Bölüm 18

162 10 8
                                    

Merhabalarr

Nasılsınızz umarım iyisinizdir.

Ayy bu bölüm olucaklar için çok heyecanlıyım

Çok uzatmıyorum ve bölüme giriyorum

************
Mert

Asena'nın konuşmasıyla kafamı ona çevirdim.

Bana kahve rengi gözleri ile bakıyordu .

Bir kaç saniye gözlerine baktım ve ağzım benden bağımsız açıldı ve " evet ya oynayalım sadece çocuklar mı oyun oynar " diyerek ayağa kalktım.

Asena'nın gözlerine daha fazla bakamayıp kafamı çevirdim.

Alparslan'ın gözleriyle karşılaştım kaşlarını çatmış sinirle bana bakıyordu .

Melek " Alparslan sende kabul etsen nolucak eğlenicez işte ." Dedi.

Umay " Ya bırak oynamasın zaten onda doğruluk ve cesaret ne arar ki " dedi.

Kafamı şaşkınlıkla Alparslan'a çevirdim tek kaşımı kaldırıp "neler oluyor " dercesine kafamı salladım .

Alparslan sertçe yutkunup gözleriyle "sonra anlatırım " dedi.

Kafasını yere indirip yerinde rahatsızlıkla kıpırdandı.

" Yok benim cesaretimde doğruluğumda gayet iyi..."dedi ve Umay'ın gözlerinin içine bakarak devam etti." Cesareti olmayan düşünsün "dedi.

Alparslan devam ederek " hadi oynayalım " dedi .

Gökçe ellerini çırparak " ben şişe alıp geliyorum " diyerek arkasını dönüp çantaların olduğu yere koşmaya başladı.

Kafamı çevirdiğimde Hakan'la göz göze geldim.

Hakan hemen başka bir yere bakmaya başladı.

Bugün Asena'ya karşı tavırlarından hiç hoşlanmamıştı.

Anlamsız bir şekilde ona sarılmıştı .

Nasıl baktıysam Alparslan bile korkmuş Hakan'ı geriye çekmişti.

Fazla üstünde durmak istemiyordum. Sonuçta Hakan'a güveniyordum.

Birden yanımda bir beden hissettim .

Kafamı çevirdiğimde Gökçe ile göz göze geldim.

Gökçe hızla saçımdan çekip eğilmemi sağladı kulağıma " Bak gene iyisin Asena'nın sana karşı düşüncelerini öğrenebileceğiz ." Dedi ve hızla bizimkilerin oturdukları yere doğru yürümeye başladı.

Gökçe'nin arkasından hayretle baktım. Daha fazla beklemeyip bende oturdukları yere doğru yürüdüm.

Asena'nın yanında Arya oturuyordu Arya'nın omzunu dürttüm bana baktığında kulağına eğilip " kalk ordan "

Arya omzunu silkip dudaklarını oynatarak " kalkmayacağım " dedi.

Omzunu cimciklediğimde omzunu ovuşturarak kalktı .

Asena'nın hemen yanına kurulup göz ucuyla telefonda ne yaptığına baktığımda bir erkeğin Instagram hesabına baktığını gördüm.

Adamın fotoğraflarına biraz daha baktığımda çoğu fotoğrafta kaslarını sergiliyordu. İçimde oluşan kıskançlıkla uzanıp Asena'nın telefonunu kapattım .

Asena ne olduğunu anlamayıp siyah ekrana boş boş baktı.

Kafasını kaldırdığında kaşlarının çatılmış olduğunu ve büyük ihtimalle neden telefonunu kapattığımı sorguluyordu . " Şey oyun oynayacağız ya bırak diye yaptım . " yalandan kim ölmüş de ben ölücem dimi.

Asena yavaşça kafasını salladı önüne dönüp telefonunu yanına koydu .

Kafamı Gökçe'ye çevirip dudaklarımı şişeyi çevirmesini söylemek için açıldığında Gökçe'nin şişeyi Melike' ye verdiğini gördüm.

Melike " evet ilk ben çeviriyorum sonra sıra sıra çeviricez ama ilk önce kuralları söyleyeceğim..." Dedi ve devam etti. " Eğer doğruluk derseniz kesinlikle yalan söylemek yok söylemek istemezseniz " diyerem Gökçe'nin getirmiş olduğu içeceği ve karton bardakları aldı ve hepimize dağıtmaya başladı dağıtırken bir yandan bu içeceği ne yapacağımızı söyledi .

" Bu içeceği içeceksiniz " dedi ve devam etti " cesaretde ne yapacağınızı biliyorsunuzdur zaten "
Dedi .

Melike şişeyi ortaya koyup çevirdi , şişenin uçlarının gösterdiği kişelerle kızlar ima ile sırıttı

*************

Sizce şişenin uçları kimleri gösterdide kızlar ima ile sırıttı ?

Umay ve Alparslan arasında neler olmuş olabilirde Umay Alparslan arasında neler oldu ?

Umarım bölümü beğenmişsinizdir 💞

İyi günler dilerim 💐

komutanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin