22. Ne hazudj!

216 18 6
                                    

-Nem lesz figyelemfelkeltő, hogy túl élethű a "jelmezünk"?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nem lesz figyelemfelkeltő, hogy túl élethű a "jelmezünk"?

-Ne aggodalmaskodj már ennyit! Ilyenkor esküszöm rosszabb vagy, mint az anyám! Csak élvezd, mint az az angyal ott - mutatott David az utca hömpölygő tömegében sétáló szürke szárnyú angyalnőre.

Leugrottam a tetőről és a sikátorban landoltam az egyik szemetes mellett.

-Oké, de ha miattad kell valakit kinyírnom, te leszel a következő.

-Hova akarsz először menni?

-Őszintén? Haza!

-Akkor menjünk sörözni! - hagyta figyelmen kívül a válaszomat.

-Mert egy olyan embernek, aki a személyi igazolványán is szarvakkal, macskaszemekkel és szárnyakkal rendelkezik, biztos adnak sört!

Ki is ment a fejemből, hogy David ilyenkor mennyire hasonlít egy játékboltba belépő kisgyerekre, aki mindent ki akar próbálni, mindenre kíváncsi és mindent meg akar nézni.

Az emberek világát illetően tényleg nagyon kíváncsi volt, mert ő tisztavérű vízköpőként nem tudott úgy ennek a világnak a részese lenni, mint én. Feleslegesen számláltam neki, hogy az emberi világ ugyanolyan, mint a másik kettő, csak unalmasabb, őt mégis érdekelte. Hiába, mind azután vágyunk a legjobban, amit nem kaphatunk meg (ez esetben nem lehetünk a részese).

Legszívesebben Étiennettel töltöttem volna a samhain-t, de féltem, hogy felismeri a szemeimet és a kezeimet és rájön, hogy nem vagyok ember. Pedig talán így mondhattam volna el neki a legkönnyebben a titkomat, mégis inkább azt hazudtam, hogy samhain-kor a nagyszüleimnél leszek Yvetot-ban*.

Ja, a nagyszüleim már rég meghaltak, én meg soha a büdös életben még nem jártam Yvetot-ban.

Ami meglepett, az az, hogy Étiennette családja wicca vallású. Ez a vallás ritkán fordul elő a középvilági, tudatlan embereknél. A tudatlan emberek alatt azokat értem, akik nem tudnak a Fény- és a Sziklavilágról, és nem hisznek a természetfelettiben és a mágiában.

Nem az összes ember tudatlan. Rengetegen élnek a másik két világban is. Ők általában a boszorkányok és az elementálok leszármazottjai, akik nem örököltek mágiát.

Ha úgy vesszük, a boszorkányok, az elementálok és az emberek egy fajt alkotnak, csak annyi a különbség köztük, hogy az egyik mágiával rendelkezik és részben kortalan, a második képes uralni egy elemet a négy közül, a harmadik meg..., nos, ő vérlénnyé, vámpírrá és könnyedén pokolkutyává változtatható.

Végül hagytam, hogy David az éjszaka folyamán úgy ráncigáljon, mint ahogy Chubby szokta a pórázt cibálni. Tényleg semmi kedvem ehhez az egészhez, csak David miatt voltam itt.

 Tényleg semmi kedvem ehhez az egészhez, csak David miatt voltam itt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lélekszívó - Bukott istenek 1. ✔ (Átírás alatt)Where stories live. Discover now