7.Bölüm-Kıskançlık

28 3 0
                                    

Saat 13:00

Herkes ayrı ayrı yerlerde bir şeylerle uğraşıyorlardı. Black Hat ve White Hat satranç oynuyorlardı ve de sohbet ediyorlardı. Dr. Flug ve Slug laboratuvarda ayıların istedikleri zaman insan istedikleri zamanda ayı olmaları için bir cihaz yapıyorlardı. Demencia ve Clemencia ellerinde telefon birbirlerine bir şeyler gösterip gülüyorlardı. Son olarak 5.0.5 ve 6.0.6 resim çiziyorlardı.

BH ve WH

İkisi de birbirlerinin hamlelerine şaşırıyor ama belli etmiyorlardı. White Hat konuşmaya devam etti...

-White Hat: Bugünlerde bizimde siparişler durakladı ama iyi oldu bence uzun bir süreden sonra dinlen-

Black Hat ani sorusuyla White Hat'in cümlesini bitirmesine izin vermedi...

-Black Hat: İşleri boşver! Ben ve çalışanlarım yarın gitmemiz gerekiyor.

-White Hat: Ama neden? Daha dün geldiniz zaten hem sana anlatmam gereken şeyler var...

-Black Hat: Bana anlatman gereken her neyse hadi, anlat!

-White Hat: Ben- Ben- şey...

-Black Hat: Hadi ama, söyle şunu!

Flug ve Slug

Sonunda cihazı bitirdiler ve kendilerine kahve yapma kararı aldılar...

-Doktor Flug: İstersen ben hazırlayıp getirebilirim, sende cihazın hazır olduğundan emin ol.

-Doktor Slug: Pekala, kahveler senden!

Dedi, Flug gülümsedi ve mutfağa gitti. Mutfakta White Hat vardı, sandalyede düşünceli bir şekilde oturuyordu. Flug, White Hat'e yaklaştı ve elini omzuna koydu...

-Doktor Flug: İyi misiniz?

White Hat düşüncelerin içinden çıktı ve soruya cevap verdi...

-White Hat: Evet, Fluggy! İyiyim sadece işleri düşünüyordum.

Flug, White Hat'in ona "Fluggy" demesi hoşuna gidiyordu. Flug, White Hat'in yanındaki sandalyeyi çekti ve oturdu. Sohbetin ortasında Flug'ın dikkati White Hat'in ellerine takılmıştı çünkü ellerindeki damarlar çok belli oluyordu ve Flug damarlı ellere ilgi duyuyordu. White Hat, Flug'ın eline baktığını fark etti...

-White Hat: Şey... Bir sorun mu var?

-Doktor Flug: N- Ne? H- Hayır, sadece... ellerinizdeki damarlar...

...

Black Hat ve Slug koridorda birbirleriyle karşılaştılar, ikiside Flug'ı arıyorlardı. Beraber mutfağa gitme kararı aldılar ve beraber mutfağa gittiler. İkisi de kapıdan kafalarını içeri uzattılar ve ikisi de sinirden deliye döndüler.

Flug, White Hat'in elini inceliyordu ve gayet mutlu görünüyordu. White Hat'in suratı ise mavileşmişti, bu utandığı anlamına geliyordu. Black Hat daha fazla dayanamadı ve mutfağa bağırarak giriş yaptı...

-Black Hat: NE OLUYOR BURADA?!

-Doktor Flug: J- Jefecito..?

-White Hat: Bir şey olduğu yok sadece-

Slug, daha fazla olduğu yerde duramadı ve oda ani bir şekilde mutfağa girip bağırmaya başladı...

-Doktor Slug: SENİNLE OFİSTE KONUŞUCAZ WHİTE HAT!!

Black Hat, Flug'ı çekiştirerek kaldıkları odaya götürür. Slug'da White Hat'i çekiştirerek ofise götürdü...

BH ve Flug

Sen ve Ben Olabilir Mi? {PaperHat}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin