Bölüm 14

303 16 11
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bölümü 2. defa yazıyorum çünkü yanlısıkla sildim ondan dolayı ne yazdığımı pek hatırlamadığımdan biraz kötü bir bölüm olucak şimdiden kusura bakmayın.

                                      *******

Az önce adının Kerem olduğunu öğrendiğim adam kafama vurduğu için Mert komutan tarafından yastıkla boğulmuştu sonrada Mert komutan kereme özür diletmiş ve salmıştı.

Mert

Odada koltuğa oturmuş telefona bakıyordum

Yan odadan Gökçe'nin bağırış sesleri geldi . Hemen odadan çıkıp Gökçe'nin kaldığı odaya gittim ve kapıyı çalmaya başladım .

Gökçe kapıyı açıp hemen arkama geçti gözlerim odanın içinde gezdi.

Odanın tam ortasında elinde yastıkla sinirli sinirli bakan Asena vardı.

Gökçe arkamdan Asena'yı şikayet etmeye başladı ' abi Asena beni dövüyor " dedi .

Güldüm bu haline . Gökçe bana sinirlenmiş bir şekilde" abi beni dövüyor diyorum sen gülüyorsun " dedi

Bende Asena'ya dönüp benim kardeşimi benden başka kimse dövemez " diyerem elime yastık aldım.

Sert olmayacak şekilde kafasına vurdum ,Asena bana şok olmuş gibi baktı.

Toparlanmasına izin vermeden yavaş bir şekilde bir tane daha kafasına vurdum . Kahkaha attım " sende vur " dedim.

Asena'da hemen kendine gelerek elindeki yastıkla kafama vurmuştu ben ne kadar yumuşak vursamda o bir o kadar sert vurmuştu bana.

Odada Gökçe'nin kahkaha sesleri yankılanıyordu o sırada bizimkiler geldi .

Hepsi bize şok olmuş gibi baktı kerem konuşmaya başladı " komutanım ne yapıyorsunuz" dedi.

" Hadi sizde birer tane yastık alın ve gelin " sanki bunu bekliyorlaşmış gibi odadaki yastıkları aldılar yetmeyincede kendi odalarından aldılar.

Bora koşarak Asena'nın kafasına vurdu çok hızlı bir şekilde vurduğu için sinirlenmiştim ard

                                       ********

Bitti evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik silinen bölümde her şeyi hatırlamadığım için maalesef bu bölüm kötü oldu

Diğer bölümde yakınlaşma olucak böyle bir spoi verim dedim

İyi günler dilerimm🫀

komutanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin