6.Bölüm-Hat Kardeşler

36 4 0
                                    

Saat 12:00... Demencia malikanede dolaşıyordu. Black Hat, Flug ve 5.0.5 hepsi uyuyordu. Sadece kendi uyanıktı ve etrafta sadece dolaşan HatBotlar vardı. Demencia mutfağa gidip kendine bir şeyler hazırlama kararı aldı. Kendine güzel bir kahvaltı hazırladı ve yemeğe koyuldu. Demencia yemek yerken 5.0.5 uyandı. Yataktan kalktı ve üstünü değiştirdi ardından yüzünü yıkadı.

Aç olduğu için mutfağa gitme kararı aldı. Mutfağa gittiğinde hem yemek yiyen hemde telefonuyla uğraşan Demencia'yı gördü...

-5.0.5: Günaydın, ne zaman uyandın?

-Demencia: Günaydın ayıcık, kalktığımda saate bakmadım...

Demencia kahvaltısını bitirdikten sonra bir tabak aldı ve 5.0.5'da kahvaltı hazırladı. 5.0.5, Demencia'nın bu hareketine şaşırdı. Demencia tabağı 5.0.5'ın önüne koydu ve geri sandalyesine oturdu. 5.0.5 sonunda kahvaltı tabağını bitirdi. Demencia'nın tabağınıda alıp tezgahın üzerine koydu ve yıkamaya başladı...

-Demencia: Ee... Ayıcık yine dışarı çıkmak ister misin?

-5.0.5: İsterdim ama babamın gözünden daha fazla düşmek istemiyorum...

-Demencia: Boşver zaten şuan uyuyor dün çok işi vardı herhalde...

-5.0.5: Tamam ama babam uyanmadan geri gelmeliyiz!

-Demencia: Merak etme ayıcık! Bu sefer... AVM'YE GİDELİM!!

-5.0.5: Shhh, bağırma!

Demencia güler ve 5.0.5'ın kolundan tutup çekiştirerek götürür...

AVM'de Sorun Çıkartılar...

-Güvenlik: Buraya gelin, kaçmayın!

-5.0.5: Kullan şu cihazı! KULLAN ŞU CİHAZI!!

-Demencia: BAĞIRMA LAN MİLLETİN İÇİNDE!!

Demencia yüzünden başları belaya girmişti. Tabii laboratuvardan aldıkları ışınlanma cihazıyla malikaneye kendilerini ışınladılar ama ufak bir sorun vardı...

Onlar AVM'de İken Flug ve BH...

Flug sonunda gözlerini açmaya başardı ve etrafa baktı. Black Hat duş almış ve üstünü değiştirmişti...

-Black Hat: Günaydın, Doktor! Hadi banyo zamanı~!

Dedi, ardından Flug'ı banyoya ışınladı. Flug banyodan çıktıktan sonra üzerini giyindi ve mutfağa gitti. Kahvaltı hazırladı ve kahvaltı tabaklarını HatBotlara verdi...

-Doktor Flug: Bu tabaklar yemek salonuna gidicek.

Dedi, Hat-Botlar komutu duydukları gibi uyguladılar. Birden Flug, 5.0.5'ın ortalarda olmadığını fark etti aynı şekilde Demencia... Hala uyuduklarını düşündü ve uyandırmak için ilk 5.0.5'ın odasına yani uçağa gitti.

Flug odanın kapısından içeri baktı. 5.0.5 odada yoktu ama yatağı topluydu. Demencia'nın odasının kapısını tıkladı ve içeri girdi. Demencia'da ortada yoktu ve bu demek oluyor ki uyarılarını dikkate almamışlardı. Flug sınırlı bir şekilde Black Hat'in yanına yani yemek salonuna geldi. Black Hat gazetesinden kafasını kaldırdı ve sinirle kahvaltısını yapan Flug'a baktı...

Sen ve Ben Olabilir Mi? {PaperHat}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin