**********
Mert komutan gelmiştiGökçe hızla Mert komutan'ın arkasına geçip beni şikayet etmeye başladı " abi asena beni dövüyor" sanki keyfimden dövmüştüm.
Mert Komutan (yakında kocam ) beni şaşırtacak bir şey yapıp gülmeye başladı.
Ona şaşkınca baktım Gökçe'de şaşırmış olacak ki " abi ben beni dövüyor diyorum sen gülüyorsun" dedi .
Mert komutan bana dönüp " benim kardeşimi benden başkası dövemez " dedi ve eline bir yastık alıp kafama vurdu.
Sert değildi ama anın şokuyla sendelemiştim.
Mert komutan toparlanmama izin vermeden bir tane daha vurdu.
Toparlanıp mert komutana baktığımda kahkaha atıyordu "hadi hadi sende vur " dedi kahkahalarının arasında
Ben bu fırsatı kaçırırmıyım sizce tabiki de hayır elimdeki yastığı Mert komutanın kafasına geçirdim
Gökçe'de gülerek biz bakıyordu odanın kapısı açıldı bizimkiler gelmişti .
Hepsi bize şok olmuş bir şekilde baktılar uzun boylu benimle yaşıt gibi olan konuşmaya başladı " komutanım ne yapıyorsunuz"diye sordu gülerek.
Mert komutanda " hadi sizde birer tane yastık alın gelin " dedi.
Hepsi bunu bekliyorlarmış gibi odada bulunan bütün yastıkları aldılar tabi ki de yetmedi godip kendi odalarından aldılar ve geldiler .
Bora komutan odaya koşarak geldi ve kafama sert bir şekilde geçirdi .
Mert komutan bora komutana sinirlenmiş gibi kaşlarını çatıp sert bir şekilde ard arda geçirmeye başladı kafasına.
Bakışlarımı onlardan çekip sağ tarafa baktım Emir ve Gökçe gülüşerek birbirlerine vuruyorlardı .
Mert komutan , bora komutanı bırakıp yanıma geldi . Madem eğlence amaçlı oynuyorduk bende eğleniyim bari diye düşünerek Mert komutanın kafasına geçirdim hızlı hızlı.
Mert komutanın kafasına ard arda vurarken Mert komutanda kafama vurmaya başladı
***********
Evettt bölümümüz bitti ve bende bittimİyi günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komutanım
Humorarkadaşının abisine izin almak için yazdı sadece en fazla ne olabilir ki?