3.BÖLÜM: Şüphe

23 2 7
                                    

7 Haziran 2017~ 08.15

İpek sabah kendisini feci bir ağrı içinde buldu. Oturur pozisyona geldiğinde aklında tek bir soru vardı;

Bune lan

Salonun ortasında bulunan oval kesimli tahta masanın üzerinde kar gibi beyaz bir muhabbet kuşu vardı ve bu kuş masada bulunan meyveyi eşeliyordu.

İpek emekliyerek masaya daha da yaklaştı. Kuş sanki o an evin içinde birinin olduğunu anlamış gibi bir oraya bir buraya uçmaya başladı ve en sonunda açık olan pencereden uçup gitti.

İpek gözlerini ovuştururken aklına Esila'nın kuşları ne çok sevdiği geldi. Arkadaşını gerçekten çok özlemişti.

Ayağa kalktı ve ağrıyan belini kütleterek banyoya girdi. Soğuk bir duş aldı ve ıslak saçlarını kendi haline bırakıp kahvaltı hazırlamaya koyuldu.

Havanın sıcak olmasından dolayı kahvaltıyı çiçeklerle dolu olan balkona kurmuştu. O sırada aklına yakın arkadaşı olan Feride geldi.

Büyük ihtimalle şuan arkadaşı hâlâ uyuyordu.

Eline telefonunu aldı ve Feride'nin numarasını bulup aradı.

Arkadaşı telefonu dördüncü çalışta açmıştı ve çatallı çıkan sesinden yeni uyandığı belli oluyordu. Feride'ye kahvaltı için kendisine gelip gelemeyeceğini sordu.

Feride "Hemen geliyorum!" diyerek telefonu kızın suratına kapattı. İpek kızın kendisine verdiği heyecanlı tepki sayesinde biraz olsun gülmüştü. Esila'nın kayboluşundan beri çok gülmüyordu.

İpek arkadaşı gelene kadar evinde bulunan bütün bitkileri suladı.

İpek doğayla iç içe bir kızdı. Hemen hemen evinin her yerinde bitkiler bulunurdu. Çiçekleri ve özellikle büyük olan bitkileri çok severdi. Kendisi balkonuna domates, salatalık, fasulye ve son olarak soğan dikmişti. Bunlar İpek'in pazar masrafını bir nebze olsun düşürüyordu.

Kapı bir kaç kez ardı ardına tıklatılınca İpek Feride'nin geldiğini anlamıştı. Kapıyı açınca arkadaşı çok mutlu bir şekilde ona sarıldı. Normalde Feride'nin bu mutlu havasına sevinirdi ama şuan bu kendisini aşırı rahatsız hissettirdi.

Kısa ve klasikleşmiş nasılsın sohbeti ile balkona doğru ilerlediler. Kahvaltılarını ederken trafikten, işten ve modadan konuştular.

Kahvaltılarını bitirdiklerinde birlikte masayı topladılar. İpek ikisi için kahve yaparken Feride ise bulaşıkları yıkıyordu.

Bugün İpek'in üniversite de en sevdiği ders vardı ama bu olanlardan sonra hiç gitmeye hevesi yoktu.

Kızlar salona geçip kahve eşliğinde okuldakilerin dedikodusunu yaptılar.

İkisi de bir anlığına derin bir sessizliğe gömüldü. İpek arkadaşının sırıtarak televizyona bakmasını aşırı garip bulmuştu. Bu olanlardan sonra hâlâ kızın gülmesi İpek'i aşırı sinirlendirmişti.

Feride de Esila'nın yakın bir arkadaşıydı ama bir an bile olsun onun üzüldüğünü görmedi. Ve bide bunun üstüne aklına Feride'nin Esila'yı aradıkları gün ortalıkta olmaması kızın içine bir şüphe düşürdü.

Yoksa Esila'nın kaybolması ile bir ilgisi mı vardı?
Yok ya, böyle bir şeyi neden yapsın ki?
Hem zaten Feride Esila'ya karşı içinde bir şey beslemiyordu..
Dimi, öyle olmalıydı.
Ama Feride Halil'den hoşlanıyor du.
Ve Esila abisi ile Feride'nin sevgili olmayı geç arkadaş bile olmasını istemiyordu...
Bir dakka, yoksa..

ESİLA ANİ KAYBOLUŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin