al senin olsun"
"Gerek yok sende kalabilir"
Hemen arkamı dönüp anteremanına devam ettim.
"Aşkım Enesi kafana takmıyorsun değilmi"
"Yok be sahadan cevap veririm, bu arada bana milli takımdan mesaj geldi beni takıma çağırıyorlar"
"Sevgilim ne güzel beraber olucaz"
"Evet"
Maç başlicaktı buyüzden soyunma odasına gittim ve lacivert formasını giyindim.
Ve soyunma odasından çıktım. Erkek soyunma odasına girdim. Teknik direktörümüz konuşma yaptı. Kaptanımız dzeko da konuşma yaptıktan sonra sahaya çıktık.MAÇ BAŞLADI.
dakika 27. İrfan abi bana pas verdi, tam Enes geliyordu ki topu ardaya verdim, hemen önü koştum. Arda ordayı yaptı kafayı vurdum.
-KA-SIR-GA SAĞLARI SAVURDU SAYIN SEHİRCİLER, BU KIZ NAPIYOR ECRİN AKKAYA BİR MARKADIR.
Arda beni kucağına alıp döndürdü ve boynumdan, öptü.Maç bitmişti(canlarım çok uzakmak istemedik eğerki maç anlatımlarını okumak isterseniz yorumlara yazın bende daha fazla yazarım.)
Maç 4:0 bitmişti ben 3 gol bir asist yapmıştım. 1 golude ferdi abi atmıştı.
Fenerbahçe olarak Trabzonspor oyuncularla sahanın ortasında karşılıklı duruyordu.
"İyiki o emzik sende kalmış Enes, sizin daha ihtiyacınız var şuan"
Trabzonspor takımı sinirle gitmişti.
Hepimiz sarılmıştık. Ve fenerbahçe taraftarların yanına gitmiştik, Ve üçlü çektirdik. Sonra soyunma odasına gittik. Bugün yola çıkacaktık, zaten valizlerimizi hazırlayıp otobüse koymuştuk yarı. Kendi stadımızda kutlama yapıcaktık.
Hemen soyunma odasına gittim, ışıkları açma çalıştım ama açamadım.
denedim ama açılmıyordu.
"Meleğim"
"Kimsin sen"
"Beni gerçekten tanımıyormusun"
"Seni görmüyorum bile"
Birden ışık açıldı ve karnımda bir acı hissettim.
Bıçakla karnımı çizmişti.
"Ama sen"
"Evet Uraz ben tanımıssındır, çocuk yetiştirme yurdunda arda yokken beninle çok yakındın ama ardayla tanıştıktan sonda benim yanımdan gittin"
Hiç birşey konuşamıyordum karnımın acısı daha fazlalaşmıştı. Arda beni bekliyor alması lazımdı ben çok hızlı giyinen bir insandım arda birden kapıyı açtı.
"Uraz..."CANLARIMMMM BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
KONU AKLİMA GELMİYOR AMA ERKENDE BİTİRMEK İŞTEMIYORUM. YORUMLARDA KONU YAZARSANİZ ÇOK SEVİNİRİM.
KITABA OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGA FENERBAHÇE
FanfictionEcrin 5 yaşındayken babasının annesini öldürdüğünü gözleriyle şahit oluyor. o gün ecrin kendisine bir söz veriyor annesinin ölmeden önce dediği şeyleri yerine getirmek. ecrin büyüdüğünde kadın futbol A takımında daha 18 yaşında muhteşem oyunuyla oyn...