Saat 8:20 herkes uyanmış ve yemek salonunda kahvaltısını yapıyordu. Charlie kahvaltısını bitirdikten sonra ayağa kalktı ve...
-Charlie: Size afiyet olsun...
Dedi, kapıya yöneldi ve yemek salonundan çıkıp odasına gitti. Her zamankisi gibi eline telefonunu alıp yatağa uzandı. Babasının mesajları onu delirtiyordu...
...Mesajlaşma...
Lucifer: Charlie, neden aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermiyorsun? (06:00)
Lucifer: Yoksa bu kararı alarak seni sinirlendirdim mi ya da üzdüm mü?
(06:15)Lucifer: Charlie, bir kelime yaz bari...
(06:20)"Lucifer'dan 20 arama..."
Lucifer: Charlie daha ne kadar böyle davranıcaksın..?
(07:50)...
Charlie, babasının attığı mesajları umursamaz... Ama bir an durakladı, babası haklıydı daha ne kadar böyle davranabilirdi? Keşke annesi yanında olsaydı, böylece belki bu durumlara düşmezdi, annesi onun kurduğu oteli ve de hayalini desteklerdi... Babası gibi ona yalan söylemezdi... Fakat annesi 7 yıldır ortada yoktu, aramalara ve mesajlarına cevap vermiyordu. Charlie, annesinin başına bir şeyler gelmesinden çok korkuyordu.
İç çekti ve telefonunu komidinin üzerine koydu. Tavana bakmaya ve ağlamaya başladı...
-Charlie: Anne, nerdesin..?
Saat 13:00
Black Hat ofisinden çıktı ve Charlie'ye ders verdiği odaya gitti ama Charlie orda değildi. Daha üçüncü gündelerdi ve... Her neyse sadece sandalyesinde oturdu ve gelmesini bekledi...
Charlie uyuya kalmıştı, gözlerinin etrafı pembe renge bürünmüştü. Ayağa kalktı ve komidinin üzerindeki telefonunu aldı ve saate baktı... Saat 13:08 geçiyordu!! Hemen üzerine çeki düzen verdi ve koşarak ders işledikleri odaya koştu. Kapıyı hızlıca açtı ve kendini içeri attı. Black Hat boğazını temizledi ve Charlie'nin kendisine bakmasını sağladı...
-Black Hat: Bende ne zaman geleceğinizi merak ediyordum, prenses...
-Charlie: Ben- Ben geç kaldığım için özür dilerim, Bay- Bay Black Hat!
Black Hat kafasıyla onaylar ve yerine geçmesini işaret eder. Charlie sırasına oturur, Black Hat konuşmaya başlamadan önce Charlie'ye döndü o sırada Charlie'nin gözünün etrafının pembe olduğunu fark etti...
-Black Hat: Gözlerinizin etrafına ne oldu, prenses?
-Charlie: Gözümün etrafı mı..?
Saat 20:15
Charlie'den önce Black Hat odadan hızlıca çıkıp kapıyı hızla kapattı. Charlie buradan erken kurtulmak için Black Hat'in istemediği cevaplar veriyordu. Black Hat ofisine gitti ve Lucifer'ı aradı...
Lucifer o an yatağında uzanıyordu, telefonu ise yanı başındaydı. Telefonun çaldığını duyduğu gibi açtı ve...
-Lucifer: Charlieeeee!!
Black Hat, Lucifer'ın lanet sesi yüzünden galiba sağır olmuştu...
-Black Hat: Benim salak! Charlie neden seni benim telefonumdan arasın?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Olabilir Mi? {PaperHat}
Fanfiction~PaperHat/+15~ Açıklamak gerekirse Black Hat ve Dr. Flug birbirlerini, Flug'ın başına gelen kazadan sonra birbirlerini sevmeye başlıyorlar ve en sonda ikisi de birbirlerini kabulleniyorlar ama önlerinde bir sürü kavga, küslük ve kıskançlık onları be...