4.Bölüm-Değişim

29 5 0
                                    

Yine sabah oldu, yorucu ve aksiyon dolu bir gün daha. Flug esneyerek yataktan doğruldu ve gözlerini ovuşturdu. Kalktı ve yatağı düzeltti. 5.0.5'ın hala uyanıp uyanmadığını kontrol etmek için uçağa gitme kararı aldı. Mutfağın önünden geçiyordu ama tabak seslerini duyunca kafasını mutfağa çevirdi. Mutfağa girdi, Black Hat kahvaltı hazırlıyordu ve tabak mükemmel görünüyordu...yani tabak savaş alanı gibiydi, Black Hat'e göre güzel görünüyordu. Black Hat, Flug'ın ona öylece bakındığını gördü...

-Black Hat: Bir sorun mu var?

Flug bir an gerildi ve...

-Doktor Flug: H- Hayır, Efendim!

Dedi ve hızlı adımlarla mutfaktan çıktı. Black Hat, Flug'ın bu davranışından birşey anlamamıştı. Umursamadı ve tabağı yemek salonuna götürdü. Ceketini askıdan aldı ve giyindi ardından gazetesini alıp sandalyesine oturdu. Flug ise uçağa geldi ve gördüğü tatlı manzaraya şaşırdı. Demencia, 5.0.5'ı çok tatlı bir çocuk gibi giydirmişti. Mavi boğazlı bir kazak giydirmişti. Ayakkabıları ise Demencia'nın sağ ayağındaki ayakkabısıyla aynısıydı.

Demencia son olarak Flug'ın pantolonunun boyunu 5.0.5 için kısaltıyordu. Flug içeri giricekti ama kese kağıdının olmadığı aklına geldi. Elini ve yüzünü yıkamak için uçaktan ayrıldı. Yıkadıktan sonra yemek salonuna gitti, yemek salonuna girdi ve Black Hat'le göz göze geldi. Flug birşey demeden yerine oturdu ve kahvaltısını yaptı...

-Doktor Flug: Teşekkürler Jefecito...

-Black Hat: (Kafasını Gazeteden Kaldırdı Ve Başıyla Onayladı)

Dr. Flug sandalyesinden kalktı ama kese kağıdı olmadan etrafta dolanmak istemiyordu. Fakat Black Hat bu ilişkide sıkı kurallar koyuyordu. Black Hat, Flug'ı masaya odaklanmış ve sandalyeye tutunmuş bir şekilde kaldığını görünce...

-Black Hat: Flug?

Dedi ve Flug düşüncelerin içinden çıktı. Sadece gözlerini kırparak Black Hat'e bakıyordu. Sonunda dili çözüldü...

-Doktor Flug: J- Jefecito ben, şey... daha fazla kese kağıdım olmadan etrafta dolaşmak istemiyorum... A- Acaba..?

Dedi ve ellerini önünde birleştirip kafasını hafif yere doğru eğdi. Black Hat, Flug'a yanına gelmesi için elini şıklattı ardından işaret parmağını ileri geri salladı. Dr. Flug başını yukarı kaldırdı ve Black Hat'in sağ tarafına dikildi. Black Hat sandalyesini geriye çekti ve Flug'ı kucağına oturttu. Flug gergin surat ifadesiyle Black Hat'e bakıyordu...

-Black Hat: Kabul etsem mi bilmiyorum, Doktor!~

Flug, Black Hat'in dediklerine odaklanamıyordu çünkü Black Hat'in şuan kucağında oturuyordu bu onun için çok gericiydi...

-Black Hat: Tamam, al...

Dedi ve Black Hat sol elindeki kese kağıdını Flug'a uzattı. Flug tam almak üzereyken Black Hat uzattığı gibi geri çekti...

-Black Hat: Ama böyle olmaz! Bunun bir bedeli olmalı, değil mi?

Flug'ın aklından ilk geçen öpmek oldu. Flug sağ elini Black Hat'in yanağına koydu ve dudağına bir öpücük kondurdu. Black Hat ilk önce öylece baktı ardından gülümsedi...

-Black Hat: Bunu beklemiyordum ama benim istediğim bedel bu değildi ne yazık ki!

Black Hat elini Flug'ın beline doladı ve belini yavaşça sıkmaya başladı...

-Black Hat: Verdiğim emirlere uymalısın, Doktor! Aksi takdirde...

Dedi ve Flug'ın belini daha çok sıktı. Flug şaşkındı bu onu seven olan Black Hat olamazdı. Flug sadece başıyla onaylamakla yetindi ve Black Hat'in elindeki kese kağıdına titreyen eliyle uzanmaya, almaya çalıştı. Black Hat, Flug'ı masaya doğru itti ve elini Flug'ın sırtına koyup göğsü masaya deyicek kadar eğdi.

Sen ve Ben Olabilir Mi? {PaperHat}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin