4.BÖLÜM: Depresyon

7 2 0
                                    

3 Nisan 2017~ 08.00

Esila çantasını koluna takıp evden hızlı adımlarla çıktı. Dışarıda onu bekleyen İpek'i görünce yüzüne bir gülümseme yerleşti.

İpek'in yanına gelip heyecanla ona sarıldı. Geçen hafta okulda olanlar onu çok mutlu ediyordu.

Çünkü geçen hafta cuma günü Esila aşık olduğu çocuğa bir mektup vermişti. Mektupta Esila Aras'a çıkma teklifi ediyordu.

Sonunda İpek'ten ayrılıp kızın koluna girdi. Okula doğru ilerlerken birçok konu hakkında sohbet ettiler.

Aslında İpek dile getirmek istemese de Aras'tan hoşlanmıyordu, onun kötü biri olduğunu düşünüyordu, çok gizemli bir yapısı vardı. Çocuğun neredeyse hiç arkadaşı yoktu. Tek arkadaşı Bulut'tu.

<3

Evin önünde beklerken ağaç olmuştum resmen. En sonunda evin önüne siyah bir BMW geldi.

Arabanın penceresi indi ve Aras dışarıya kolunu uzattı ve kalın bir ses tonu ile "Binmicek misin prenses?" dedi.

Bulut Aras'ın bu söylediğine alınmıştı ama artık alıştığı için birşey demedi.

Arabanın önünden geçip yan koltuğa oturdu ve kemerini bağladı. Aras'ın manyakça araba kullandığını biliyordu bu yüzden kemerini takmadan Aras'ın aracı çalıştırılmasına izin vermiyordu.

Kemerini takar takmaz gaz pedalına basan Araz aşırı egleniyordu. Onun aksine korkudan tüm kaslarını sıkan Bulut Aras'a içinden sövüyordu.

<3

Kızların evi üniversiteye yakın olduğundan yürüyerek kısa bir sürede okula varmışlardı.

Tam okulun kapısından girecekleri sırada bahçeden ıslık sesleri yükselmeye başlamıştı.

Esila bu sese alışıktı ama bu başka bir şeyin habercisiydi..

Okulun kapısından Aras'ın siyah BMW'si girdi.

Okulda popüler olmasına rağmen tek arkadaşının neden Bulut olduğunu bir türlü anlayamamıştı Esila.

Araba üniversitenin öğrenci park alanına doğru ilerler iken kızların yanına Feride ve Ezgi gelmişti.

Bu durumdan rahatsız olan Esila eline telefonunu alıp Instagram'a girdi.

İpek Esila'nın neden böyle davrandığını anlamamış, bu durumu garip bulmuştu.

Kızlar okulun içine girdiler ve sınıflarına gitmek merdivenlerden yukarı çıktılar. Koridora geldiklerinde İpek ve Feride Ezgi ile son kez konuştular. Ama Esila kızları bırakıp sınıfına ilerledi.

Ezgi kızlar ile aynı sınıfta değildi. Ezgi kızlar ile konuştuktan sonra sınıfına girdi ve sırasına oturdu. Ezgi'nin yanına sınıfından iki kız geldi ve Esila'nın dedikodusunu yapmaya başladı. Tabii ki Ezgi de bu sohbete katılarak Esila hakkında konuştu.

İpek ve Feride sınıfa gülerek girdiler ve sıralarına oturdular ama Esila'nın mutsuz olduğunu fark etmediler.

İpek Esila'nın yanında oturuyordu ama buna rağmen hâlâ Esila'nın mutsuz olduğunu anlamamıştı.

Esila zaten pazartesi gününden nefret ederdi çünkü en nefret ettiği derslerin hepsi vardı. Esila ilk başta eve gitmeyi düşündü ama sonra aklına Araz geldi ve bu düşünceden vaz geçti.

<3

Araz sınıfına girdiğinde Bulut'da yanına oturdu. Bulut sesinden anlaşılabilecek bir merak ile Araz'a "Kızı kabul edecek misin?" diye sordu.

Araz derin bir nefes aldı ve "Bulut, biliyorsun benim yaptıklarım iyi şeyler değil bu yüzden onu kabul edemem." dedi.

Araz'ın dediklerine şaşıran Bulut "Ama onu seviyorsun." dedi "Onu sevmene rağmen mi kabul etmiceksin?"

Araz biraz sinirlenmişti, en yakını onu anlamıyordu. "Benim yüzümden başına bir şey gelirse ben napıcam?" dedi "Olmaz onu tehlikeye atamam."

"Git bunu kıza söyle o zaman!" diye sitem etti Bulut "Sınıfın kapısını iki saattir gözlüyor, seni bekliyor Araz kızı daha fazla yorma."

Araz ayağa kalkmıştı ki zil çaldı ve içeriye anında nöbetçi hoca girdi.

Adam sınıfa bir göz gezdirdikten sonra "Dersiniz boş çocuklar. Öğlene kadar okula gelmeyin, çok gürültü yapıyorsunuz." dedi ve söylenerek sınıftan çıktı.

Sınıftaki çoğu erkek bağırarak bir şeyler söylese de Araz hiç bir şey anlamıyordu. Sesler birbirine karışmıştı.

Sınıftan bir hışımla çıkan Araz'ı gören Bulut hem kendisinin hem de Araz'ın çantasını alarak sınıftan çıktı.

Araz koridorun sonunda Esila'yı köşeye sıkıştırmış bir şeyler diyordu. Bulut aslında olayın ne olduğunu bilmese galiba kızı öpücek diye düşünürdü.

Araz bir şey daha söyledikten sonra kızın yanından ayrılıp Bulut'un yanına gelip hiç bir şey demeden çantasını alıp merdivenlerden aşağı inmeye başladı.

Bulut son bir kez kıza bakınca kızın ağladığını görmüş ve o da hızla merdivenlerden aşağı inmeye başlamıştı.

Araz'ın kıza ne dediğini çok merak ediyordu.

<3

Esila ağlayarak sınıfa girmiş ve çantasını alıp çıkmıştı. Sınıftaki tüm kızlar ne olduğu hakkında dedikodu yaparken İpek'de çantasını aldı ve Esila'nın peşinden gitti.

Kızlar okuldan çıkınca konuşmaya başladılar. İpek olayın ne olduğunu bildiğinden dolayı bu konuyu açmayı istemedi.

Esila İpek'in gözlerine bakarak güldü ve "Benim başıma bir şey gelmesin diyeymiş." dedi ve devam etti "Yani beni seviyor ama benle olması imkansız."

İpek şaşırarak "Ne! Seni seviyor mu?" dedi. Esila bu soruya ağlamaktan çatallaşmış sesiyle cevap verdi "Ama ondan uzakta, güvende olmamı istiyor!" dedi.

Yol boyunca İpek Esila'yı teselli etti ve evine kadar bıraktı.

İpek Esila'ya onunla kalmayı teklif etmişti ama Esila yanlız kalmak istediğini söyleyip reddetti.

Esila eve geldiğinde kendini yatağa attı ve oracıkta uyuya kaldı.

<3

Araz iş yerine geldiğinde karşısında Ezgi'yi gördü. Bu duruma aşırı şaşıran Araz kızın yanına yürüdü.

Ezgi'ye "Burada ne işin var?" diye soran Araz aldığı cevap ile aşırı şaşırmış ve baya da sinirlenmişti.

Çünkü Ezgi ona ...

Birazcık kötülük yaptım ve burda kestim hahahaha

Neyse sizde Ezgi'nin ne dediğini merak edin azıcık.

ESİLA ANİ KAYBOLUŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin