Evetttt 19.bölüm ile karşınızdayım neyse uzatmayıp bölüme geçelim bölüme kalp koymayı unutmayın 💐❤️
***************
Asena'dan
Umay soruyor Alparslan cevaplıyordu .
Aralarında bir şey olmuş gibiydi ama ne olduğunu ben dahil kimse bilmiyordu .
İma ile sırıtıyordum , birbirlerine sordukları sorular ile bende neler olmuş olabileceğini tahmin edebilirdim.
Umay " umarım yalan söylemez ve cesaretsizlik yapmazsın " sesinde bariz alay vardı ve bunuda gizlemeye hiç çabalamıyordu .
Gözlerimi Umay'ın gözlerine çevirdiğimde gözlerinde kırgınlık olduğunu gördüm . Aralarında ne geçmişti de bu zamana kadar hiç bir erkeğin söylediği ve haraketlerini umursamayan kız birden Alparslan'a bakarken gözlerinde kırgınlık belirmişti.
Alparslan'da ondan geri kalmayacak şekilde " Ne yalan söyliyeceğim , asıl sen benim söylediklerimi yanlış anlamada gene ben suçlu olmiyayım " dedi .
" Ya ben ne yanlış anliyacağım senin dediklerine be salak mıyım ben " diyerek sesini yükseltti Umay .
Alparslan'da tam cevap verecekken araya Mert komutan girdi " Yeter artık kesin sesinizi aranızda bir sorun varsa oyundan sonra baş başa tartışın " dedi sert bir ses ile , sonra gözlerini Umay'a doğru çevirip " Sende sor ne soracaksın " dedi .
Umay , Mert komutanı haklı bulmuş olacak ki derin bir nefes verip , Alparslana " Doğruluk mu cesaret mi? " Diye sordu .
Alparslan hiç düşünmeden " doğruluk hadi sor ne merak ediyorsun " dedi sanki Umay'ın ona hep inanmasını istermiş gibi , aklında ona karşı bir şüphe kalmamasını istermiş gibi .
Umay sanki bu soruyu hep sormak ister gibi " Hiç sevgilin varken başkası ile yattın mı " dedi tek nefeste . Sonra merakla Alparslan'ın cevabını beklemeye başladı .
Alparslan bir kaç dakika cevap vermedi . Sonra derin bir nefes aldı ve" Hayır" dedi .
Umay'ın kapalı gözleri rahatlayarak açıldı.
" hadi oyuna devam " diyerek şişeyi çevirdi Arya, Hakan bana soracaktı .
" Doğruluk " dedim sormasını beklemeden . Hakan benim o sormadan doğruluk dememe güldü .
Hakan'ın bakışları bir kaç saniye Mert komutanla bakıştı ve bana döndü " Birine aşık mısın " sordu merakla , hiç beklemeden " Hayır "dedim .
Oyun bir süre sonra bitti .
Deniz kenarına biraz daha yaklaştık ve kumlara oturduk .
Mert komutan , bora komutana baktı gözleri ile birşey dedi Mert komutan bora komutana . Bora komutan oturduğu yerden kalktı ve bir süre sonra elinde bir gitar çantası ile geldi ve Mert komutanın yanına geldi ve Gitarı Mert komutana verdi.
Mert komutan gitarı çantadan çıkarması ile gözlerim şaşkınlıkla açıldı şarkı mı söyleyecekti .
" komutanım hangi şarkıyı söyleyeceksiniz " dedi kerem merakla .
" birazdan öğrenirsin " dedi Mert komutan.
Mert komutan gitarı çalmaya başladı ve beni şaşırtacak kadar güzel olan sesi ile şarkıyı söylemeye başladı
-------
Senin derinlerinde bir yerde buldum.
Sımsıkı sarılacak karışacak köklerimi
Görmek beraber olmak seninle
Çok güzel belki ama düşlemek bambaşka
Tenin almış beyazlığını Ay'dan
Saçlarının rengi geceden
Bundan geceye sevdam
Sen örterken benimle kalbini
Al aklım gibi hissimi
Al, çünkü özlüyorum
Sen örterken benimle kalbini
Al aklım gibi hissimi
Al çünkü özlüyorum
Tenin almış beyazlığını aydan
Saçlarının rengi geceden
Bundan geceye sevdam
Sen örterken benimle kalbini
Al aklım gibi hissimi
Al , çünkü özlüyorum
Sen örterken benimle kalbini
Al aklım gibi hisssimi
Al ,çünkü özlüyorum
---------
Sesinin güzel olduğunu biliyordum fakat bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum .
Şarkı bitince hepimiz alkışlamaya başladık " Mert abi sesin çok güzel " dedi melike , mert komutan kafasını biraz aşağıya eğip teşekkür etmişti .
" Sesiniz beklediğimden daha güzelmiş komutanım " dedim sesimde ki beğeni ile Mert komutan bana bakıp gülümsedi gözlerim yanağında ki gamzeye kaydı , 3 tane gamzesi vardı
Bora komutan hafifçe öksürdü ve diğerlerine dönüp " bizim işlerimiz vardı onları halledelim biz " dedi umay hariç diğerleri ayaga kalktı .
Umay ise " ne işimiz vardı ki " diye sordu masumca , Alparslan Umay'ın yanına gitti ve kolundan tutup kaldır dı " işimiz var işte yürü " dedi .
" Ne işiniz var ki biz de gelelim " dedim fakat Gökçe hemen araya girerek " Yok , yok bizim işimiz kısa sürer zaten siz oturun hiç boşuna yorulmayın biz geliriz birazdan " diyerek hızla arkalarını dönüp gittiler .
Bir kaç dakika mert komutanda bende denizi izledik , bir süre sonra mert komutan bana dönüp bir şey demek için ağzını açtı ve
-----------
kestikkkk evet bir bölümün daha sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi unutmayınn iyi günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komutanım
Humorarkadaşının abisine izin almak için yazdı sadece en fazla ne olabilir ki?